Hyejin: BABAAAAA!.
Eunwoo: efendim!.
Hyejin koştura koştura mutfağa gelir..
Hyejin: dün gece geç geldim evet özür dilerim ama size bir müjdem var..
Yoon ve eunwoo oturur..
Yoon: Allah Allah nedir o güzelim..?
Jaejin: abla..?
Hyejin: baba..ben...
Eunwoo: sen..evet dinliyoruz bebeğim hadi..
Hyejin: jiho bana evlenme teklifi etti bende kabul ettim..ve bu akşam iznin olhrsa istemeye gelmek istiyorlar amcası ile..
Yoon ve eunwoo mutlu olur ve gülümserler..eunwoo'nun ister istemez gözleri dolar..
Eunwoo: t-tamam tamam gelsinler güzelim..
Hyejin ağlar mutluluktan..
Hyejin: ben herkese çoktan haber verdim topluca mesaj attım..birazdan gelirler..
Yoon: bebeğim ağlama..
Hyejin: mutluluktan..aslında sizden ayrılmak istemiyorum kabul etmeyecektim..
Eunwoo: en iyisini yaptın inan bana babacım..yuva kurman için en doğru en iyi zaman..iyi ki de ettin çol güzel bir haber bu..hazırlıklara başlayalım hemen..
Hyejin: ben jiho'nun yanına gideceğim ilk..
Eunwoo: geç kalma..istemen var akşam..
Hyejin: kalmam..
Jaejin: abla bende çıkıcam seni bırakayım istersen çocuklarla buluşucam..
Hyejin: olur jae hadi gidelim ablacım..
Yoon: jae kendini kaptırma konuşmaya bak ablanın istemesi var akşam ablanla birlikte sende gel oğlum..
Jaejin: tamam sultanım merak etme..
Jae annesini öper..
Jaejin: hadi abla oyalanma..!
Hyejin: tamam tamam hadi..
Evden çıkarlar ve jaejinle giderler..
Yoon ve eunwoo akşama hazırlık falan yapar hazırlık bittiğinde cümbür cemaat herkes gelir allah'tan ev büyüktü ki herkes sığmıştı..
Derken saat 17:30 olmuştu..
Jiho ve hyejine bakalım..
Hyejin: siz ne zaman geliceksiniz?
Jiho: amcam biliyor onu o arayınca giderim ben eve seni bırakırım önce..
Hyejin jiho'nun dudaklarına bakıp bakıp gözlerini kaçırıyordu..
Bi anda jiho tek hamleyle hyejin'i kendi kucağına alır arabanın içinde..
Hyejin: napıyorsun?!..
Jiho: ne o dudağıma bakmalar falan gözleri kaçırmak hm?.
Hyejin: jiho..
Hyejin yutkunur..
Jiho: hm..
Jiho hyejin'in burnunu burnuyla oynayıp boynuna gider..
Jiho: sana dokunmak istiyorum artık..
Hyejin: bende..
Jiho elini hyejin'in bel boşluğuna koyup okşar..
Jiho: güzelim..
Hyejin: birisi görücek şimdi..
Jiho: dayanamıyorum hyejin öpmek istiyorum ısırmak istiyorum o dudaklarını..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..