İyi okumalar!
Superman - Eminem
TELEKİNESİS - Travis Scott ft. SZA, Future
She - SelZil çalar çalmaz aşağıya indiğimde kızlarla hep oturduğumuz masaya geçtim. Birkaç dakika sonra kızlar da geldi.
Ecrin yanıma otururken Duru karşıma geçmişti. "Ela?" diye sordu Duru.
"Tuvalete gitti," dememle başını salladı. "Cemre nerede?" diye sordum.
"Malum o günden sonra hastaneye gittiğini öğrendik. Şu an orada kalıyor," dedi Ecrin.
"Güzel, siz onu hiç yalnız bırakmayın. Çıkışlarda hep yanında olun."
"Biz Cemre ile yakınlaşalım diye mi dövdün onu?"
Ecrin'e yandan bir bakış attım. "Hayır tabi ki, namusuma laf etti."
"O neyse de kızı niye öldürdün?"
Bıkkınlıkla ofladım. "Kapatın şu konuyu artık.
Masa sessizleşirken Duru heyecanla lafa girdi.
"Öğle arasına bahçeye sahne kuruluyor. Bir grup şarkı söyleyecekmiş. Çok heyecanlıyım."
"Hangi grup?"
"Bilmiyoruz," dedi Ecrin. "Ama Barış hep bu zamanlarda ayarlar böyle. Ünlü kişileri getirdiği çok oldu."
"Vay be," deyip dudağımı büzdüm. "Hiçbir eğlenceden de mahrum kalmıyorlar."
"Öyle deme," deyip elini öne uzatarak bileğini büktü Duru. "Bizim için bir şeyler yapmaya çalışıyor."
"Tabi bilirim... Kaç kişiyi dolandırıp ünlülere o parayı yedirtiyordur kim bilir."
"Gerçekten mi?"
Duru saf saf suratıma bakakaldığında güldüm.
"Safsınız kızım siz. Arkaslılar tüm ülkeyi parmağında oynatıyor haberiniz yok."
"Öyle de olsa," deyip başını yana çevirdi Ecrin. "Bize bir zararı yok. Sonuçta eğleniyoruz ve bu yeterli."
"Ah şu sosyeteler..." deyip başımı iki yana salladım. "Parasız, aç kalan fakir aileler umurunuzda olmadan sadece eğlenelim istiyorsunuz."
"İyi de bağış yapıyoruz zaten. Ayrıca Mihrimah Arkaslı her şeyi düşünüyor."
"Hiç bana onun ismini verme, dün beni deli etti."
"Nasıl?"
"Dün evine gittim işte. Yemek yedik falan. Bir görsen nasıl burnu havada. Böyle egolu egolu konuşuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTİBAR
Teen FictionKopar mıydık geçmişten? Hayaller ülkesine döner miydik yeniden? Kalır mıydı anılar, insanlar? Kalmazdı. İntikam her şeyden önce gelirdi. Duygusuzluk bizim dünyamızda lütuftu. Peki merhamet? Gerekene vardı. Biz ki kutsal Türk kanı taşıyan gençlerdik...