[27] Ιωάννα Μεταξά

1 0 0
                                    

"Βίκυ τι λες; Πού βρίσκομαι; Πες μου την αλήθεια!" φώναξε έξαλλη και τρομαγμένη ταυτόχρονα η Μαρία.

"Δεν με λένε Βίκυ, με λένε Ελένη! Πόσες φορές θα το πω; Επίσης καλά θα κάνεις να μην μου υψώνεις τη φωνή σου! Έχω αναλάβει να σε φροντίζω όσο νοσηλεύεσαι σε αυτό εδώ το ειδικό ίδρυμα μέχρι να θεραπευτείς και οφείλεις να μου φέρεσαι με ευγένεια, αλλιώς θα υπάρξουν συνέπειες! Όσο για τις στολές του ιδρύματος, κανείς δεν ζήτησε να μάθει τη γνώμη σου!"

"Λες ψέματα! Αρχικά μπορεί να είσαι νοσοκόμα, ακόμα και νοσοκόμα σε ψυχιατρείο, δεν μου είχε πει ποτέ ο αδελφός μου τι δουλειά κάνεις, το σίγουρο είναι ότι αν είναι αυτό κανονική στολή νοσοκόμας, τότε το ειδικό ψυχιατρικό ίδρυμα είναι μαγαζί με αποκριάτικα! Κάτι έχετε κάνει εσύ και ο Γιώργος αλλά δεν ξέρω τι! Αρχικά θέλω να ξέρω αν ο αδελφός μου είναι ζωντανός! Είναι αλήθεια αυτά που έλεγε ο Γιώργος χθες; "

"Το όνομά μου είναι Ελένη, χώνεψέ το! Δεν ξέρω ούτε τον αδελφό σου ούτε και καμιά Βίκυ..."απάντησε εκείνη φανερά ταραγμένη, χωρίς, όμως να φαίνεται καθόλου πειστική.

"Σίγουρα όμως ξέρεις τον Γιώργο! Είμαι σίγουρη ότι αυτός σε έβαλε να μου πεις όλα αυτά!"

Άξαφνα, η Βίκυ Ελένη έβγαλε από την τσέπη της αποκριάτικης στολής νοσοκόμας που φορούσε μία σύριγγα με ένα υγρό που είχε αρκετά παράξενο χρώμα, το οποίο χορήγησε στη Μαρία μέσω του ορού, πριν εκείνη προλάβει να πει τίποτα! Και δεν πρόλαβε να πει τίποτα γιατί το υγρό αυτό την έκανε να νιώθει αρκετά εξαντλημένη για να το κάνει, έχοντας παρόμοια δράση με αυτή του αναισθητικού, χωρίς να είναι ακριβώς αναισθητικό...

Όταν η Βίκυ Ελένη άδειασε τη σύριγγα μέσα στον ορό, την έβαλε ξανά στην τσέπη της και έτρεξε έξω από το δωμάτιο σαν κυνηγημένη για να έρθει στο σαλόνι του διαμερίσματος και να βρει εμένα, τον μυστηριώδη αφηγητή της ιστορίας της Μαρίας!

Το ακριβό βιολετί φόρεμα που φορούσα σε συνδυασμό με τις γυαλιστερές γόβες στιλέτο με τη φούξια χρυσόσκονη ερχόταν σε πλήρη αντίθεση με την γελοία αποκριάτικη στολή νοσοκόμας που φορούσε η Βίκυ Ελένη! Βέβαια, ήταν απαραίτητο να ντυθεί έτσι εφόσον επρόκειτο να παίξει σε δική μου πορνοταινία με medical body horror!

"Γιατί τόσο τόσο άγχος Βίκυ Ελένη; Δεν σε κυνηγάει κανένας!"

"Σταμάτα να με λες έτσι, νιώθω περίεργα! Δεν φταίω εγώ που οι γονείς μου είχαν την ιδέα να μου δώσουν δύο ονόματα! Και ειδικά το όνομα Βίκυ...δεν θέλω να το ακούσω ξανά!"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Άλλαξες τη ζωή μουWhere stories live. Discover now