Saat 12:00'dir.
Sen mutfağa gelirsin..
Yn: hyun otursana sen..
Hyun: tamam tamam gel otur sende..
Yn oturur karşı karşıyasınız..
Jack: peşinden geldi dimi?
Yn: evet..
Jack: ne dedi noldu anlatsana kız delircem meraktan..
Yn hyun güler..
Jack: birde şey yaptınız mı siz lan doğruyu söyleyin hyun kontrolunü hemen kaybeden birisi çünkü ikimiz tanıyoruz en çok sen tanıyorsun..ne oldu dün gece?.sen neden gömlek giymiştin hyun niye üstü yoktu..?
Yn: dün ben jimin'e inat hyun'a odaya gel dedim hyun geldi beyaz bir gecelik giymiştim hırkalı açık..hyun ilk bir 5 dk gözlerini falan açmadı zar zor açtırdım ben..sonra belime sarılmasını söyledim yapmam dedi o sırada da jimin geldi bende kendimi öldürürüm falan dedim sonra sinirlenip dediğimi yaptı..daha sonra boynumu öpmesini istedim..yaptı jimin izliyordu göz ucuyla bakmıştım çaktırmadan..daha sonra hırkamı çikartmasıni istedim öperken o sırada da öperken kendinden geçip belimi iyice kavradı bedenlerimiz değdi..beni yatağa götürürken de jimin gitti sonra durdurdum yani aramızda bişi olmadı..sonra da sabah karşı ben gömlek giydim hyun'u da uyandırdım üstünü çıkart inandırıcı olsun dedim giyindim çıkardı uyuduk sonra sen geldin oralayı geçiyorum ..jimin geldi odaya sinirlendi kolumu acıttı dürterken sonra uyandım bilerekte gömleğin iki düğmesini açtım..kıskandı bayağı..sonra işte gitti..deminde ben bilerek lavaboya gittim arkamdan geldi..
Jack: sonra noldu işte onu merak ediyorum en çok ne dedi?
Yn: "yn bak napmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama yapma nolur..dayanamıyorum ayrı kalmaya nolur yapma..acı çektireceksen canımı acıtarak çektir..böyle yaparak çektirme.." dedi..
Yn: bende dedim ki "sen beni ne zannediyorsun?.ben ordan bakılınca kolay lokma mıyım jimin hah?..ben sevdiğim kişiyle birlikteyim..bu seni asla alakadar etmez..şimdi beni bırak elimi yıkayacağım.." dedim..
Yn: sonra bana "sen onu sevmiyorsun..sen benden başkasına bakamazsın" dedi...
Yn: bende aynı şöyle konuştum "ben değiştim artık beni sen değiştirdin hareketlerin değiştirdi beni yaptıkların değiştirdi anlıyor musun beni" dedim
sen beni bile isteye aldattın..şimdi de gelmiş bana seni seviyorumlar,affet beni sözleri..herşeyi unuttururum sözleri..ben sana bir daha güvenir miyim sanıyorsun güvensem bile eskisi gibi olur muyum sanıyorsun..kendini aptal yerine koyuyorsun park jimin biraz kendini silk..çekil karşımdan..senden daha fazla nefret etmemi sağlıyorsun şuan..dedim ve gittim lavaboya olanlar da bunlar..Jack: iyi konuşmuşsun..
Hyun: aynen..benim bile canım yandı şuan jimin ne haldedir bilmiyorum..
Jimin gelir ceketini giyinip evden çıkara ağlayarak arabasına binip bara doğru sürer..
Hyun: j-
Yn: boşver gitsin..
Hyun: peki..
Siz kahvaltı yaparken üyelere bakalım..
Rm: biz daha duracak mıyız burda?
Jk: jiminler barışsın öyle döneriz bence koreye..
Jin: aynen şimdi yalnız kalırlarsa yerler birbirlerini çiğ çiğ..
Rm: haklısın..
Suga: iyi yapıyor yn valla az bile jimin'e..dövmek lazım..
Jk ve tae güler..
Tae: abart hyung..
Suga: hiç gülmeyin taehyung..yn şu 3 yıldır jiminden çektiği şey bir ızdırap ya..hangi kadın buna bu kadar dayanır..yn şuan ona en iyisini yapıyor..ben olsam perişan ettirirdim..yn yinr insaflı..evet hala evli olarak gözüküyorlar ama ayrıldılar mı yn terk etti mi onu evet etti evet ayrıldı..yn jimin'in pişman olduğunu biliyor ve ona böyle acı çektirerek intikam alıyor..yn en doğrusunu yapıyor şuan hiç gülmeyin o yüzden..
Hobi: beyler suga haklı..başka bir kadın olsaydı ağlar dururdu ömür boyunca..ama yn öyle değil aldatıldığı halde güçlü durmaya çalışıyor..ama eminim ki bir gün yn jimin gibi patlayıp ağlayabilir..çünkü insanların da bir sabrı dayanma gücü var..ama ne zaman hangi gün yn içindeki öfkeyi kini patlatır bilemeyiz..
Jk: aynen öyle..
Rm: yani o yüzden biz karışmayalım yoksa olan bize de olur az çok yn'nin şimdiki huyunu öğrendik yani..
Jin: aynen aynen öyle..
Saat 13:00 olmuştu..
Devamı birazdan diğer bölümde geçişler olucak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..