PJM İLE HAYAL ET = ALDATMA 65.BÖLÜM =

74 6 6
                                    

Sen oturursun ve su içersin..

Yn: (bu arada 22 mart oğlunun doğum günü) hayırdır hyung betiniz benziniz atmış bembeyazsınız

Rm: y-yoo..ilk defa böyle şeyler yaptığını gördük saşkınız sadece..

Yn güler..

Yn: ooo siz beni bundan önce jiminden boşandıktan sonra görecektiniz her gün bir suçlu bir düşman öldürüyordum

Jimin: sen yine öyle fazla yapma bu iyi zaten bundan sonra da böyle olmicak evde kwanla birlikte olucaksın..zaten minji'nin de karnı iyice büyüyor ona destek olursun..

Yn: konuşuruz sonra jimin..

Dersin kaydı başlatmalarını söylersin hoonjin acıdan inliyordu yerde kıvranıyordu ipler çözülsün diye..

Yn: kezzap nerde jack..en son işkencem..

Jack: koymamışlar mı?

Yn: burda olsaydın kullanırdım jack getir şunu..

Jack: tamam getiriyorum

Jack kezzabı getirir ve masaya koyar..

Yn eline alır dikkatlice..

Yn: yolun sonuna geldik hoonjin bey..

Hoonjin: öldür b-eni..n-olur...

Yn: seni hiç özlemicem..

Son kez balta ile bacaklarını ve kollarını ayırır bedeninden tuz daha sonra da yavaş yavaş aheste aheste kezzabı gezdirerek her yerine döker yanmadığı yer kalmaz..vücudu erir..

Hoonjin ölmüştü artık ym rahattı..emin olmak için kezzabı hepsini daha sonra da zehir enjekte eder ve silahla beyninden 3 el ateş edip ölüyü öldürür..

Bir süre sonra..

Saat 21:30'tu..

Rm: midemm..

Rm koşarak lavaboya gider..çıkartır..

Jk da dışarıya gider..jimin ise halinden memnun bir şekilde seni izlemişti..

Jimin: üyeler cazibene dayanamayıo hepsi kusmaya gitti..

Gülerler..

Yn: bende onları mafya sanardım..

Jimin: geriden geliyorlar heralde...

Eğlenirsiniz..

Jack: napalım biz bu herifi..?

Yn: yakmak istiyorsanız yakın ama bundan kurtulması imkansız..yakın yada atın ormana domuzlar köpekler yesin..hamgisi cazip gelirse onu yapın size kalmış artık o ben gereken herşeyi yaptım..

Jack: iyi tamam biz hallederiz o zaman..

Yn: tamam biz gittik siz temizlersiniz burayı..

Jimin: hadi kadınlar önden..

Yn: teşekkürler..

Sen telefonunu alırsın masadan jiminde alır ve depodan çıkarsınız..üyeler anca toparlanmıştı arabanın önüne gelmişlerdi..

Hobi: bi gidince soda içelim hepimiz..öylr geliriz kendimize..

Yn: için için..anca toparlarsınız..da ben sizi mafya sanıyordum ya..

Suga: öyleyiz ya zaten sen çok acımasız çıktın..hiç alay etme bizimle..bizde adam dövüyoruz işkence ediyoruz..

Yn: Allah Allah ben hiç görmüyorum adam dövüp işkence ettiğinizi..

Suga: ne hikmetse bulaşmıyorlar artık sen mafya olduğundan beri..iş yapmaz olduk anca bir şirkete gidiyoz dosya imzalıyoz toplantıya giriyoz..başka yaptığımız birşey yok..

Yn: öyledir canım niye tersliyon..?

Suga: yok..

Yn: iyi öyle olsun

Saat 22:00'di..

İyi seyirler müşteri geldi..

PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin