Bir süre sonra jimin boynunu öpmeye başlar daha sonra jimin senin ellerini tutup kendi boynuna koyar..
Jimin: seni çok seviyorum leo yn..herşeyi herkese değişirim ama seni asla başkasına değişmem..
Yn: bende seni asla başkasına değişmem..
Jimin: çıkalım mı hasta olmayalım...yeterli bu kadar..
Yn: olur kabinde durulanalım....
Jimin: tamam sen kabine gir durulan bede burayı temizleyeyim..
Yn: tamam..
Sen çıkarsın ve kabine girip durulandıktan sonra bornozunu giyinip çıkarsın arkandan da jimin durulanıp bornozunu giyinip çıkar..
Sen gecelik giyersin..
Jiminde giyinir üstünü giymez sadece
Bir süre sonra siz yatağı toplarsınız yerdeki eşyaları da toplarsınız ve makineye atarsınız yatağı ter temiz yaparsınız ellerinizi yıkayıp yatağa yatarsınız..
Jimin belinden sarılıp kendine çek8er..
Jimin: yarın sabahtan ben nikah tarihimizi alayım tanıdığım bir arkadaş var yarın nikahımızı kıyabiliriz iyi olursan..
Yn: tamam sevgilim..ama bak dediğim gibi düğün büyük istemiyorum burda yapalım ailecek parti gibi olur hem..
Jimin: olmaz yn dedim öncesinde de yapmadık düğün parti gibi istedin öyle yaptık şimdi de geleneklere göre tam olucak hepsi büyük..itiraz kabul etmiyorum tamam mı?
Yn: ama..öff peki...peki sevgilim..sen nasıl istiyorsan..
Jimin: iyi geceler güzeller güzeli karım..
Yn gülümseyip
Yn: sanada iyi geceler bebeğim..
Dedikten sonra hepiniz uyursunuz..
Ertesi gün olur..
Saat 10:12'ydi..
Sen jimin ile bugünr nikah tarihi almıştınız..hepiniz nilak dairesinde odada bekliyordunuz hazır olmuş bir şekilde..
Yn giydiğin⬇️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..