Sen hyun'un yanına gidersin dışarıya..
Yn: bişi yok kalmamış..
Hyun: tamam..
Yn: birde hyun şey dicektim..amerikaya gidiyoruz ya..
Hyun: evet..
Yn: orda da devam etmemiz gerekiyor role..hikaye falan atmamız gerekiyor mutlu olduğumuzun vibe'ını verir gibi hikayeler atıcaz sosyal medyaya olur mu senin için?
Hyun: olur tabi niye olmasın..
Yn: güzel..hadi gidelim..
Hyun d.öper..
Jimin arabaya biniyordu çünkü..
Yn şaşırmıştı ama sonra jimin'i fark edip karşılık vermeye başlamıştın..
Hyun: gidebiliriz şimdi..
Jimin basıp gitmişti sahile..
Yn: yakalanıyorduk..
Hyun: evet son anda kurtulduk..
Yn: saol herşey için..
Hyun: ne demek gir hadi..
Eve girersiniz..
Jk: bişi dicem..jimin öfkeyle çıktı gitti size birşey dedi mi?
Yn: hayır demedi..
Suga: jimin geldiğinde öpüşüyordu bunlar..jimin fark etmesin diye..
Jin: olabilir...yakalanmaması için yapması normal..yoksa intikam çöpe giderdi..
Yn: aynen hyung..
Jack: valla ikinizinde oyuncu olması gereken konular var yn ve hyun..
Hepiniz gülüşürsünüz..
Yn: iyi mi oyunculuk yapıyoruz?
Tae: valla öyle..ben bile sizi şuan gerçek evli gibi görüyorum..hani öyle oyun oynuyorsunuz ki hamile kalsan ona bile inanırım olmayan çocuğa..
Yn: hamilelik demişken..şişme göbekleri aldın sen değil mi?
Hyun: benim odamdaydü kendi valizime koydum seninkinde yer yoktu çamaşırdan pek..
Yn: ah doğru unutmuşum..amerikada da kontrole gideriz büyük ihtimalle orada doktor tuttum başkasının hamile fotosunu istedim tabi ilk izin vermedi bende tehdit ettim sonra bi miktar para sundum ve vericeğini söyledi yani bu hamilelik işi kolay olucak benim için..
Hobi: gerçeğini de görücez merak etme..
Yn: bilemeyiz belki benden nefret eder belli mi olur..
Suga: etmeyeceğinden o kadar eminiz ki yn..geceleri hep benimle seni konuşuyor..şöyle güzel..böyle gülüyor..keşke sevgimi ve değerimi verseydim ona diyor kendini suçluyor sürekli ve en sonunda ağlayıp dayanamam ben onsuzluğa..onu çok özledim..diye cümleler kuruyor hep..ve inan hepsi gerçek ve içten yn..sende onu sevmeyi asla bırakma..eğer bırakırsan ciddi anlamda çöküş yaşar..darma duman olur..
Yn: bırakmayacağım onu sevmeyi ama kolay kolay da affedemem değil mi..nerde görülmüş aldatılan her erkeği kolayca affetmek...bu benim doğama aykırı..hemde gururuma yediremem bunu..
Rm: seni çok iyi anlıyoruz yn..daima ve sürekli de hep yanındayız arkandayız..sen yeterki hep güçlü bir kadın olup herşeye dayan kendini üzme.
Hobi: inan ki eğer sen üzülüp yıpranırsan biz daha beter oluruz seni üzgün görünce..
Jack: burdaki herkes o kadar haklı yn..bu kişileri asla kaybetme..ben olsam onlara sımsıkı sarılıp iyi ki varsınız derdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..