[21] Στερεότυπα και Έρωτας

1 0 0
                                    

"Δεν πάτε καθόλου καλά! Έχετε υπερβολικά πολύ φαντασία! Εγώ είπα για αρχή διατήρησης της μηχανικής ενέργειας! Εσείς ακούτε ό,τι σας συμφέρει!"

"Είναι επειδή έχουμε αρχίδια τήρησης της μηχανικής ενέργειας!"επανέλαβε ο Άγγελος και τα γέλια συνεχίστηκαν.

"Άγγελε ντροπή σου! Φτάνει πια με αυτό το χυδαίο αστείο! Αν δεν σταματήσεις τώρα θα σε πετάξω έξω με ωριαία!"αρχίζει να ωρύεται η καθηγήτρια με τα παιδιά να συνεχίσουν να γελάνε.

Στο πλαίσιο αυτής της ατμόσφαιρας η Μαρία άρχισε να σκέφτεται χαμογελώντας με κάποια θλίψη πως κάποτε τα αγόρια σαν τον Άγγελο με αυτού του είδους το χυδαίο χιούμορ της άρεσαν! Θεωρούσε το χιούμορ με αναφορά στη σεξουαλικότητα την καλύτερη μορφή χιούμορ και της δημιουργούσε πάντα μία παράξενη αίσθηση ελευθερίας από συμβάσεις, ωστόσο, με αφορμή το συμβάν με την αρχή διατήρησης της μηχανικής ενέργειας, η Μαρία άρχισε να θέτει κάποια νέα ερωτήματα στον εαυτό της: πόσο ελεύθερος είσαι όταν δεν μπορείς να ανακαλύψεις ολόπλευρα τις πτυχές ενός άλλου εαυτού πέρα από τη σεξουαλικότητα την οποία βλέπεις αποκλειστικά ως μέσο για τη δική σου ικανοποίηση και δεν ξέρεις ούτε πώς να πάρεις ούτε πώς να δώσεις αγάπη;

Ο Άγγελος μιλούσε συχνά με σαρκασμό για  κώλους, βυζιά, μουνιά, αρχίδια, πούτσες...λες και η ανθρώπινη σεξουαλικότητα καθεαυτή ήταν κάτι το αστείο! Φερόταν λες και ο χυδαίος λόγος για τη σεξουαλικότητα ερχόταν σε ριζοσπαστική αντίθεση με τον καθωσπρεπισμό ενώ ήταν και τα δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, καθώς συνεπάγονται με την αντίληψη της σεξουαλικότητας ως κάτι εντελώς αποσπασμένο από την ανθρώπινη προσωπικότητα που μπορεί ενίοτε να χρησιμοποιηθεί και σαν μέσο! Και καθώς η ίδια ξεκίνησε να συνθέτει σε νοητικό επίπεδο την ιδέα κάποιας μορφής απόλαυσης του έρωτα που θα μπορεί να συνδυαστεί και με αγάπη, το μυαλό της πήγε στον Νίκο!

Και ενώ οι άλλοι εξακολουθούσαν να γελάνε και να κάνουν χυδαία αστεία με την αρχή διατήρησης της μηχανικής ενέργειας με την καθηγήτρια να ωρύεται και να μοιράζει αποβολές, η Μαρία έθεσε το εξής ερώτημα στον εαυτό της: πώς έκανε σκέψεις για τον Νίκο οι οποίες διαδέχτηκαν τις σκέψεις της για τον έρωτα και τη σεξουαλικότητα; Όχι, δεν θα ήταν κάτι πρωτόγνωρο να παραδεχτεί στον εαυτό της ότι αυτό το άτομο της άρεσε! Είχε όμορφα ξανθά μαλλιά, και μοναδικό γαλάζιο χρώμα ματιών! Και ήταν και πολύ καλό παιδί, καθώς και εντελώς διαφορετικός από τα περισσότερα αγόρια στην ηλικία του! Ένιωθε όμως η ίδια έτοιμη να κάνει έρωτα μαζί του και έρωτα γενικά; Η τελευταία της σεξουαλική επαφή ήταν ένας ομαδικός βιασμός που της είχε αφήσει πολλά τραύματα και από τότε η ιδέα της ερωτικής πράξης της προκαλούσε υποσυνείδητα έναν φόβο!

Και αυτός ο φόβος υπήρχε και στην περίπτωση του Νίκου! Ο οποίος μάλλον δεν είχε ποτέ σχέση και ήταν ακόμα παρθένος! Πράγμα που σήμαινε ότι αν αποφάσιζαν μαζί ποτέ να κάνουν έρωτα η ίδια ήταν που θα έπρεπε να τον καθοδηγήσει και να του δείξει πράγματα! Και οι αναστολές της δεν οφείλονταν μόνο στο γεγονός ότι θα έπρεπε να βάλει το σώμα της σε μία διαδικασία που δεν μπορούσε εύκολα να αποσυνδεθεί σε ψυχολογικό επίπεδο από τον ομαδικό βιασμό το καλοκαίρι που πέρασε! Ήταν και τα στερεότυπα της κοινωνίας στη μέση για τον άντρα που οφείλει πάντα να είναι έμπειρος σε σεξουαλικά ζητήματα και τη γυναίκα που, με βάση ένα άλλο εναλλακτικό στερεότυπο, οφείλει ποτέ να μην έχει περισσότερες γνώσεις από εκείνον!

Η Μαρία, όμως, ήθελε να δει πέρα από τα στερεότυπα όσο δύσκολο κι αν ήταν! Αυτοί οι οποίοι τα πίστευαν άλλωστε ήταν αυτοί οι οποίοι στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής της την άφησαν μόνη! Ο Νίκος ήταν διαφορετικός και ήθελε κι εκείνη να αρχίσει να σκέφτεται διαφορετικά! Όσα ένιωθε για εκείνον ήταν ένα αρκετά ισχυρό κίνητρο για να το κάνει!

Άλλαξες τη ζωή μουWhere stories live. Discover now