Η Μαρία επέστρεψε σπίτι της κάνοντας κοπάνα στο διάλειμμα, μην μπορώντας να αντέξει μία ολόκληρη μέρα μόνη της χωρίς κινητό να κάνει μακάβριες σκέψεις για τον πιθανό θάνατο της μητέρας της που θα ακολουθούσε! Μπαίνοντας στο σπίτι, άφησε την τσάντα της σε ένα τυχαίο σημείο στο δωμάτιο και χωρίς καν να αλλάξει ρούχα μπήκε κατευθείαν στο Ινσταγκραμ από συνήθεια...
Άρχισε να προσπερνάει βιαστικά τα στόρυ των γνωστών της συμμαθητών που κάποτε θεωρούσε φίλους! Είχε βαρεθεί να βλέπει τις φωτογραφίες με αυτούς να περνάνε καλά είτε τα απογεύματα που έβγαιναν βόλτες είτε στο σχολείο όταν έβγαζαν στόρυ κρυφά από τους καθηγητές...τη στιγμή που η ίδια υπέφερε από το συναίσθημα της μοναξιάς και από τις τύψεις που η μητέρα της κινδύνευε εξαιτίας της!
Ήταν έτοιμη να αρχίσει να βλέπει ποστ και στόρυ με γατάκια να παίζουν όπως και συνήθιζε να κάνει όταν ένιωθε μόνη και στενοχωρημένη, όταν ξαφνικά είδε ένα μήνυμα από την αδελφή της τον Πάνο! Μπήκε αμέσως να το δει καθώς ήξερε ότι αυτός συνήθιζε να στέλνει κάτι μόνο όταν γινόταν κάτι σοβαρό! Δεν ήταν πολύ μεγάλη η οικειότητα που είχαν σαν αδέλφια και δεν αντάλλασσαν πολύ συχνά ούτε μηνύματα ούτε γενικά κουβέντες μέσα στο ίδιο σπίτι!
<<Μαρία, ερώτηση>>
"Τι φάση;" απόρησε η Μαρία βλέποντας το παραπάνω ασαφές μήνυμα χωρίς να της δίνει τη δυνατότητα να καταλάβει τι ακριβώς ήθελε να της πει η αδελφή της.
Επειδή, ωστόσο, παρά τους χαλαρούς δεσμούς ανάμεσά τους, ο Πάνος ήταν ένας άνθρωπος που ζούσε στο ίδιο σπίτι με την ίδια με αποτέλεσμα να έχει μάθει ποιες είναι οι βασικές αδυναμίες και παραλείψεις του σε πρακτικά ζητήματα, υπήρξε κάτι συγκεκριμένο που πέρασε από το μυαλό της Μαρίας σχετικά με το ασαφές μήνυμά του. Και το επιβεβαίωσε όταν, μέσα στο επόμενο δευτερόλεπτο, την πήρε κλήση.
"Γεια σου Πάνο, τι κάνεις;"
"Μου ήρθε περίοδος την πρώτη ώρα και θέλω να γυρίσω σπίτι!"
"Ωχ, κατάλαβα...Τι ακριβώς ήθελες να μου πεις στο ινστα;"
"Σχετικά με αυτό, μου τελείωσαν τα δεδομένα πριν..."
"Ήμουν σίγουρη! Πάλι τα ξέχασες ανοιχτά πριν κοιμηθείς;"πετάχτηκε η Μαρία.
"Μην με κοροϊδεύεις! Πονάω, δεν έχω όρεξη!"
"Εγώ την αλήθεια λέω! Πες όμως... γιατί με πήρες τηλέφωνο;"είπε η Μαρία της οποίας ο αρχικός εύθυμος τόνος μετατράπηκε απότομα σε σοβαρός καθώς, παρά τις ελάχιστες στιγμές οικειότητας ανάμεσα σε αυτήν και την αδελφή της όπως αυτή, το χάσμα που είχε δημιουργηθεί ανάμεσά τους και ο ίδιος της ο φόβος ότι σίγουρα κάτι κακό θα μπορούσε να συμβεί δεν την άφηναν να ηρεμήσει εύκολα... ούτε και μπορούσε να γεφυρώσει έτσι απλά το χάσμα ουσιαστικής επικοινωνίας ανάμεσά τους! Ήταν γεγονός ότι η ίδια είχε πέσει θύμα ομαδικού βιασμού και ο Πάνος δεν είχε μάθει τίποτα!
YOU ARE READING
Άλλαξες τη ζωή μου
Teen FictionΕκείνη ήταν ένα "κακό κορίτσι" που κατέληξε στην πορνεία. Εκείνος ήταν ένα "φυτό" με άριστους βαθμούς χωρίς κανένα φίλο. Άραγε θα συμβεί κάτι μεταξύ τους ή η κοινωνία θα σταθεί εμπόδιο; Όλο αυτό το αντικειμενικά εξωτερικό και το δήθεν εσωτερικό σκοτ...