[15] Η φαντασία

2 0 0
                                    

Η Μαρία γύρισε σπίτι της μην έχοντας διάθεση να κάνει απολύτως τίποτα! Πήγε βιαστικά στο δωμάτιό της και έστειλε μήνυμα στον Νίκο να βγουν μία βόλτα στη γειτονιά το απόγευμα! Αλλά για κάποιο λόγο αργούσε να απαντήσει... Και η Μαρία ένιωθε κουρασμένη ψυχολογικά και σωματικά, επομένως, αφού έφαγε μακαρόνια με σάλτσα μαζί με τον Πάνο και τον αδελφό της αποφάσισε να ξαπλώσει και να κοιμηθεί!

Βρισκόταν κλειδωμένη στο υπνοδωμάτιο της μητέρας της με το διπλό κρεβάτι δίχως να μπορεί να ξεφύγει, ενώ παράλληλα την κυνηγούσε να την σκοτώσει ένα μεγάλο άγριο καφέ σκυλί που δεν ανήκε σε ξεκάθαρη ράτσα! Την ίδια ώρα που εκείνη κινδύνευε από το άγριο σκυλί, η μητέρα της έκανε παθιασμένα έρωτα με τον Μάρκο δίχως να της δίνει σημασία!

Η ίδια απολάμβανε τον έρωτα χωρίς να νοιάζεται για την κόρη της! Όσες φορές ήρθε σε επαφή με το βλέμμα της μάνας της καθώς το κορμί της γύριζε δεξιά και αριστερά στα πλαίσια του έρωτα καθώς την ίδια την κυνηγούσε ο σκύλος, διέκρινε σε αυτό αποστροφή και μίσος! Κάποια στιγμή το σκυλί της επιτέθηκε βίαια δίχως να μπορεί να ξεφύγει! Και τότε η μάνα της κοίταξε προς το μέρος της χαμογελώντας λάγνα!

Ξαφνικά το τοπίο άλλαξε! Από το υπνοδωμάτιο της μάνας της, η ίδια βρέθηκε στο πολυτελές αμάξι μίας άγνωστης γυναίκας μεγάλης σε ηλικία που το έπαιζε νέα και είχε ένα αγόρι δεκαπέντε χρονών στη θέση του συνοδηγού, οδηγώντας νύχτα σε ένα μυστηριώδες χωριό! Η Μαρία το μόνο που σκεφτόταν ήταν ότι δεν την αγαπούσε η μάνα της, έτσι δεν είχε καμία διάθεση να πει τίποτα ούτε στο αγόρι ούτε στη γυναίκα!

"Ο πληθυσμός εδώ είναι περίπου όσο ο πληθυσμός στο Ναύπλιο! Δηλαδή ούτε πολύ μεγάλος ούτε πολύ μικρός! Η οικονομία βασίζεται στην καλλιέργεια της γης αλλά με σύγχρονες μεθόδους καλλιέργειας και με θερμοκήπια! Λόγω των θερμοκηπίων αναπτύσσεται σταδιακά μία βιομηχανία που σχετίζεται με την μεταστροφή του χωριού σε νέες μορφές οργάνωσης της οικονομίας! Μέχρι στιγμής η παραγωγή βασίζεται σε συνεταιρισμούς που λειτουργούν συλλογικά αλλά λόγω της βιομηχανικής ανάπτυξης με τα θερμοκήπια καλλιεργείται και από τις εφημερίδες και τα ΜΜΕ του χωριού μία στροφή στην ατομική πρωτοβουλία στους συνεταιρισμούς μας. Και λέω τους δικούς μας συνεταιρισμούς γιατί κι εγώ δημοσιογράφος είμαι! Και ως δημοσιογράφος ξέρω πολλά παραπάνω πράγματα από έναν απλό πολίτη!
Πρέπει να τονίσω πως οποιοδήποτε αγαθό σχετίζεται με κινητά, τάμπλετ, ίντερνετ, τηλέφωνα, τηλεοράσεις χρειάζεται αναγκαστικά να το κλέβουμε από το διπλανό χωριό που είναι μεγαλύτερο! Τι άλλη επιλογή έχουμε;"αρχίζει η γυναίκα να μιλάει μόνη της.

Άλλαξες τη ζωή μουWhere stories live. Discover now