[9] Η παρέα με τον Νίκο

29 9 10
                                    

Το παράδοξο ήταν ότι ενώ αυτή τη φορά ήταν σίγουρη ότι δεν την ακολουθούσε κανείς, έτρεχε όσο πιο γρήγορα μπορούσε λες και την κυνηγούσε ένας ολόκληρος στρατός! Ίσως ήταν μια αντίδραση στο σοκ που έπαθε με αυτά που της είπε ο Γιώργος! Ίσως να ήταν ένας μηχανισμός άμυνας!

Άξαφνα, έπεσε κατά λάθος πάνω σε ένα αγόρι που την περνούσε ένα κεφάλι! Όταν τον κοίταξε καλύτερα, συνειδητοποίησε ότι ήταν ο Νίκος, εκείνο το αγόρι με τα μακριά ξανθά μαλλιά που είχε δει στην πλατεία Αετού!

"Συγγνώμη..."

"Δεν πειράζει... Εγώ δεν πρόσεχα!"ψέλλισε ντροπαλά εκείνος.

<<Τι ευγενικός που είναι! Καμία σχέση με τους μαλάκες που έχουμε στο σχολείο!>>

"Τι νέα; Πώς ήταν η πρώτη μέρα στο σχολείο;"ρώτησε εύθυμα η Μαρία.

"Καλά ήταν! Εσένα;"

"Ασ'το καλύτερα!"

"Α, γιατί;"ρώτησε ευγενικά εκείνος. Και από τον τρόπο που ρωτούσε φαινόταν ότι πραγματικά ενδιαφερόταν να μάθει!

<<Μαρία,σύνελθε κοπέλα μου,τι νομίζεις ότι κάνεις; Οκευ, καλό παιδί φαίνεται ο Νίκος, αλλά δεν τον ήξερες κι από χθες! Τα ίδια έκανες και με τον Γιώργο και είδες τι έπαθες! Όμως, αυτός δεν είναι σαν τον Γιώργο και γενικώς φαίνεται πολύ διαφορετικός από τα αγόρια που έχω γνωρίσει ως τώρα! Δεν βαριέσαι, εγώ και οι φαντασιώσεις μου, κάθε φορά που βλέπω ένα αγόρι που μου αρέσει νομίζω ότι είναι διαφορετικό! Μισό! Μου αρέσει,ο Νίκος; Όχι, δεν γίνεται! Κι από πού κι ως πού να μου αρέσει,τον έχω δει ελάχιστες φορές! Πώς γίνεται να ερωτεύομαι όποιον βρω; Τόσο πουτάνα είμαι τελικά;>>

Κάνοντας υποσυνείδητα αυτές τις σκέψεις,η Μαρία ξέσπασε αυθόρμητα σε κλάματα! Ο Νίκος τα έχασε! Άρχισε να σκέφτεται μήπως φταίει αυτός...

"Συγγνώμη..."

"Μην ζητάς συγγνώμη...δεν φταίς εσύ...τα κωλόπαιδα στο σχολείο μου φταίνε!"

"Τι έγινε;"συνέχισε να ρωτάει αυτός με ευγένεια και ενδιαφέρον.

"Πώς να σου πω... είναι περίπλοκο, πολύ περίπλοκο!"

"Γιατί;"

"Οι συμμαθητές μου... είναι κωλόπαιδα και με κράζουν όλη την ώρα... βγάζουν φήμες για εμένα!"

"Και οι δικοί μου! Λένε ότι είμαι φυτό μόνο και μόνο επειδή διαβάζω!"

"Ξέρεις κάτι...μην τους δίνεις σημασία! Επειδή σε ζηλεύουν το κάνουν! Αύριο μεθαύριο που θα δώσεις πανελελέ, εσύ θα περάσεις αμέσως εκεί που θες, ενώ αυτοί που τα λένε αυτά δεν θα περάσουν ούτε ζαμπονοκοπτική Λαμίας!"

Άλλαξες τη ζωή μουWhere stories live. Discover now