PJM İLE HAYAL ET = ALDATMA 21.BÖLÜM =

288 18 48
                                    

.
.
.
Sabah olur..

Saat 08:40'dı..

Sen gece yağmurlu olduğu için düzgün pek uyuyamamıştın..

O yüzden kalkıp spor giyinir spor salonuna gidersin bodrum katındaki..

Üstündeki ⬇️

Aradan 3 saat geçer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aradan 3 saat geçer..

11:00'dı..

Jk,jin,suga ve jimin kalkmıştı..hyun ve jack de uyanıktı..

Sana bakalım..

Yn: neden canımı bu kadar yaktık park!?.NEDEN!?

Sen kum torbasına ayağınla tekme atıp elinle vurursun..

Yn: hep-si senin su-çun!

O sırada senin telefonun çalıyordu ama sen sessize aldığın için duymuyordun..

Yn: SENDEN NEDEN NEFRET EDEMİYORUM BEN!.NİYE HALA SANA AŞIĞIM BEN!.neden!.neden!.affetmicem seni!.sürüneceksin..daha çok yanacak-canın!.

Bir süre sonra..

Saat 11:30 olur..

Hyun spor odasına gelir..üyelerde gelmişti..seni bulamayınca hyun..

Rm: ah yn!.

Yn: hyung..sizin ne işiniz var burda?

Hyun: sevgilim napıyorsun burda mıydın sen?

Yn: evet hayatım..gece pek uyuyamadığım için sabah erkenden kalkıp kafamı dağıtmak istedim biraz..

Hyun sana belinden sarılıp d.öper

Jimin var diye böyle yapıyordu..

Hyun: off neden haber vermiyorsun kaç dakikadan beri seni arıyorum... neden açmıyorsun?

Yn: sessize almıştım..

Hyun: bir daha haber vermeden gitme çok korktum..seni kaybetmek son isteyeceğim şey bile değil bu hayatta..

Yn: ımm benimde bebeğim..

Jin: ıhm..bizde varız çifte kumrular..

Yn gülerek onlara bakar jimin gülmüyordu..

Yn: pardonn..rm hyung hoşgeldiniz bu arada sizi de yorduk korkuttuk kusura bakmayın..

Tae: sorun değil prenses olur mu öyle şey zaten bizde dışarda kahvaltı yapıyorduk tamda kalktık hyun aradı geldik bizde..ama meğersem alt katta spor yapıyormuş hanfendi..

Yn: biraz öyle oldu..yoksa haber veriyorum biliyorsunuz..

Suga: burda durcak mıyız yoksa kahvaltı yapcak mıyız?

Hyun: yicez yicez..hadi gidelim yn sende duş alıp dinlem ben odana getiririm birlikte yeriz..

Yn: tamam sevgilim..sen sargıyı çıkarıp telefonu alırsın ve hyun ile önden gidip salona gelirsiniz hepiniz..spor odasını kilitlemiştin..

Hep birlikte kahvaltıyı hazırlarsınız..üyeler yapmıştı..sadece suga,jin,jk,jimin,jack,hyun ve sen yapacaktınız..

Yn: hayatım..ben akşama bilet aldım..

Hyun: balayı için değil mi?

Yn: evet evet..1 hafta duralım amerikada..1 hafta sonra cumartesi akşamı burda oluruz..sence?

Hyun: bana uyar bebeğim...zaten birazdan da evimize gidicez..bu akşam yolcuyuz demi?

Yn: evet ..saat 18:30'ta varmış iki kişi bende aldım..18:30'ta uçak amerikaya uçacak..17:30'da çıkarız...yol biraz uzun anca varırız havaalanına..

Jack: vay be..ben yine sapım arkadaş..

Yn ve hyun güler..

Hyun: ayarlarız sana da ya merak etme..amerika'dan getiririm sana bi tane gacı..

Hepiniz gülersiniz.

Yn: yalnız gacı macı ayıp oluyor ben varım burda kadın diyeceksin..

Hyun: pardon hayatım..

Yn: aferin..

Hobi salondan konuşur..

Hobi: e burdan gidin havaalanına 1 hafta sonra cumartesi akşamı evinize gidersiniz..sonuçta burda eşyalarınız kalmamıştır..

Yn: yok hepsini topladık kocamla valizde bütün eşyalar sadece kıyafet zaten pek birşey yok..

Hyun: öyle..

Jk: aynen hobi hyung haklı hem film falan izleriz 17:30'a kadar fena mı olur burdan valizlerinizi alır biner gidersiniz havaalanına?

Yn: hayatım sen ne diyorsun?..

Hyun: yani benim için sorun yok bebeğim biliyorsun kocan rahat bu konularda her zaman..sen ne diyorsun?

Yn: benim içinde sorun yok 17:30'da burdan direk geçebiliriz havaalanına..

Hyun: tamamdır o zaman..ben vazlileri şimdiden arabamıza yerleştirip geleyim sende doyduysan istersen odamıza git bıraktığımız bir eşya falan var mı bak gel..

Yn: olur olur doydum zaten bende bakıp geleyim hem valizleri de getireyim

Hyun: valizler burda güzelim kapının önünde sen birsey falan kaldı mı onlara bak..ben gerisini hallederim..

Yn: peki sevgilim tamam..

Sen mutlu şekilde giderek kalmış mı diye bakarsın tam odadan çıkacakken de jimin gelip seni içeriye sokar..

Jimin: neden yapıyorsun bunu bana?!.

Yn: ne saçmalıyorsun sen jimin aç kapıyı bırak..biliyorsan evliyim ben..kocam var..

Jimin: bilmiyorum bilmiyorum LAN BİLMİYORUM!.sen benimsin yn anlamıyor musun?!.seni sevdiğimi göremiyor musun?.ben her gece seni düşünerek ağlamaktan yoruldum sen beni üzmekten yorulmadın mı?!

Yn: benim bir sey yaptığım falan yok sen kendi kendine bahane bulup üzülüyorsun..üzülüyorsan bundan banane biz artık iki yabancı bir insanız..ben sana ait değilim anla artık şunu ya..anlatmaktan bıktım artık..

Jimin: hyun'la her yakınlaştığınızda ölüyorum yn öldürüyorsun beni..

Yn: beter ol tamam mı!?.inan artık karşında eski yn yok onu sen öldürdün!.

Jimin: yapma yn yapma sen hala eski yn'sin..biliyorum..hala beni deli gibi seviyorsun..

Yn: sevmiyorum jimin..

Jimin: seviyorsun yn..inkâr etme artık seviyorsun işte

Yn:^her sevmiyorum dediğinde senin için daha çok zor oluyordu^ sevmiyorum seni nefret ediyorum s-senden git şurdan çekil artık..kocam bekliyor..

Jimin: çekilmicem yn..bu sefer çekilmicem..

Sen cesaretini toplayıp jimin'in karnına tekme vurup yere savurursun..

Yn: sana çekil dedim uyardım seni!.

Dedikten sonra sen gidersin..

Saat 11:42'dir

Devamı birazdan müşteri geldi..

PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin