PJM İLE HAYAL ET = ALDATMA 58.BÖLÜM =

109 8 15
                                    

Saat 17:00'dır..

Minji: joon..cinsiyeti bana kız olucak gibime geliyor..sence kız mı olur erkek mi?

Joon elini narince tutmuştu koltukta oturuyordunuz..evdelerdi..

Joon: umarım senin gibi narin,güzel ve asi olur..

Minji: hmm güzelim yani ben?

Joon sırıtarak...

Joon: hemde çok..bayılıyorum sana..

Minji: bende sana...

Joon: ama yeter ki sağlıklı olsun elimize bir alalım cinsiyeti önemli değil erkekte olsun kızda olsun fark etmez yeter ki sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım..

Minji: inşallah..

Bunlar konuşa dursun biz size bakak..

Salondaydi jimin ve kwan..bu saate kadar dışarda gezmiş tozmuştunuz ailecek..

Sen duştan yeni çıkmıştın..yatağın üzerinde oturuyordun..

Jimin de jk'u aramıştı bu fırsat o dırsat diyerekten seni duşta olduğunu biliyordu..

Jimin: jungkook hemen 3 dk içinde jet hızıyla biraya geliyorsun diğer arabayla..

Jk: bir destur sanada merhaba jimin bey iyiyim bende saol sorduğun için..sen nasılsın?

Jimin: gelip kwan'ı al hadi boş yapma..karımla vakit geçirmek istiyorum artık..

Jk: lan oğluna dahayeni kavuştun onunla ilgilen biraz..

Jimin: ben oğlumla çok güzel ilgilendim..deki babasının paşası..

Kwan güler..

Jimin: bak o da onayladı güldü..hadi be kardeşim karımı özledim 3 dk zaten yol arabayla 3 dk da gelirsin hadi karımı özledim çabuk minji yi aradım ben size geliyor kwan'a bakıcak joonla hem çalışmış olurlar kendi bebekleri için hadi be oğlum kırma kardeşini..

Jk: tamam lan tamam zaten hep işin düşünce ara..kapat taeyle geliyorum..

Jimin: yes be hadi..kwan'in giysileri senin arabanda onu ilk önce jine ver..

Jk: ne ara koydun lan gelmedin bugün buraya?

Jimin: admalar var ya hani gerizekalı..

Jk: doğru la unutmuşum tamam veririm jin hyung'a kapat telefonu..

Jimin kapatır..jk ise kwan'ın bebek çantasını verir üyeler anlamamışlardı..jk sonra anlatacağını söyledi jl gider o sırada minji ve joon üyelerin evine giriş yaparlar jk onlara korna çalar joon da karşılık verir..

Jk son hızla 3 dk içinde jimin'in evine gelir..jimin sesi duyar..

Yn müzik dinliyordu telefondan açmış..

Eda baba'dan: sen beni duy şarkısı'ydı..

Jimin kapıyı açar..oğlunu koklaya koklaya öper..

Jk: yn nerde?

Jimin: duştaydı en son çıktı heralde..

Jk kwan'ı dikkatlice kucaklar..

Jimin: arabaya koydun demi puseti..?

Jk: evet evet koydum ön koltukta..

Jimin: arka koltuğa koy kemerleri bağla iyice bak yavaş sür arabayı..telefonu kapat sessize al..

Jk: merak etme birşey olmadan varırız ararım seni jimin panik yapma..

Jimin: mutlaka ara eve geldiğinde..görüntülü ama tamam mı?

PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin