PJM İLE HAYAL ET = ALDATMA 66.BÖLÜM =

79 8 0
                                    

Saat 22:00'du..

Siz eve doğru gidiyordunuz..

Kwan uyumuştu..

Minji ise kusmaktan helâk olmuştu ve o yüzden de evlerine gitmişlerdi..

Yn: kwan napıyor aradınız mı hiç?

Jimin: yok aramadım..

Derken eunwoo arar..

Eunwoo: alo jimin nerdesiniz?

Jimin: geliyoruz noldu?

Eunwoo: ya kwan uyumuştu ama uyandı geri..yn seni göremeyince susmuyor..ağlıyor arada bi..

Jimin: tamam tamam geliyoruz biz..yaklaştık sen kwan'a baka durun minji nerde?

Eunwoo: o biraz kötüleşti..eve gittiler..

Jimin: ahh peki tamam..

Eunwoo: bekliyoruz

Der ve kapatır..

Jimin miniyi arar..

Minji telefonunu açar..mkdesi bulanıyordu hafiften..

Jimin: alo güzelim..minji iyi misin?..eunwoo kötüleştiğini söyledi..hastaneye götüreyim mi seni?

Minji: yok abi yok biz joon ile gittik geldik bebekten dolayı olduğunu söyledi..joon çok ısrar etti zaten şimdi de yatıcaz..yarına daha iyi olurum..

Jimin: versene bi ona telefonu ..

Minji: tamam..

Minji verir..

Joon: alo jimin efendim?

Jimin: bak minji'in kılına zarar gelsin senden bilirim sana hala alışmış değilim..birşey olduğunda ilk beni arıyorsun tamam mı?

Joon: merak etme jimin böyle bir şeye izin vermem..beni tanıdın artık..o benim karım ve bebeğimin annesi..

Diyip kapatır.

Jimin: bak bak bak..şerefsiz!.

Yn: noldu?

Jimin: beni tanıdın artık diyor..o benim karım vr bebeğimin annesi dedi..puşta bak birde telefonu kapattı yüzüme..

Yn: eh işte ne kocalar var sahip çıkıyor karısına..

Jimin sana bakar dik dik tip tip...

Jimin: ne yani ben sana sahip çıkamıyor muyum bunu mu demek istiyorsun?

Yn: ne anladıysan kocacım..

Jimin: evde gösteririm ben sana sahio çıkmayı merak etme..

Yn: izin vermiyorum..zorla dokunacak değilsin..

Jimin: tabi ki de evet..zorla asla hiç bir iş olmaz ama ben sana gayet çok güzel sahip çıkıyorum..

Yn: iyi iyi öyle olsun hadi..in hadi geldik..

Koruma sürmüştü arabayı..

Üyeler evine gitmişti temizlenip yatıp uyumuşlardı..

Hızlı geçiş..

Herkes kendi evinde yatıp uyuyordu..

Senin üstündeki⬇️

Senin üstündeki⬇️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kwanı uyutmuştun..

Sende yatağa gelir yatıp uyursun...belinden jimin sarılır ve boynuna gömülür kokunu koklaya koklaya uyur..

Devamı belki evde belki az sonra...

PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin