İyi okumalar!
Paris - Sabrina Carpenter
All The Stars - Kendrick Lamar, SZA
Seven Devils - Florence + the Machine"Yarın için üzerimde büyük bir heyecan var."
Aylin güldü. "SKA yüzündendir, ilk defa tanışacaksın."
Göz devirdim. "Onunla tanışmak için değil, gösteri için."
"İtiraf et," dedi Hasan. "SKA'ya çoğu konuda hayransın ve bunu bastıramıyorsun."
Ela gülerek başını salladı. "Bence de öyle."
"Tabi şimdi takdir edilesi işler yaptığı doğru ama bu ona hayran olduğum anlamına gelmez."
Hasan üzerime yanındaki yastığı fırlattı. "Vay seni sümüklü! Demek SKA ile tanışacaksın he?"
"Kes sesini!" deyip yastığı tekrar ona fırlattım. "Abartmayın bu kadar, altı üstü bir davet."
"Aynen aynen, biliriz o daveti..."
Yaman'a dönüp ayağa kalktım. "Hadi gidelim ya, baydı burası."
Yaman ile kapıya yürürken Aylin ve Hasan arkamdan hakaret ediyorlardı.
"Şuna bak, küçük pislik. Baymışmış..."
"Görürsün sen bir daha özel silahımı sana veriyor muyum?"
Dönüp onlara tiksinirmiş gibi baktığımda Hasan dilini çıkardı. Gerçekten çocuk gibiydik hâlâ.
Üçünü ardımızda bırakıp dışarı çıktığımızda onları şikayet edermiş gibi Yaman'a söylenmeye başladım.
"Ne gariban insanlar değil mi? Sırf acıdığımız için arkadaşlarımız."
Yaman hafifçe güldü. "Siz ne derseniz o efendim."
"Senle de dedikodu yapılmıyor."
"Estağfirullah efendim. Çocukluk arkadaşlarımız diye bir şey demedim. Yoksa bayağı bir gıcıklar."
"Heh şöyle," deyip omzuna vurdum.
Odama girdiğimde arkamdan kapıyı kapattı. Ben koltuğuma yerleşirken o da karşımda hazır ola geçti.
"Yarın gelecek olan davetlilerin kontrolü yapıldı mı?"
"Evet efendim. Yarısı Arkaslı otellerine yerleşti. Yarısı ise gelmek için hazırlanıyor."
"Güzel... İçeriye herhangi bir elektronik cihaz sokamadığımızdan iletişimde olamayacağımızı biliyorsun. İşlerin ters gitmesi halinde size işaret verebileceğim bir aracım yok. Ama umuyorum ki SKA ailesini tehlikeye atmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTİBAR
Ficção AdolescenteKopar mıydık geçmişten? Hayaller ülkesine döner miydik yeniden? Kalır mıydı anılar, insanlar? Kalmazdı. İntikam her şeyden önce gelirdi. Duygusuzluk bizim dünyamızda lütuftu. Peki merhamet? Gerekene vardı. Biz ki kutsal Türk kanı taşıyan gençlerdik...