Hızlı geçiş..
2 hafta sonra...
Saat 18:30'du..
Adamı sonunda bulmuştunuz..depodaydı..hoonjin yaptırmıştı..
Giydiğin⬇️
Jimin: hyun siz burda kalın biz üyelerle yn ile halledip gelelim..
Hyun: tamam tamam..kwan var zaten gelemeyiz biz..eunwoogil de birazdan gelir..
Jimin: tamam biz videoya alır izletiriz size..
Hyun: mutlaka..
Minji: abi bende geleyim ya..
Bebek 2 aylık oldu bugün..öğlen kontrole gittiler joonla bebek gayet sağlıklı durumu iyi hiçbir sorun yok..
Joon: minji hayatım karışma sen otur hadi hamilesin zaten jimin'in izin vereceğini zannetmiyorum..
Jimin: aynen öyle kocanın yanında otur kwana bak..
Minji: üfff peki ama o zaman bende izlicem..
Jimin: he he tamam izlersin..
Minji: abi!.
Jimin: tamam dedik ya a-a.
Neyse siz gidersiniz üyelerle..siz gittikten 5 dk sonra eunwoo ve yoon gelir..joon ve minji kwan'a mama veriyorlardı...kwan emeklemek istiyordu..ama hir türlü yapamıyordu..eli karnının üstunde kalıyordu huysuzlanıp pes falan ediyordu ağlıyordu yapamıyorum diye..
Siz depoya doğru yola çıkmış gidiyordunuz..
Yn: inim inim inleyecek iyi izleyin beyler..
Jk: napcaksın ki?
Yn: aklınızın alamayacağı şeyler..
Suga: yıkıp geçicek yani beyler..eski yn geri döndü diyoruz..
Jin: vaayyy keyifle izleyeceğim o zaman..
Yn: izleyin..
Jimin: kendine dikkat et yn de başka birşey istemiyorum..bunu yaptıktan sonra da mafyalıktan geri çekileceksin bizim bebeğimiz var senin bakman gereken oğlumuz var..evde durucaksın benim param bize yeter de artar tamam mı?
Yn: bakarız..
Jimin: görücez..
Siz depoya gelirsiniz..
Yn korumadan beline silahı koyar..
Depoya girersiniz..
Yn: vay vay vaayy..kimler varmış burdaaa..!
Hoonjin: yn..beni kurtarmaya mı geldin sevgilim..hadi çöz..bu pisliklerin adamı kaçırdı beni..dövdüler sevgilini..
Yn: ah yazık kıyamam dövdüler mi seni?.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..