Καθώς η Μαρία είδε ότι πλησίαζε η ώρα που είχε πει στον Νίκο να έρθει, άφησε το κινητό της στο κρεβάτι και πήγε να ετοιμαστεί! Φόρεσε το αγαπημένο της τζιν σορτσάκι σε συνδυασμό με το αγαπημένο της μαύρο στενό τοπάκι με την περίτεχνη δαντέλα στην περιοχή του στήθους. Από μέσα έβαλε ένα bralette που συνδυαζόταν με τη δαντέλα της μπλούζας δημιουργώντας ένα όμορφο αποτέλεσμα!
Όταν επιτέλους ντύθηκε, πήγε στην τουαλέτα μαζί με το τσαντάκι με την κολώνια και τα καλλυντικά της ώστε να βαφτεί. Είχε προλάβει μόλις να βάλει κολώνια, όταν ξαφνικά άκουσε το κουδούνι να χτυπάει. Έριξε μία κάπως απογοητευμένη ματιά στην πληθώρα καλλυντικών που είχε στο τσαντάκι της και, εφόσον δεν προλάβαινε να βαφτεί καθόλου, το έκλεισε βιαστικά για να πάει να ανοίξει στον Νίκο!
Όταν του άνοιξε τον είδε να στέκεται στην είσοδο και να της χαμογελάει ντροπαλά! Οι κόρες των γαλάζιων ματιών του με το ελάχιστο μελί χρώμα είχαν μεγαλώσει, και γυάλιζαν στο φως καθώς την κοιτούσε! Φορούσε ένα άσπρο μπλουζάκι με το λογότυπο του συγκροτήματος των Pink Floyd! Η ίδια δεν άκουγε αντίστοιχη μουσική και γνώριζε το συγκεκριμένο συγκρότημα μόνο από ένα τραγούδι που είχε τύχει να ακούσει κάπου και της άρεσε ο ρυθμός και λεγόταν <<Another Brick on the Wall>>...Θα μπορούσε έστω και αυτό να καταστεί αφορμή για να πιάσει μία χαλαρή συζήτηση με τον Νίκο!
"Γεια σου! Τι κάνεις;"ψέλλισε ντροπαλά ο Νίκος.
"Μια χαρά είμαι! Χαίρομαι πολύ που ήρθες!"απάντησε η Μαρία ενθουσιασμένη.
Στη συνέχεια ο Νίκος μπήκε και η Μαρία έκλεισε την πόρτα πίσω του."Πώς ήταν η μέρα σου σήμερα;"την ρώτησε ο Νίκος καθώς η ίδια ξεκίνησε να κατευθύνεται προς το δωμάτιό της με τον ίδιο να περπατάει δίπλα της.
"Δεν ήταν και η καλύτερη μέρα! Ξέχασα το κινητό μου στο σπίτι, είμαι σχεδόν όλη μέρα μόνη μου γιατί όλοι λείπουν αλλά τώρα που ήρθες εσύ πιστεύω ότι θα περάσουμε πολύ ωραία μαζί!"
"Πάντως είσαι τυχερή που σε αφήνουν να μένεις μόνη σου στο σπίτι. Η δική μου μάνα είναι πολύ υπερπροστατευτική! Της λέω ότι είμαι αρκετά μεγάλος για να μένω και μόνος μου ή να πηγαίνω βόλτα μέχρι αργά μόνος μου και δεν με ακούει!"
Η Μαρία δεν ήξερε τι να πει...Η ίδια μπορούσε να καταλάβει με τη λογική της ότι ένας υπερπροστατευτικός γονιός θα ήταν πρόβλημα για την ίδια και τις ελευθερίες που είχε αποκτήσει (ήταν ελεύθερη να βγαίνει μέχρι αργά, ελεύθερη να προχωρήσει ερωτικά με όποιον θέλει και ελεύθερη να κοιμηθεί στο σπίτι οποιουδήποτε αγοριού που της αρέσει χωρίς να της πει κανείς τίποτα) χάρη στο γεγονός ότι η δική της μάνα ήταν σχεδόν αδιάφορη και είχε αφήσει αυτήν και τα αδέλφια της να κάνουν ό,τι θέλουν! Ωστόσο, δεν μπορούσε σε συναισθηματικό επίπεδο να συνειδητοποιήσει τη βαρύτητα του αντίστοιχου προβλήματος εφόσον δεν το βίωνε η ίδια και βίωνε το ακριβώς αντίθετό του: την αποξένωση ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας και τη μοναξιά!
YOU ARE READING
Άλλαξες τη ζωή μου
Teen FictionΕκείνη ήταν ένα "κακό κορίτσι" που κατέληξε στην πορνεία. Εκείνος ήταν ένα "φυτό" με άριστους βαθμούς χωρίς κανένα φίλο. Άραγε θα συμβεί κάτι μεταξύ τους ή η κοινωνία θα σταθεί εμπόδιο; Όλο αυτό το αντικειμενικά εξωτερικό και το δήθεν εσωτερικό σκοτ...