Yn: bebeğim nerde..yeni doğdu..nerde bebeğim doktor hanım?
Hemşire: bize bebek gelmedi..getirilmedi yani..
Yn: ben park yn erkekti bebek öldü diyorlar ama ölmedi benim oğlum burda olması gerekiyor izin verin bakayım..
Hemşire engel olur
Hemşire na eun'un arkadaşı minjiydi..
Minji hemşire: yn hanım durun giremezsiniz..sizin bebeğiniz öldü...yani burda olması imkansız ayrıca böyle hasta kıyafetiyle giremezsiniz..
Minji hemşire bu arada gerçekten..na eun doktor ile işbirliği yapıp bebeği öldü göstererek seni üzüp delirtmek peşindelerdi minji de bu olayın içinde..herşeyi rüşvetle yaptılar..
(Yorumlarda bi kişi spoilerin hepsini verdiği için teşekkür ederim hdhdhshsjaj..ne güzel ben sizi şoklatacaktım olmadı üf)
Bebeği saklıyorlar bi kadının yanında hastanede..
Yn: ÖLEMEZ!.ölemez benim oğlum ölemez!.gayet iyiydi sağlıklıydı!.jimin jimin nolur birşeyler yap!.ölmedi benim oğlum!.
Jimin: güzelim güzelim benim sakin ol bebeğim..^ağlıyordu jimin sana sarılıp seni sakinleştirmeye çalışır..ama nafileydi..sen ittirirsin
Yn: ÖLMEDİ!.ÖLMEDİ BENİM OĞLUM YALAN ATIYORSUNUZ BANA!!.KOMPLE KURDUNUZ!
Eunwoo: YN YN DUR!.
Eunwoo seni öyle gördükçe kahroluyordu..
Yn: Benim bebeğim,benim oğlum yaşıyor!.YAŞIYOR BİLİYORUM!.jimin göstersinler oğlumu bana...yaşıyor biliyorum..
Jimin: lütfen...yapma...yalvarırım..
Jimin ağlıyordu..
Herkes ağlıyordu gerçi..
Hemşire yani minji bir köşede saklanmış kameraya çekiyordu izliyordu..
Yn: jimin...
Jimin: oğlumuz yok yn..
Yn geri gider...
Yn: p-peşimden gelirseniz yemin ederim kendimi öldürürüm..
Sen yavaş yavaş ordan ayrılırsın iyi değildin her yerin alev alev yanıyordu..
Sen ağlamaktan önünü göremediğin için yere düşersin..ve daha çok ağlarsın..
Yn: ölmedi!.
Jimin: yn!..
Yn: Allah'ım nolur!.nolur canımı al nolur!.nolursun oğlumu geri ver bana onu benden alma nolur!.yalvarırım sana..benim canımı al ona ver nolur!.
Jimin yanına arkana çömelir ağlayarak..endişe ediyordu senin için korkuyordu birşey olmasından bir de seni kaybedersr hayattan kopacağını çom iyi biliyordu kendisinin..
Yn kafasını duvara vurar..
Yn: canımı alın nolur..
Jimin yere oturur
Yn: annesinin yakışıklısı olucaktı!..prensi olacaktı..
Jimin: özür dilerim...
Jimin: koruyamadım sizi..özür dilerim..
Yn: ne yapacağım ben?..oğlum olmadan ne yapacağım..kavuşamadan kaybettim oğlumu yüzünü bile göremedim kokusunu bile bilmiyorum..
Jimin yanına gelip seni kaldırır..
Kaldırınca bacağının arasından kanlar gelmeye başlar..
Yn: karnım..
Jimin yerdeki kanları görünce şoka uğrar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..