[10] Πορνεία

20 2 0
                                    

Όση ώρα η Μαρία ήταν βυθισμένη στις σκέψεις της και προσπαθούσε να σταματήσει να κλαίει, ο Νίκος την κοιτούσε με αγωνία. Αν και δεν την ήξερε πολύ καλά, ενδιαφερόταν για εκείνη και τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να είχε. Φαινόταν στα μάτια του το ειλικρινές και ανιδιοτελές ενδιαφέρον! Η σιωπή ανάμεσά τους σταμάτησε όταν η Μαρία κατάφερε επιτέλους να ηρεμήσει και να σταματήσει να κλαίει, ώστε να βρει τη δύναμη να μιλήσει!

"Δεν φταις εσύ, είναι περίπλοκη ιστορία! Και είναι κάτι που δεν νιώθω άνετα να το μοιραστώ αμέσως! Όταν γνωριστούμε λίγο καλύτερα, θα σου πω τα πάντα! Πώς σε λένε στο Ίνσταγκραμ;"

"Nikos_03!"

Η Μαρία έβγαλε το κινητό της, άνοιξε τα δεδομένα και έψαξε το προφίλ του. Όταν το βρήκε,του είπε το δικό της όνομα χρήστη!

"Εμένα με λένε Maria_!"

"Δυστυχώς έχω αφήσει το τάμπλετ στο σπίτι, αλλά...θα το βρω!"ψέλλισε ο Νίκος, κάπως αγχωμένος.

"Δεν έχεις κινητό μαζί σου;"απόρησε η Μαρία.

"Έχω, αλλά είναι με κουμπιά, δεν είναι smartphone! Χρησιμοποιώ μόνο το τάμπλετ για να μπαίνω στο Ίνσταγκραμ και το messenger!"

<<Δεν το πιστεύω! Βρήκα παιδί που να μην έχει smartphone το 2018! Προσκυνάω απλά!>>

"Δεν πειράζει, δεν χάνεις και τίποτα! Οι περισσότεροι έχουν smartphone πιο πολύ επειδή έχουν όλοι! Και θέλει γερά νεύρα για να κάνεις κάτι διαφορετικό από αυτό που κάνουν οι πολλοί στη σημερινή εποχή!"

"Για να πω την ακρίβεια νιώθω ψιλολίγο  υποκριτής γιατί νιώθω πως κατέβασα το Ίνσταγκραμ μόνο και μόνο επειδή το έχουν όλοι! Αλλά όχι, δεν νομίζω να είμαι τόσο άβουλος..."ψέλλισε ο Νίκος έχοντας ένα βλέμμα ενοχικό.

"Μην το σκέφτεσαι, είσαι μια χαρά! Στο κάτω κάτω δεν είμαστε και ρομπότ, άμα θες να έχεις Ίνσταγκραμ και τα έχεις καλά με τον εαυτό σου είναι οκευ! Το Ίνσταγκραμ από μόνο του είναι απλά μια εφαρμογή, ο τρόπος που το χρησιμοποιούμε έχει σημασία! Μπορείς άνετα να έχεις Ίνσταγκραμ και να το χρησιμοποιείς χωρίς να εθίζεσαι και χωρίς να κουτσομπολεύεις κόσμο!"

"Η αλήθεια είναι ότι νιώθω λίγο εθισμένος, είμαι όλη την ώρα στον υπολογιστή και βλέπω πληροφορίες!"

Εκείνη τη στιγμή η Μαρία έμεινε για μια ακόμη φορά άφωνη! Πρώτη φορά συναντούσε άτομο της ηλικίας της που να εθίζεται...στις πληροφορίες!

<<Λέει ότι είναι εθισμένος στο να βρίσκει πληροφορίες; Όντως τώρα; Άλλοι εθίζονται στα ηλεκτρονικά, άλλοι εθίζονται στο πορνό, μακάρι όλοι αυτοί οι μαλάκες που υπάρχουν να εθίζονταν στις πληροφορίες, ο κόσμος θα είχε γίνει πολύ καλύτερος! Μαλάκα, ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω! Είναι αγόρι, είναι ευγενικό, δεν είναι πέφτουλας, δεν κάνει μαλακίες, δεν έχει smartphone, εθίζεται σε πληροφορίες... Πραγματικά αυτός ο άνθρωπος είναι ό,τι καλύτερο!>>

Άλλαξες τη ζωή μουWhere stories live. Discover now