PJM İLE HAYAL ET = ALDATMA 71.BÖLÜM =

75 7 5
                                    

Sabah olur..

Yn bir süre sonra uyanıp yataktan kalkar..zor adımlarla lavaboya gider elini yüzünü yıkayıp geri döner ve duşa girer eşyalarını hazırlayıp..

Kwan ve jimin birlikte uyuyorlardı..

Bir süre sonra yn çıkıp giyinir..

Hyun ve hyuna çiftine bakalım..

Hyuna uyuyordu..

Hyun ve jaewoo ise kahvaltı hazırlıyordu..

Jaewoo bebek sandalyesinde oturuyordu..

Hyun: oğlum düzgün duruyorsun demi?

Jaewoo: hmmm..

Jaewoonun elinde oyuncak vardı onu oynuyordu..

Hyun: hani nerdeymiş baba?..baba napıyor?.

Oyalansın huysuz olmasın diye hem kahvaltı hazırlıyor hemde onunla ilgileniyordu..

Hyun: baba..baba burda..baba kahvaltı hazırlıyor..

Jaewoo: vava..^baba..ağzında eli vardı^

Hyun: hayır oğlum..

Hyun: gelmeyeyim oraya elini çek ağzından..

Jaewoo: mama..

Hyun: acıktın demi?.

Jaewoo: mama..

Hyun: tamam..püreni getiriyorum püreni ye..

Hyuna'nın dışarıya koyduğu meyvelerden muz ve avakadodan bir püre yapar..

Plastik bebek kaşığı koyar içine..

Hyun: sakın devirme..anne uyanmasın..

Hyun: ane..

Hyun: evet ane..

Jaewoo yemeye çalışıyordu uğraşıyordu ama üstünü kirletmeden de edemiyordu..

Hyun masayı hazırlar arada bi oğluyla göz göze geliyor gülüşüyorlardı..

Hyun: masamız hazır..kahvaltılıkları da koyduk çubuk ve çatallar da tamam geriye anneyi uyandırmak kaldı..

Hyun: ama ilk önce seni doyuralım..

Hyun elini yıkayıp oğlunun önüne oturur yavaş yavaş yedirir yemek istemeyince de kaldırır bulaşıkları yerleştirir ve jaewoo'yu alıp odasına getirir üstünü başını değiştirir altı temizdi..daha sonra eşinin yanına gelir..

Hyun jaewooyu yatağa koyar jaewoo da yatağın üzerinde annesinin kucağına sokulur..

Hyuna hissettiği aldığı dalin kokusuyla gözlerini açar..

Hyuna: bebeğim..oğlum günaydın..

Hyun: uyan bakalım uykucu hatun kahvaltı hazırladık..

Saat 11:30'tu...

Hyuna: jaewoo püre yedi mi dünden çıkarmıştım..?

Hyun: yedi annesi doydu karnı sıra sizde dedi getirdi buraya..seni uyandırdı..dimi oğlum..

Jaewoo güler..

Hyun jaewoo'yu kucaklayıp her yerinden öper..

Hyun: hadi kalk sevgilim yüzünü yıkayıp mutfağa gel kahvaltı yapalım..

Hyuna: geliyorum birazdan bebeğim..

Hyun da üstünü değiştirir hızla jaewooyu yatağa koyup önüne oyuncak falan koyar yastık koyar uğraşsın oynasın diye..

Hyun işini hallettikten sonra jaewoo ile birlikte mutfağa gelirler yine...

Bir süre sonra hyuna gelir mutfağa..

Giydiği ⬇️

Hyuna: annecim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyuna: annecim...

Jaewoo: ane..

Jaewoo annesine gider kucağa oturur..

Hyuna: oh mis gibi kokuyor benim oğlum ya..

Hyun: birazdan yn'nin yanına gidelim jaewoo doğduğundan beri hep onlar bize geldi..hem jaewoo da kwanla oynar..

Hyuna: olur bitanem gidelim..hem yn'yi özledim bende zaten..

Hyun: güzel..

Jaewoo peynir yemek ister ona uzanmaya çalışır..

Jaewoo: mama..

Hyuna: aç bakalım ağzını..

Parmağında ezip ezip veriyordu hyuna..

Biraz ekşiye kaçık bir peynirdi o yüzden yüzünü ekşitir..

Dudağını büzüştürür.

Hyun güler...

Hyun: babam o tip ne sevmedin mi?

Jaewoo: ane..

Hyuna: tamam annecim vermicem..su iç arkasından..hyun su verir misin aşkım?

Hyun: vereyim gülüm..

Hyun biberona su koyar ılık..

Hyuna biberonu alıp jaewooya verir jaewoo kaldırıp içer..

Hyun: domates suyundan içirsene güzelim onu çok seviyor..al tatlı kaşığı burda..

Hyuna: burda ne varmıış..domates suyuuu..

Jaewoo küçük küçük kaşıktan içer..

Saat 11:45 olmuştu..

Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum bugün benden bu kadardı uyumaya gidiyorum artık yarın atabilirsem atarım yazıp ama bugün attıklarım gibi uzun olmaz..

Bugün benden ayrılan sevgilimin doğum günüydü yazdıklarım biraz saçma olmuş olabilir..biraz iyi hissetmiyordum kendimi sabahtan beri..sabah doğum gününü kutladım..birde ayrılmadan ömde doğum günüsü için hediye almıştım hediye de büyük bir kutuydu içinde saati,cüzdanı,kemeri,parfümü ve kartlık vardı bir set halinde..onu veremedim o yüzden çok koyuyor..napıcamı bilmiyorum o yüzden..kendimi ilk defa bu kadar bir erkek için çaresiz,yorgun,bitkin hissettim..kendimi kimseye açıklayamaz oldum..umarım anlayışla karşılarsınız..sizleri seviyorum iyi geceler..

PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin