İyi okumalar!
Attention - Charlie Puth
Ring - Sel
Perfect - SelEbru'dan
Yatta yaşadıklarımızdan sonra hevesimiz kaçmış ve eve dönmüştük. İbiza için heyecanlıyken Koray'ın teklifiyle mala dönmüştüm. Tolga'ya İbiza'ya gitmek istemediğimi söylediğimde Koray ile konuşmuştu. Koray kabul ettiğini söyleyip Tolga'ya dönüş için talimat vermişti. Tekrar Barcelona'ya dönüp uçağa bindikten sonra İstanbul'a gelene kadar hiç konuşmamıştık. Hatta hiç göz teması bile kurmamıştık. Şimdi ise örgütte Aylin ve Hasan ile birlikte toplantı odasında bekliyordum.
"Daldın gittin Ebru. Ne oldu?"
Aylin'in sorusuyla kendime gelip bakışlarımı yüzüne çıkardım.
"Ne?"
Hasan bana bakıp kaşlarını çattı. "Ne oluyor kızım sana? Geldiğinden beri konuşmadın."
"Bir şey yok. İspanya'da yoruldum sadece."
"Tabi yorulursun. Kamera kayıtlarını izledim de o nasıl çatışmaymış lan! Aksiyon filmi gibi çok heyecanlıydı."
"Sussana geri zekalı! Kız kurşunların önüne atlamış, ya bir şey olsaydı?"
Aylin ve Hasan yine tartışmaya başladıklarında tüm algılarımı kapattım. Yaklaşık beş dakika sonra üyeler geldiğinde ayağa kalktık. Herkes yerlerine geçip otururken sunu tahtasının önüne geçtim.
"Koray, Rafe ile anlaştı. Yalnız anlamadığım bir şey var... Karşılığında mallarını ve harita istedi. Ne haritası?"
Üyeler birbirine tedirginlikle bakıp sustuklarında Akif konuştu. "Bilmiyoruz, işte sen onu öğreneceksin. O harita çok önemli Ebru. Ne pahasına olursa olsun haritayı onlardan önce ele geçirmen lazım." Kaşlarımı çattım.
"Neden bu harita bu kadar önemli?"
Başka bir üye söze girdi. "Bilmiyoruz, Ebru. Fakat yeni bir görevin var. Rafe, İstanbul'a geliyor. Yarın akşam Arkaslı plazada gerçekleşecek bir buluşma ayarlıyorlar. Sen ise gizlice o buluşmaya gireceksin. Sağ kolun Yaman sana anlatacaktır. Çok dikkatli olman lazım, çok gizli ve korunaklı olacak. O haritayı Barış Arkaslı'dan önce sen almalısın."
"Alacağım..."
Ayağa kalkıp dışarı çıktığımda Yaman beni kapıda karşıladı. Suratındaki ifadeyi görünce kaşlarımı çattım.
"Ne oluyor?"
"Sizinle önemli bir şey konuşmam lazım."
"Konuşalım."
Birlikte aşağı inip odama girdiğimizde o masamın önüne geçerken bende koltuğuma oturdum.
"Söyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTİBAR
Ficção AdolescenteKopar mıydık geçmişten? Hayaller ülkesine döner miydik yeniden? Kalır mıydı anılar, insanlar? Kalmazdı. İntikam her şeyden önce gelirdi. Duygusuzluk bizim dünyamızda lütuftu. Peki merhamet? Gerekene vardı. Biz ki kutsal Türk kanı taşıyan gençlerdik...