PJM İLE HAYAL ET = ALDATMA 19.BÖLÜM =

271 20 20
                                    

Ertesi gün..

Saat 11:30..

Üyeler evdeydi jimim ve jack markete gitmişlerdi..

Yn: hyun evlenmemiz gerekiyor..?

Jk su içerken taeye püskürtür..

Jk: ne?

Tae: jungkook!..naptın sen?

Hyun: ya bi durun..yn nasıl yani evlenmek derken?

Yn güler.

Yn: jiminden intikam için formaliteden sahte bir evlilik yapıcaz..ondan habersiz..nikâhlı durucaz sonra sahte yüzükler..sahte hamilelik falan olucak...

Hyun: haaa tamam da ne zaman?

Yn: yüzükler cebimde..al tak bunu..bende taktım..bu da

Çekmeceden alırsın..

Yn: sahte aile cüzdanı..

Hyun: herşeyi önceden mi yaptın sen şimdi?

Yn: evet..ama jimin bilmediği için bunu sehpada unutmuş gibi yapıcaz..

Suga: lan sende az şeytan değilsin haa..

Yn sırıtır..

Yüzükler ⬇️

Alyanslarınız⬇️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alyanslarınız⬇️

Yn: bundan sonra karıcım kocacım hayatım gibi kelimeler kullanıcaz sonra 2 hafta sonra da hamile olduğumu öğrenmiş gibi olucaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yn: bundan sonra karıcım kocacım hayatım gibi kelimeler kullanıcaz sonra 2 hafta sonra da hamile olduğumu öğrenmiş gibi olucaz..onun içinde 4 aylık-6 aylık ve 8 aylık şişme hamile göbeği aldım..

Tae üstünü değiştirmiş gelmişti..

Jin: jimin mahvolucak bundan adım kadar eminim..

Hyun: evet..

Yn evlilik cüzdanını kapının girişindeki komindinin üstüne koyar..

Yn: ayrı bir ev aldım oraya eşyalar yerleştirilmiş kıyafetlerle gitmemiz kaldı bir birde yalanımız ortaya çıkmasın diye gri seklikde bebek odası yapıldı..mutfak kapalı mutfak...buzdolabı alışverişleri de yapıldı..korumalar da 350 kadar yaklaşık..

Hobi: yuh yn o kadar korumayı napacaksın?

Yn: biliyorsun ki düşmanımız fazla..nolur nolmaz o kadar lazım..

Jin: yn haklı...hyun sen ne diyorsun bu işe..?

Hyun: yani bilmiyorum..arkadaşımla formalitede olsa evli olmak çok utanç verici birşey..ben yn'yle böyle olmak istemezdim..ama sırf intikam için yapıyoruz..

Yn: merak etme hyun az daha sabret olur mu?..hyung sizde lütfen jiminin haberi olmasın intikamdan..

Rm: hayır tabi ki de yn söyler miyiz hiç?.jimin bunların hepsini hak ediyor..hak etmese yapmazdın zaten..

Yn: aynen öyle..saolum benim yanımda olup beni desteklediğiniz için..

Suga: ne demek yn sonuçta abi kardeş gibiyiz hepimiz..elbette yanında olucaz..birşey söylemek içinde asla bizden çekinme..hyungların olarak biz sana yardım ederiz..

Yn: çok teşekkür ederim..

Jack: biz geldik!

Jimin evlilik cüzdanını görür..

Jimin: yn bu ne?

Yn: ahh bende onu arıyordum..sonunda buldum..

Jiminden alırken jimin yere fırlatır ve kolunu tutup..

Jimin: kızım bu ne!!.?ne bu ne?.sen benimle dalga mı geçiyorsun?

Jin: jimin!..

Jin seni ondan ayırır..

Jiminin gözleri dolmuştu..

Jimin: ya neden neden yapıyorsun bunu bana..ben seni seviyorken neden bana bunu çektiriyorsun!?..hiç mi sevmedin beni hiç mi değer vermedin bana!?

Yn: senin bana değer vermediğin gibi evet bende sana değer vermedim benim için geçici bir hevesmişsin bunu anladım!.evet seni sevmedim hepsi roldü..sadece takılmak istedim ve takıldım..noldu zoruna mı gitti park jimin?!.sen bana değer vermiyorken benim zoruma gidiyordu ama..inan hiç umrumda değilsin artık..seni gerçekten bir zamanlar sevmiştim..ama veni aldatana kadardı herşey..şimdi artık benim için yabancıdan bile daha da ötedesin..ben artık hyun'a aitim..onun karısıyım..senin karın değilim anla artık bunu..

Jimin: bana aitsin leo yn..hala bana aitsin!.beni hala seviyorsun..sadece s-sadece beni sinir edip üzmek için intikam alıyorsun hyun'u da kullanıyorsun sevmiyorsun onu..sevmediğini söyle hadi..

Üstündeki bu bu arada⬇️

Üstündeki bu bu arada⬇️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yn: onu seviyorum..ona çok aşığım hemde sana olmadığımdan daha çok aşığım ona..ben herşeyi onda gördüm...aşkı,sevgiyi,merhameti herşeyi aklına gelebilecek herşeyi onda gördüm ..şimdi inandın mı park jimin?

Jimin: p-peki...öyle olsun..ama şunu unutma..benimde adım park jimin değilse bunun intikamını senden alırım..

Yn: yapda görelim jimin bey..artık karşında zavallı yn durmuyor..elinden geleni ardına koyma..ben herşeye hazırım..

Jimin: güzel buna sevindim..leo yn..

Jimim sinirle odasına çıkar..

Yn: gerizekalı..sinirinden ölecek bir gün mal..şerefsiz ya..

Hyun: tamam yn sakin ol..

Saat 18:47'ydi..

Jin: yalnız yn senin yaptığının aynısını sana da yapabilir..

Yn: yapmaz beni gerçekten seviyorsa eğer bu kadarını da yapmaz..ben sadece bana yaşattıklarının bedelini ödemesi için yapıyorum..

Rm: umarım yn yapmaz..

Devamı geliyor birazdan..

PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin