PJM İLE HAYAL ET = ALDATMA 41.BÖLÜM =

133 11 12
                                    

Jimin: hadi artık duşunu al salonda bekliyorum seni güzelim...

Yn: peki sevgilim..

Jimin: bir şeye ihtiyacın olursa bağır..

Yn: tamam..

Dedikten sonra sen girersin jimin'de çıkıyorken na eun gider mutfağa..

Jimin odadan çıkıp lavaboya girer..işini halleder ve salona gidip film seçer..

Bir süre sonra sen duşunu almaya başlarsın..

Na eun mutfağı topluyordu..

Jimin mutfağa gelir..

Jimin: na eun bilerek mi buraya geldin?!

Na eun: hayır jimin...ne alakası var?

Jimin: jimin değil jimin bey yada efendim diyeceksin ben senin patronunum..!.karımın yanında abuk subuk hareketler yapma..yn'ye ve bebeğime yaklaştığını görürsem işini bitiririm senin..anladın mı?

Na eun: ne bu sinir jimin?.ben senin düşmanın değilim..

Jimin: kes sesini meyve tabağı hazırla..

Jimin salona gider..

Na eun: böyle davranmaya devam et sevgilim bu hikayede yanan sevgili karın ve bebeğin olucak hemde senin yüzünden..

Dedikten sonra meyve tabağı hazırlar üstüne de seni zamanla yavaş yavaş halsiz ve güçsüz düşürecek ilaç damlatır..

Getirir ve salona koyar koyarken de sen giyinik bir şekilde gelirsin...

Giydiğin⬇️

Giydiğin⬇️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin: ^d.öper^ ohh mis gibi oldun..

Yn: pek iştahım yok benim niye yaptırdın.?.

Jimin: lütfen güzelim bebek için en azından 3-4 tane ye şunlardan olur mu..?.bak elma var ananas var kivi var muz var çilek ve erikte var..en sevdiklerin var bak..

Yn: biliyorum..peki yiyeyim o zaman..

Jimin: bitirene kadar da kısa bir film izleyelim o zaman

Yn: ^sen bir kaç tane yer doyarsın^ tadı biraz kötüydü yada hepsini bir yiyince öyle oldu heralde neyse ne de izlemeyelim ben doydum çünkü..gidebiliriz..

Jimin: peki gidelim..

Saat 12:11'di..

Siz evden çıkarsınız naeun işi bittiği için müştemilata gitmiş dinleniyordu..

Müşteri geldiği için burada bırakıyorum ve gidiyorum evde devamı gelir mi bilmiyorum herkese iyi seyirler diliyorum ve görüşürüz diyorum bay bayy.

PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin