(8) Kasırga.

99 8 0
                                    

Herkese merhabalar, ben Emlia. Yeni bölümle sizlerleyim. Umarım bu bölümü severseniz. Şahsen ben yazarken en yükseldiğim bölüm oldu. Sizin de seveceğinizi düşünüyorum. Neyse fazla uzatmamayım. Keyifli okumalar...

Bu kurguda geçen olaylar ve karakterler tamamen hayal unsurudur. Hiçbir gerçeklik payı yoktur

🩶

Gelecekten bir kesit.

"Güzelim lütfen bir dinle-"

"Ne dinleyeceğim, ha?" Ani bir sinirle ona döndüm. "Seni öptü!"

"Biraz daha bekleseydin geri çekildiğimi görecektin!"

"Biliyordun seni öpeceğini ama ona rağmen engellemedin!"

"Kafam karışıktı son olan olaylar karşısında benim de reflekslerim bozuldu. Bilmiyordum gerçekten bilmiyordum." dediğinde sesi biraz da olsa yumuşak çıkmıştı. Ama ben sinirimden ne yaptığımı bilmiyordum. Belki haklıydı ama birazdan geçireceğim krizi geçirmem için sinirimi cikarmam lazımdı. Ama benim dudağıma değen dudakları başka bir dudağa değmişti. Üstelik o başka biri yabancı biri değildi.

"Senin bu saçma bahanelerin dinleyemem. Bitti. Boşanıyoruz!"

Günümüz.

Eve girdiğim an telefonum gene çalmıştı. Bir susmuyordu ki! Telefona baktığımda Bayan Morgan'ın aradığını gördüm. Telefonu açtığımda bir sorun olduğunu hissetmiştim. Arabada telefonu direkt kapatmıştı ve hızla eve sürmüştüm. Çantamla merdivenlerden çıkarken Bayan Morgan direkt konuya girdi.

"Berkan Kayhan." dediğinde kaşlarımı çattım. "Kasırga'yla beraber çalışan adamlardan birisi. Kayhan holdingin başında başarılı bir iş adamı. İlaç sektöründe çalışıyor ama yararlı ilaçların dışında ürettiği ilaçlar direkt olarak Kasırga'ya gidiyor. Kasırga neden uyuşturucu gibi zehirleri almasının sebebi ise birini öldüreceği sırada onu bayıltması olduğunu düşünüyorum. Ve bunun içinde Berkan Kayhan'a ihtiyacı olduğu belli oluyor. Görevin gidip o adamdan olabildiğince bilgi almak. Ama tek başına gitme sakın! Çünkü eğer tek başına gidersen çok fazla dikkat çekersin. Bütün ülke Dalga'yla nişanlandığını biliyor. Onunla gitmelisin. Onun zaten şimdi haberi oldu muhtemelen sana geliyordur. Akşam Eşik'te olmanız lazım. Ne kadar adamın dikkatini çekersen o kadar iyi olur ajan. Yanlış bir yapmayın ve adam eğer zorluk çıkarırsa kimsenin görmediği bir yerde kafasına sıkabilirsin ama önce bilgi al." Her bir cümlesinde duruyor ve kağıt sesi geliyordu. Alabileceğim bilgileri aldığım için daha fazla konuşma gereği duymadım ve telefonu kapattım.

Eşik'e genelikle ünlü isimler gelirdi ve orası eğlenmek için değil de daha çok erkeklerin ve kadınların birbirlerinin avlamak için gelindiği bir yerdi. Orası hakkında bildiğim kadar garsonların getirdiği ikramlarda bir madde olduğu ve ondan yediğiniz ân da kafanızın güzel olduğunu duymuştum. Tabii ki oraya daha önce hiç gitmemiştim çünkü bütün ajanlığım boyunca yurt dışında geçirmiştim. Tabii ki bu gibi yerlere gitmiştim ve çok şeye maruz kalmıştım. Bayan Morgan, Berkan Kayhan'ın dikkatini çek dediği şeyi çok bariz anlamıştım. Bilgi almak için adama kendimi servis bile edebileceğimi söylüyordu. Bu gibi görevleri çok fazla yapmıştım ve ben istemesem de görev için bir sürü birlikteliğim olmuştu. Artık alışmıştım.

Katilin YörüngesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin