Βλέποντας αυτό το μήνυμα του Γιώργου η Μαρία τρόμαξε πάρα πολύ. Και υπό άλλες συνθήκες δεν θα είχε χρόνο να απαντήσει, εφόσον χτύπησε ξαφνικά το κουδούνι για μάθημα! Η Μαρία προτίμησε, ωστόσο, να μην πάει στην τάξη και να παραμείνει εκεί που ήταν, σε εκείνη την απόμερη γωνία της αυλής μέχρι να ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα!
"Τι σκατά εννοείς όταν λες ότι θα πεθάνει η μάνα μου; Εσύ δεν υποτίθεται ότι είσαι κατά των απειλών;" άρχισε να φωνάζει η Μαρία στέλνοντας φωνητικό μήνυμα.
"Φυσικά και είμαι κατά των απειλών είμαι υπέρ της ελεύθερης επιλογής! Εσύ όμως δεν υποτίθεται ότι έχεις μάθημα στο σχολείο τώρα; Το πρωί τα παιδιά σαν και εσένα έχουν μάθημα από όσο ξέρω!" της απάντησε ο Γιώργος στο φωνητικό μήνυμα που έστειλε ως απάντηση. Και από εκεί και μετά ξεκίνησε μία ατελέσφορη συζήτηση με φωνητικά:
"Είσαι γελοίος! Αν νοιαζόσουν τόσο πολύ για το γεγονός ότι το πρωί πάω σχολείο δεν θα μου έστελνες τέτοια ώρα μηνύματα για να μου πεις ότι αν δεν γίνω πόρνη θα μου σκοτώσεις τη μάνα!"
"Αν το πρόβλημα είναι η ώρα, μπορώ να στέλνω και το απόγευμα ώστε να συγκεντρώνεσαι στα μαθήματά σου πιο εύκολα!"
"Σταμάτα τώρα να λες μαλακίες και πες μου τι σημαίνουν αυτές οι απειλές! Πώς ξέρεις ποια είναι η μητέρα μου για να τη σκοτώσεις;"
"Δεν είναι δύσκολο, λόγω της δουλειάς μου έχω πάρε δώσε με άτομα που δουλεύουν στην αστυνομία σε υψηλές θέσεις, έτσι μου δίνεται η δυνατότητα να γνωρίζω τα προσωπικά στοιχεία κάθε κοπέλας που προσεγγίζουμε εγώ και η ομάδα μου!"
"Εννοείς τις κοπέλες που βιάζετε! Πρώτα παίρνετε τα προσωπικά μας στοιχεία και μετά μας καταστρέφετε τη ζωή και την αξιοπρέπεια! Μπορώ να δεχτώ το να με εκβιάζεις με δικά μου προσωπικά στοιχεία αλλά η μάνα μου κυριολεκτικά δεν σου φταίει σε τίποτα και θέλω να την αφήσεις ήσυχη!"
Παράλληλα με τα λόγια της Μαρίας, το φωνητικό κατέγραψε και...το νιαούρισμα από δύο γάτες που ζευγάρωναν! Αυτό ήταν κάτι που άκουσε και η Μαρία καθώς φώναζε στην οθόνη για να στείλει το τελευταίο αυτό το γεμάτο ένταση φωνητικό και, καθώς φώναζε, είχε στρέψει φευγαλέα το βλέμμα της προς τον απέναντι τοίχο της σχολικής αυλής και έβλεπε μία καφέ και μία πορτοκαλί γάτα να στέκονται η μία απέναντι από την άλλη, να έχουν ενώσει τις μύτες τους και να κουνάνε τις ουρές τους!
Ήταν τόση η ένταση και η αγωνία της Μαρίας για την τύχη της μητέρας της που δεν είχε την πολυτέλεια να απολαύσει αυτή την όμορφη και τρυφερή εικόνα της φύσης όπως θα έκανε άλλοτε, άλλοτε όταν δεν υπήρχε το τραύμα του βιασμού, τότε που ζούσε χωρίς πραγματικούς φίλους μεν αλλά είχε τη δυνατότητα να επιλέξει η ίδια πώς θα ζήσει τη ζωή της, δίχως το τραύμα του βιασμού να τη σημαδεύει! Και ενώ έκανε αυτές τις σκέψεις αυθόρμητα και δακρύζοντας, ένα νέο φωνητικό του Γιώργου έφτασε ο οποίος της μιλούσε υπό μία - κατά μία έννοια - δική του οπτική για το ίδιο θέμα: τις γάτες (!)
YOU ARE READING
Άλλαξες τη ζωή μου
Teen FictionΕκείνη ήταν ένα "κακό κορίτσι" που κατέληξε στην πορνεία. Εκείνος ήταν ένα "φυτό" με άριστους βαθμούς χωρίς κανένα φίλο. Άραγε θα συμβεί κάτι μεταξύ τους ή η κοινωνία θα σταθεί εμπόδιο; Όλο αυτό το αντικειμενικά εξωτερικό και το δήθεν εσωτερικό σκοτ...