Ο κόσμος το 2018 ήταν δίκαιος για εμένα ως μυστηριώδη αφηγητή και άρα δίκαιος για όλους τους υπόλοιπους...
Τα πρόσωπα έχουν μεγάλη αξία, ειδικά το δικό μου γιατί εγώ θα ξεκινήσω να αφηγούμαι αυτή την ιστορία και να αναδεικνύω τα συναισθήματα των άλλων μέσα από τη δική μου σφαιρική οπτική...
Έχω ταλέντο σε πολλά πράγματα (λεξιλόγιο και στοχασμός, σκέψη και εικόνα αλλά και δράση αυτή καθ' αυτή) και έτσι θα μπορούσα να πω ότι μπορώ να δω ολιστικά το νόημα της ίδιας της ζωής!
Αλλά σαν αφηγητής είμαι τόσο αξιόλογος που πρέπει να παραμείνω ανώνυμος μέχρι να φτάσουμε στο σήμερα που είναι το 2024: θα αφηγηθώ μία ιστορία που ξεκινά από το 2018 και φτάνει ως το σήμερα! Και ξεκινά με το θάνατο μιας σημαντικής για εμένα προσωπικότητας: Άντζυ Αθανασίου!
Ξεκινάω λοιπόν την ιστορία στοχαζόμενος αυτή τη ελαφρώς κινούμενη εικόνα που συνεπάγεται με ένα σχεδόν τετελεσμένο γεγονός: την αυτοκτονία της Άντζυ Αθανασίου στην μπανιέρα του σπιτιού της, αφού έκοψε τις φλέβες της (!) Μία εικόνα αρκετά δυσάρεστη ιδιαίτερα αν λάβουμε το γεγονός ότι η Άντζυ ήταν μόνο δεκαεφτά χρονών!
Το σώμα της Άντζυ βρισκόταν στην μπανιέρα με το μείγμα νερού και αίματος.Τα ξανθά μακριά μαλλιά της έπεφταν ολόισια στους ώμους της και από τη μέση και κάτω βρέχονταν από το νερό της μπανιέρας. Έμοιαζε με νεκρή,αλλά δεν είχε χάσει εντελώς τις αισθήσεις της.Έβλεπε θολά τη λίμνη αίματος που απλωνόταν γύρω της και χανόταν στην απεραντοσύνη του κόκκινου χρώματος...Διάφορες σκέψεις περνούσαν από το μυαλό της εκείνη τη στιγμή...Σκέψεις που την οδήγησαν στην απόφαση να βάλει τέλος στη ζωή της...
Ένιωθε βρώμικη!Παρόλο που φαινομενικά δεν υπήρχε ίχνος βρωμιάς πάνω της εφόσον έκανε μπάνιο κάθε μέρα,θεωρούσε ότι το σώμα της είχε μολυνθεί από ντροπή! Όσες φορές και αν έκανε μπάνιο,το συναίσθημα της ντροπής δεν θα την εγκατέλειπε ποτέ,όπως δεν θα την εγκατέλειπαν και οι αναμνήσεις! Ούτε και οι ακόλουθες ενοχικές σκέψεις:
Εκείνη έφταιγε!Αν δεν φρόντιζε να δείχνει πόσο όμορφη είναι,τίποτα δεν θα είχε συμβεί! Αν είχε φορέσει μια λιγότερο στενή μπλούζα με λιγότερο ανοιχτό ντεκολτέ...αν είχε φορέσει τζιν αντί για κολάν...αν είχε βάλει ένα απαλό ροζ λιπ γκλος αντί για κόκκινο κραγιόν...Τα αν ήταν άπειρα όπως οι βιαστές που υπήρχαν στον κόσμο!
YOU ARE READING
Άλλαξες τη ζωή μου
Teen FictionΕκείνη ήταν ένα "κακό κορίτσι" που κατέληξε στην πορνεία. Εκείνος ήταν ένα "φυτό" με άριστους βαθμούς χωρίς κανένα φίλο. Άραγε θα συμβεί κάτι μεταξύ τους ή η κοινωνία θα σταθεί εμπόδιο; Όλο αυτό το αντικειμενικά εξωτερικό και το δήθεν εσωτερικό σκοτ...