Η Μαρία και ο Νίκος είδαν τελικά μαζί την ταινία <<Groundhog Day>> από το κινητό της, τρώγοντας σουβλάκι και γλυκά από το ζαχαροπλαστείο ενδιάμεσα! Είχαν καθίσει πάνω στο κρεβάτι της ο ένας δίπλα στον άλλον και η Μαρία είχε τοποθετήσει το κινητό στην καρέκλα του γραφείου της ώστε αυτή και εκείνος να βλέπουν τη μικρή οθόνη χαλαρά χωρίς να χρειάζεται να κρατάνε το κινητό, πράγμα που τους επέτρεπε κατά τη διάρκεια της ταινίας...να αγγίζουν αυθόρμητα και να χαϊδεύουν ο ένας το χέρι του άλλου!
Η ταινία αυτή που τους ωθούσε να ανταλλάσσουν τρυφερά βλέμματα και χαμόγελα με την Μαρία να ταξιδεύει στο χαοτικό μαύρο στις κόρες των ματιών του που είχαν μεγαλώσει ήταν όντως μία διαφορετική ρομαντική ταινία! Ο πρωταγωνιστής ήταν παγιδευμένος σε μεταφυσική κατάσταση στο πλαίσιο της οποίας ο χρόνος είχε σταματήσει μία συγκεκριμένη μέρα και κάθε μέρα που ξυπνούσε ήταν αυτή ακριβώς η μέρα! Μόνο ο ίδιος μπορούσε να το αντιληφθεί αυτό και σκέφτηκε να αξιοποιήσει την επανάληψη αυτή για να διορθώνει επιμέρους λάθη που έκανε στην προσπάθειά του να εντυπωσιάσει την γυναίκα που του άρεσε!
Η Μαρία είχε ένιωθε πως για πρώτη φορά έβλεπε κάτι το αυθεντικό και το ειλικρινές σε σχέση με το ζήτημα του ρομαντικού έρωτα! Την πρώτη μέρα ο πρωταγωνιστής της ταινίας είχε ισχυριστεί ότι του άρεσε η ποίηση μόνο και μόνο επειδή άρεσε και στη γυναίκα! Και όταν επαναλήφθηκε η ίδια μέρα κατά την οποία βγήκαν ξανά ραντεβού, πήγε προετοιμασμένος έχοντας όντως διαβάσει ποίηση! Και η Μαρία σκεφτόταν πόσες φορές στην πραγματική ζωή οι άνθρωποι προσποιούνται όταν τους αρέσει κάποιος και λένε πράγματα που δεν εννοούν μόνο και μόνο για να κάνουν κάτι μαζί του!
Και ενώ στην αρχή η γυναίκα αυτή του άρεσε μόνο εμφανισιακά στο τέλος την ερωτεύτηκε για την προσωπικότητά της, έχοντας τη δυνατότητα να γυρίζει πίσω στο χρόνο έστω και μία μέρα για να παρατηρεί περισσότερες λεπτομέρειες στα λόγια της και τη συμπεριφορά του, ακόμα και την παραμικρή ατέλεια! Και κάθε πρωί που ξυπνούσε και επαναλαμβανόταν η ίδια μέρα γινόταν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού του! Ενώ όλα ξεκίνησαν με εκείνον να προσποιείται ότι του αρέσει η ποίηση, μετά από τις πολλές επαναλήψεις της ίδιας μέρας είχε μάθει όντως ποίηση! Βλέποντας όλο αυτό, η Μαρία σκεφτόταν αν μπορεί όντως κάποιος να κάνει κάτι παρόμοιο σε μία σχέση και να γίνεται η καλύτερη εκδοχή του εαυτού του, χωρίς ο χρόνος να γυρίζει συνεχώς πίσω...
YOU ARE READING
Άλλαξες τη ζωή μου
Teen FictionΕκείνη ήταν ένα "κακό κορίτσι" που κατέληξε στην πορνεία. Εκείνος ήταν ένα "φυτό" με άριστους βαθμούς χωρίς κανένα φίλο. Άραγε θα συμβεί κάτι μεταξύ τους ή η κοινωνία θα σταθεί εμπόδιο; Όλο αυτό το αντικειμενικά εξωτερικό και το δήθεν εσωτερικό σκοτ...