Saat 10:30 olmuştur..
Sana bakalım..
Yn: jack haberler ne durumda 1 ay sonra herkes gelecek mi?..7 çete de dahil...çünkü onlardan en çokta park jimin'den görülecek hesabım var..
Jack: bu arada yn tekrar döndüğün için çok mutlu olduk..bunu beklemiyorduk ümidimizi kesmiştik arkadaşların olarak hyunda dahil ümit yoktu bizde..
Yn: sizde dönmüşsünüz..en son benimle birlikte bırakmıştınız..
Hyun: baktık ki olmuyor geri döndük 3 ay önce..
Yn: güzel bundan sonra bir ekibiz biliyorsunuz..şu 7 çetenin her ne yaptığını,nereye gittiklerini bilmek istiyorum ve bana bildirmeniz lazım..
Hyun: sen merak etme o iş bizde..koreye adam göndeririz 100 tane..sanırım zaten duyduğuma göre jimin'in 100 korumaya ihtiyacı varmış...aralarına 4 tane yerleştiririm ben haber verirler her hareketlerinde..
Yn: bizim silahlar ne durumda peki sağlam hala değil mi?..bodrum katı..depolar..?
Jack: senin geleceğini duyunca hemen hallettirdik biz onları..silahlar yenilenip temizlendi yerlerinde..depolar da yenilendi temizlendi..bodrum katı da spor salonu oldu orayı fazla kullanmıyorsun diye fırsata çevirelim dedik..hem sen spor yapmayı da seviyorsun bütün aletler var orda..gider yaparsın..
Yn: saol iyi olmuş..
Hyun: yn sen pek iyi görünmüyorsun birşey mi oldu?..kocanla ilgili bir sorun mu var..?
Yn: aldatti beni..eski arkadaşımla..yeon ile..
Jack: ne nasıl yn sen ne diyorsun..jimin seni seviyordu..
Yn: -du ama..seviyordu işte..demek ki sevmemiş hiç bir zaman..neyse bunları konuşmayalım..konuşarak moralimi bozmak istemiyorum..ben güçlü olup ondan intikam almaya geldim
Jack: işte bizim arkadaşımız bu..eski yn yok artık..
Yn: öldü artık eski yn..artık ben leo yn'yim..park değil
Hyun: güzel..bu arada napalım şimdi?
Yn: sonuçta ben zaten herşeyi biliyorum..ama 1 ay sonra onlar buraya gelecekler ve hyun yada jack kim kabul ederse benimle sevgili rolü oynayacaksınız..
Jack: ben hayatta kabul etmem..sen benim arkadaşımsın. .
Hyun: bende kabul etmem yn olmaz..
Yn: hadi amaaa..kırk yılın başında sizden birşey istiyorum..biriniz kabul edecek..hyun hadi..jack..
Jack hyun: olmazz..
Hyun: kızım delirme kimde görülmüş arkadaşıyla sevgili olan..
Yn: gerçekten sevgili olmaicaz ki sahtecikten amacım sadece jimin'i delirtmek,kıskandırtmak,pişman etmek bu sadece..nolur..
Hyun: off peki..tamam kabul ediyorum..ama sana dokunmam asla..arkadaşımsın sen..
Yn: hyun dediklerimi yapmak zorundasın lütfen..hem korumamsın hemde arkadaşım seni dışarı atmak iatemiyorum..
Hyun: off tamam tamam tehdit etmeyi kes..
Yn: güzel..üyelere birşey yapmayacağız..benim derdim jimin ile..odaklanmamız gereken kişi park jimin eski eşim..
Hyun: tamamdır patron..
Yn: aklıma birşey gelirse ararım sizi eve gidebilirsiniz siz..bende duş alıp uyuyacağım biraz yorgunum..ilaç içmem gerekiyor birde..
Jack: bem kalayım mı bu gece yanında..en azından alçın çıkana kadar..
Hyun: bende kalayım..
Yn: olmaz öyle şey size de yük olmayayım sonra..eve gidin siz..
Hyun: olur mu öyle şey yn..biz bunlar için yok muyuz?
Yn: öyle ama boşverin gerçekten idare ederim ben..
Jack: peki ısrar etmek istemiyorum bir ihtiyacın olursa mutlaka ara birimizi aklımız sende kalmasın..
Yn: tamam merak etmeyin siz beni..
Hyun ve jack gider
Saat 10:41 olur..
Devamı birazdan müşteri geldi şuan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..