Herkese merhabalar, gene ben. Katilin Yörüngesi'ni yazmaktan Ajan Okuluna vakit kalmıyor ama onun da en kısa sürede bölümü gelecek. Neyse hiç uzatmıyorum. Direkt bölüme geçelim. Size iyi okumalar :).
🫠
"Araşşş!" diye seslendi küçük kız. "Haçi geç oyuk oynayak," dedi dört yaşında olan Elif Alara. Aras'ı arıyordu. Her zaman onunla oynayan ve her zaman onu kovan Aras'ı. İki dakika daha bekledi. Gene kimse gelmemişti. Bu sefer korkuyla ağlamaya başladı küçük kız. "Araş nerdeçin?" diye bağırarak ağladı. Yanına koşarak gelen Aras'ı gördüğünde ağlaması daha da şiddetlendi. İstediği tek şey ilgiydi.
"Ne oldu Ala'm?" dedi daha yedi yaşında olan Aras. Aras, Alara'ya tam adıyla seslenmeyi sevmiyordu. Bu yüzden de Ala ya da Ala'm diyordu. Küçük kız gözyaşları arasından Aras'a baktı.
"Nerdeçin şen?" diye sordu sinirli çıkarmaya çalıştığı sesiyle. Aras afalladı.
"Anneme yardım ediyordum, gene ne istiyorsun?" diye sorduğunda küçük kız kıkırdadı ve ağlamasını kesti.
"Haçi geç oyuk," dedi hevesli bir şekilde Aras'ın etrafında dönerek Küçük Aras bıkkın bir nefes verdi. Buraya Ala'ya bir şey olmuş diye düşünüp koşa koşa gelmişti. Gelirken de düşmüş dizini kanatmıştı.
"Ya Ala beni bunun için mi çağırdın?" dedi sinirle. "Defol git Ala!" dedi ama gitmesini istemiyordu.
"Yoo, giçmiyom," dedi küçük kız hâlâ eğlence peşindeydi. "Bak babam bunları verdi bana," diyerek elindeki boya kalemleri yere atarak. Sırtındaki çantadan boyama kitabı da çıkartıp oturdu. "Haçi geç boyama!" diye bağırdı heyecanla. Aras bu bağırmasıyla yüzünü buruşturdu.
"Bağırma Ala bağırma!" dedi ama hevesli küçük kızı gördükçe yumuşuyordu. "Sen yap boyamanı," hâlâ sinirli olan sesiyle. "Ben gidiyorum." dedi ve yürümeye başladı. Ama bacağına dolanan küçük eller onun gitmesini engelledi.
"Giçme!" dedi ağlayarak küçük kız. "Ben seni istiyorum boyama için." dediğinde onun için normal bir istekti ama Aras'ın yanakları al al olmuştu. Aras daha fazla ağlamasına dayanamayarak küçük kızın yanına çöktü ve birlikte boyama yapmaya başladılar. Yaklaşık on dakika sonra küçük kız boyamayı bırakarak Aras'a döndü. "Dün birtane kız kayboldu bizim kreşte biliyon mu?" dedi zar zor konuşarak. Aras'ın pek ilgisini çekmese de ilgili gibi davrandı.
"Buldular mı peki?" diye sordu ilgili bir sesle. Küçük kız başını sallayarak onayladı.
"Ama bir kaç saat sonra buldular, sen olsaydın hemen bulurdun." dedi küçük kız Aras'ın kolunu tuturak. Hayır, Aras sadece küçük kızı hemen buluyordu. Çünkü onun gibi düşünüyordu.
"Ben polis miyim Ala?" dedi ters ters. Küçük kız heyecan ve hevesle Aras'a baktı.
"Polis mi olçan büyünce?" diye sordu hevesle.
Aras küçük kızı korkutmak için yüzüne doğru yaklaştı."Hayır, suçlu olacağım." dedi pis pis gülerek. Ama küçük kız korkmak yerine güldü ve o da yaklaştı.
"O zaman ben olurum," dedi gülerek. "Sen suçlu olursa ben seni yakalar ve hapse sokarım." dediğinde Aras elini uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Yörüngesi
ActionYıllar önce çıktığı evden ve herkesi arkasında bırakıp FBİ ajan polisi olan Elif Alara Mercan, aldığı bir görevle her yerde aranan ve kimsenin yakalayamadığı Dalga'yı yakalar. Ama bilmediği bir şey vardır ki Dalga yıllar önce terk evde ki çocukluk a...