Ακούγομαι παράξενα όταν μιλάω, η φωνή μου είναι γυναικεία και μπάσα ταυτόχρονα, ωστόσο εγώ δεν μπορώ να πω ότι νιώθω γυναίκα με τον τρόπο που η κοινωνία καθορίζει πώς πρέπει να είναι οι γυναίκες! Μας θέλει αδύναμες και διστακτικές και εγώ προσωπικά δεν μπορώ να χάσω έτσι εύκολα τον δυναμισμό μου για να αρέσω στους πολλούς και αφελείς!
Παρατηρώ ότι αυτό κυριαρχεί σαν φαινόμενο,δεν είναι δουλειά μου να απαντήσω γιατί συμβαίνει γιατί εγώ ήμουν και θα είμαι άνθρωπος της φαινομενολογίας! Κι αφού είμαι άνθρωπος και ο άνθρωπος είναι αρσενικό ουσιαστικό,θα συνεχίσω να αυτοπροσδιορίζομαι αναγκαστικά ως αφηγητής... Και άσχετα με το πώς αυτοπροσδιορίζομαι εγώ,θα ήθελα να συνεχίσω να αφηγούμαι!
Είχαμε μείνει λοιπόν στη Μαρία από το πρώτο ΕΠΑΛ Αετού λοιπόν,το καλοκαίρι του 2018 αφού αυτοκτόνησε η Άντζυ Αθανασίου! Πάμε λοιπόν να δούμε τη μέρα που άλλαξε για πάντα η ζωή της Μαρίας! Αφού πρώτα κάνουμε έναν ωραίο λογοτεχνικό πρόλογο με αναφορά στην περιοχή αντί του δίχως υποκειμενικότητα εν τέλει άτομου...Μου αρέσει να μιλάω λογοτεχνικά,μην δίνετε πολλοί σημασία!
Ήταν απόγευμα.Αν και ο ήλιος που έκανε την άσφαλτο να καίει στους δρόμους της συνοικίας του Αετού είχε υποχωρήσει, αρκετή καλοκαιρινή ζέστη εξακολουθούσε να κυριαρχεί στην ατμόσφαιρα . Η πλειοψηφία των εφήβων της περιοχής είχε συγκεντρωθεί στην πλατεία Νίκης,την πλατεία κοντά στο γήπεδο του Αετού,έτσι ονομαζόταν η ομάδα ποδοσφαίρου της περιοχής.
Εκείνο το απόγευμα η δεκαεφτάχρονη Μαρία είχε πάει στην πλατεία Νίκης μαζί την παρέα της.Η Μαρία ήταν ένα μελαχρινό κορίτσι με ίσια μαλλιά.Οι βλεφαρίδες των καστανών ματιών της ήταν έντονες από τη μάσκαρα και τα χείλη της ήταν βαμμένα με ένα βιολετί κραγιόν.Φορούσε ένα κοντό τζιν σορτσάκι και μια μαύρη κολλητή μπλούζα με ανοιχτό ντεκολτέ και λεπτές ράντες που ήταν ελαφρώς πιο φαρδιές από τις ράντες του μαύρου σουτιέν της.
Με τον ίδιο τρόπο ήταν ντυμένες και οι δύο φίλες της,η Ελένη με τα ξανθά μαλλιά και η Άννα με τα κόκκινα μαλλιά που ήταν προφανές ότι ήταν βαμμένα καθώς το χρώμα της βαφής ήταν αφύσικα έντονο και γυάλιζε.Το ίδιο συνέβαινε και με τα μαλλιά των άλλων δύο κοριτσιών.
Στην παρέα υπήρχαν επίσης και δύο αγόρια,ο Άγγελος που ήταν το αγόρι της Μαρίας και ο Χρήστος που ήταν ο κολλητός φίλος του Άγγελου.Ο Άγγελος ήταν μελαχρινός με μαλλιά ξυρισμένα από τη δεξιά πλευρά του κεφαλιού, ενώ από την άλλη πλευρά υπήρχε μια φράντζα. Το ίδιο χτένισμα είχε και ο Χρήστος μόνο που ήταν ξανθός.Και οι δύο φορούσαν ένα κοντομάνικο μπλουζάκι και μια βερμούδα.
YOU ARE READING
Άλλαξες τη ζωή μου
Teen FictionΕκείνη ήταν ένα "κακό κορίτσι" που κατέληξε στην πορνεία. Εκείνος ήταν ένα "φυτό" με άριστους βαθμούς χωρίς κανένα φίλο. Άραγε θα συμβεί κάτι μεταξύ τους ή η κοινωνία θα σταθεί εμπόδιο; Όλο αυτό το αντικειμενικά εξωτερικό και το δήθεν εσωτερικό σκοτ...