Aradan 4 ay geçer..
Üyeler arada bir eve gidip sırayla dinlenip geliyorlardı..
Senden hala bir tepki yoktu..
Jimin 3 ay boyunca gelmemişti merakta etmemişti..jimin kızı terk etmişti amacını öğrenip..
Üyeler ne kadar yorgun olsalarda seni hala seviyorlar ve bekliyorlardı..
Eunwoo'nun babaannesi öldüğü için memleketine gitmek zorunda kalmıştı ama arıyordu üyeleri..
Jimin arada seni düşünüyordu rüyalarına girer olmuştun..bazen kalbi sıkışıyordu ..
Senin bu 3 ayda 4 veya 5 kez kalbin sıkışmıştı..
Saat 12:32'ydi..
Üyelerin hepsi vardı..jimin hariç..
Jk: kaç ay oldu hyung niye uyanmıyor?
Jin: doktoru duydun jungkook yıl bile sürer dedi.
Belki ömür boyu bile..Jk: sürmesin hyung..birşey yapsınlar..uyansın yn'miz..çok özledim..hele onun gülmesini somurtmasını çok özledim hyung..
Suga: bizde özledik jungkook..biliyorum hepimiz için zor bir durum ama sabretmek zorundayız..doktorlar elinden geleni yaptılar ve yapmaya da devam ediyorlar..
Tae: umarım hafıza kaybı yaşamaz hyung..yaşamasın..
Hobi: onu bilemeyiz taehyung..
Rm: sabırlı olalım..jungkook sende daha fazla ağlama yn uyanıcak sabretmemiz gerekiyor dik dur..
Jk onaylar kafasıyla..
O sırada jimin gelir..
Tae görür sinirlenir..
Tae: ne diye geldin.?
Jk: sen hangi yüzle geldin buraya?.
Hobi: jungkook tae sakin olun..
Rm: tae lütfen jungkook..
Jimin: ben sizi merat ettim sadece
Jin: sen bizi merak etme tamam mı?.
Suga: ne bizi ne de yn'yi..
Jimin: hyung kendinize gelin lütfen..ben sizin hani kardeşinizdim..noldu?
Rm: hala daha öylesin ama şu 3 aydır yn'yi hiç mi merak etmedin yada hiç mi sevmedin jimin?..bu kız sana naptı?.ailene mi birşey yaptı bize mi yaptı sana mı yaptı söyle bizde bilelim öyle ona göre davranalım..bu kız sadece seni seçti jimin sadece seni sevdi sadece sana odaklandı..senin kanından bir bebek olsun istedi..ama sen naptın onun sevgisini geri ittin..sevmedin onu..dövmeye bile kalkıştın jimin..biz emgellemeseydik onu da yapacaktın..
Jimin: sevmiyorum..
Kelimeyi söylerken kendini kötü hisseder..
Jk: o zaman sakın yanına yaklaşma sakın..buraya bile gelme..
Jimin: sana hayırdır biz evlenelden beri yn'hi hep koruma altına alıyorsun..jimin sana nasıl davranıyor diye de sordun bir kaç kez..aşık mısın sen yn'ye?.söylesene?
Jk: evet..seviyorum onu..ona deli gibi aşık oldum..noldu ağrına mı gitti?..
Jimin: h-hayır..hayır umarım mutlu olursunuz tabi uyanırsa..
Jk: siktir git lan!
Üyeler şoktaydı..(bende bimde..hshshsh tamam tamam sakin olun)
Jimin gider..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..