[22] Η φαντασίωση

4 0 0
                                    

Μία αυθόρμητη φαντασίωση της Μαρίας για τον έρωτα με τον Νίκο ξεκίνησε ως εξής: εκείνη ξαπλωμένη να αναζητά με τα δάχτυλά της το βάθος εκείνο ανάμεσα στα πόδια της όπου βίωνε ερωτική απόλαυση και όταν το βρήκε, χαμογέλασε για λίγα δευτερόλεπτα ικανοποιώντας αυθόρμητα τον εαυτό της ενώ ο ίδιος προετοίμαζε τον δικό του εαυτό να μπει μέσα της! Ανασήκωσε το σώμα του πάνω από το δικό της με τις κόρες των γαλάζιων ματιών του να έχουν μεγαλώσει, να χαμογελάει αθώα και τα μάγουλά του να έχουν κοκκινίσει! Τόσο αθώος και τόσο όμορφος ταυτόχρονα! Και πλησίασε με το πέος του που ήταν έτοιμο να συναντήσει το δικό της βάθος ακριβώς σε εκείνο! Ακριβώς εκεί που έπρεπε! Ίσως στην αρχή να αγχώθηκε λίγο γιατί ενώ το σώμα του είχε ξεκινήσει να κουνιέται πάνω από το δικό της η ίδια δεν ένιωθε ακόμα εκείνον μέσα της, ούτε και αυτός ένιωσε κάποια αίσθηση διαφορετική! Έτσι ανασηκώθηκε ξανά, ψάχνοντας για άλλη μία φορά εκείνο το βάθος που έπρεπε να βρει. Και εν τέλει το βρήκε! Κατάλαβε ότι το βρήκε όταν εκείνη άρχισε να βγάζει ήχους που υποδήλωναν ηδονή! Και χαμογελούσε από ευτυχία και συνεχίζοντας να βγάζει τους ίδιους ήχους καθώς αυτός προσέγγιζε το βάθος της όλο και πιο πολύ και γινόταν εμφανές και στο δικό του βλέμμα ότι ζούσε τον έρωτα! Κάποια στιγμή έτσι όπως βίωνε την ηδονή μαζί της τής είπε ότι την αγαπάει! Ήταν μία φαντασίωση τόσο ζωντανή που η Μαρία αισθανόταν ότι την βίωνε όντως έστω και στη νόησή της, με την ελπίδα να καταφέρει να τη βιώσει κάποτε και στην πραγματικότητα!

Η φαντασίωση της Μαρίας τελείωσε με το χτύπημα του κουδουνιού που της υπενθύμιζε ότι θα έπρεπε να την κοπανήσει για άλλη μία φορά μόνη της για να βρεθεί σπίτι με το κινητό της, το οποίο ξέχασε εξαιτίας της επικείμενης απειλής του θανάτου της μάνας της την οποία ήθελε να σώσει με οποιονδήποτε άλλο τρόπο εκτός από την πορνεία... Αλλά ήθελε σίγουρα να τη σώσει και έπρεπε να τη σώσει επειδή ήταν η μητέρα της και δεν ήθελε να τη χάσει! Ήταν όλα τόσο περίπλοκα... Το συμβάν με την αρχή-δια τήρησης της μηχανικής ενέργειας και η συνακόλουθη αυθόρμητη ερωτική φαντασίωσή της με τον Νίκο της έδιναν μία απροσδιόριστη ελπίδα! Παρά την τραγική της κατάσταση, τουλάχιστον είχε απομείνει ένα άτομο που να νοιάζεται για εκείνη! Και αυτό το άτομο ήταν ο Νίκος!

Άλλαξες τη ζωή μουWhere stories live. Discover now