Jimin bir süre sonra uyur..
Sende eriği bitirirsin ve televizyonu kapatırsın..
Saat 05:00'ti..
Yn: jimin...aşkım..
Jimin hemen uyanır..
Jimin: güzelim noldu birşey mi oldu?
Jimin korkar..
Yn: hayır hayır iyiyim ben bitanem hadi odaya gidelim yatmaya burda uyuma benimde uykum geldi zaten..
Jimin: tamam gel hadi gidelim odamıza..
Uzatmadan hızli geçiş yapıyorum jet hızıyla..
Aradan tamı tamına tam 25 yıl geçer..
Kwan 27 yaşında sevgilisi yok
Kız kardeşi Yunseo 25 yaşında sevgilisi yok(yn'nin ve jimin'in çocukları)Soomin 26 yaşında sevgilisi var
Abisi minho 25 yaşında sevgilisi yok(joon ve minjinin çocukları)Hyejin 27 yaşında sevgilisi var
Erkek kardeşi jae-jin 23 yaşında..sevgilisi yok(eunwoo ve yoonun çocukları)Jaewoo ise 26 yaşındaydı sevgilisi yoktu.
Yeji 24 yaşındaydı(hyun ve hyuna'nın çocukları )Üyelerden ise Suga tae ve jin evlendi çocuk yok şuan düşünmüyorlar..suga'nın karısının ismi yoona
Jin'in karısının ismi jina,taenin karısının ismi minsooRm hobi jk evlenmek istemiyorlar evli değiller sevgilileri de yok..
Sabahtı..
Herkes kendi evindeydi..
Saat 11:30'du..
Herkes uyanmış kahvaltısını etmişti
Yunseo abisiyle kavga ediyordu..
Yunseo: abi dedim ver ya!.kurcalama telefonumu!.
Kwan: hayır bakıcam kiminle yazıştın bakıcam..!
Yunseo abisinden telefonunu almaya çalışıyordu ki yn bağırır..
Yn: YETER!.
Kwan: ödüm koptu!..
Jimin: siz kavga etmeden duramaz mısınız?
Yunseo direk telefonu alır ve cebine koyar..
Yunseo: o çıkartıyor baba..ben ne güzel oturmuş kjtap okuyordum..birden telefonumu aldı kurcalamaya başladı..
Yn: sen benimle gel kwan konuşalım bir seninle..sende jimin yunseo ile konuş..
Jimin: tamam güzelim..
Joon'gile bakalım..
Soomin: minho akşam ben arkadaşımla buluşucam annemleri idare etsen olur mu ablacım?
Minho: abla niye anneme demiyorsun sevgilin olduğunu..birşey demezler ki..
Soomin: babam arkadaşım olmasına kıskanıyor minho ne yapabilirim beni kaybetmekte istemiyor..
Minho: of abla of..iyi tamam idare ederim bir şekilde ama 2 saat idare edebilirim bende han ve dohyun ile cafeye gidicez..
Soomin: ben zaten şimdi çıkıcam 2 saat olnca ararsın sen..
Minho: tamam..
Soomin giyinir telefonunu alıp çıkar..
Giydiği⬇️
Joon: güzelim..
Soomin: babacım..günaydın..
Minho da iner..
Minho: günaydın baba..
Joon: günaydın paşam..nereye gidiyorsunuz?
Minho: ben 2 saat sonra dohyunlarla buluşucam cafede..
Soomin: ben de arkadaşlarımla gezicez sahilde dondurma falan yicez..kahve içicez..
Joon: peki..bilmem gereken birşey var mı peki?
Soomin: yok yok..
Joon: soomin 2 saat sonra kardeşini de al gel eve tamam mı erkeklerle konuşma..birisi sana seslenirse bakma..
Minji: joon soomin'i sal artık..
Soomin gider minho da odasına çıkıp duşa girer..
Joon: senin yaşadıklarını yaşamasıni istemiyorum minji..o da bir kız..26 yaşında evet kendini belki koruyabilir..ama o benim gözümde hala 2 aylık bir bebek..minho da öyle..onların üzülmesini asla istemiyorum..
Minji: benim yaşadıklarımı yaşamicak...ama bırakta erkeklerle muhattap olsun..evlenmek istiyorsa da evlensin..yaşı da geldi hem..
Joon: öyle mi dersin..?
Minji: tabi ki..minho'yu da rahat bırakmıyorsun..kızlar napacak ki minhoya..
Joon: kandırabilir minji..oğlumuzu tuzağa düşürebilirler..
Minji: bunları düşünürsek zaman geçmez ama akışına bırakalım..ne olacaksa olsun..ikisi de mutlu olurlar biz onları rahat bırakırsak..
Joon: tamam..senin dediğini yapıcam..
Minji: hah aferin..gel hadi salona gidelim oturalım..
Joon: peki..
Eunwoogile bakalım..
Size iyi seyirler ben temizlik yapmaya gidiyorum yarın pazar o yüzden yarın da düğün var çalışıcam bölüm gelmeyebilir bugün atabildiğim kadar atmaya çalışıcam..
Tekrar iyi seyirler bay bay sizlere öptüm sizi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..