Αμέσως μόλις ο Μπεν αναφέρθηκε στο αντίστοιχο σκοτεινό στενό, όλοι στράφηκαν προς εκείνο τον δρόμο! Και, όπως ήταν λογικό κι επόμενο, ανατρίχιασαν στη θέα του απέραντου σκοταδιού.
"Θα υπάρχουν παιδεραστές, αδέσποτες γάτες και σκουπίδια, δεν χρειάζεται καμία φιλοσοφία για να καταλάβεις τι υπάρχει εκεί!" απάντησε ειρωνικά ο Μπεν.
"Γιατί το λες αυτό, φοβάσαι;" τον ρώτησε ο Κεν, του οποίου η ερώτηση έκρυβε κάποια ειρωνεία.
"Δεν το λέω αυτό επειδή φοβάμαι, το λέω επειδή το συγκεκριμένο μέρος δεν φαίνεται να είναι ασφαλές! Πιστεύω ότι και οι υπόλοιποι το ίδιο με εμένα πιστεύουν!" εξήγησε ο Μπεν.
"Εγώ είμαι άντρας, δεν είμαι σαν εσένα που φοβάσαι σαν γυναικούλα!" είπε ο Κεν με αποτέλεσμα να εκνευρίσει τον Μπεν.
"Δεν ξέρω τι υπονοείς ! Πάντως εγώ δεν είπα ποτέ ότι φοβάμαι! Και θα σου το αποδείξω!" είπε ο Μπεν και προχώρησε αποφασιστικά προς το σκοτεινό στενό.
"Εμείς πάμε, όποιος θέλει μας ακολουθεί!" είπε αποφασιστικά ο Κεν, αν και καταβάθος ένιωθε ανακούφιση που ο Μπεν προχωρούσε μπροστά από αυτόν και δεν θα ήταν εντελώς μόνος του στο σκοτεινό στενό. Ο Νικ ακολούθησε τα άλλα δύο αγόρια για να μην φανεί δειλός.
Η Μάντι και η Χάνα ακολούθησαν τον Κεν...Τύχαινε να αρέσει και στις δύο εμφανισιακά τουλάχιστον και τύχαινε να είναι και δημοφιλής στο σχολείο...
Η Μάργκαρετ στην αρχή ετοιμάστηκε να φύγει, αλλά βλέποντας την κολλητή της να προχωράει προς το σκοτεινό στενό ανησύχησε για αυτήν και αποφάσισε να την ακολουθήσει για να βεβαιωθεί ότι θα είναι ασφαλής.
Καθώς προχωρούσε η Μάργκαρετ δίπλα στην κολλητή της, τη Χάνα και στο πιο ματαιόδοξο κορίτσι του σχολείου της, τη Μάντι, σκεφτόταν πόση επιπολαιότητα διακατείχε τον Κεν, πόσο ανόητα ήταν τα δύο αγόρια που τον ακολούθησαν με μοναδικό σκοπό να αποδείξουν τον ανδρισμό τους και πόσο τυφλή ήταν η εμπιστοσύνη που είχαν η Μάντι και η Χάνα σε αυτό το επιπόλαιο αγόρι... Γιατί και η Μάντι ήταν σίγουρα ερωτευμένη μαζί του • εκείνος ήταν αρχηγός της ομάδας ποδοσφαίρου του σχολείου, εκείνη αρχηγός της ομάδας μαζορετών, άρα σίγουρα θα υπήρχε μια έλξη μεταξύ τους, πάντα υπάρχει ερωτική έλξη μεταξύ των επιφανειακών δημοφιλών παιδιών...
Ξαφνικά τα παιδιά σταμάτησαν να προχωρούν. Ένα ελαφρύ αεράκι φύσηξε. Αρχικά η Μάργκαρετ ανατρίχιασε , αλλά μετά άφησε έναν αναστεναγμό ανακούφισης γιατί ήθελε να φύγει από το σκοτεινό στενό το συντομότερο δυνατόν και υπέθεσε ότι τα υπόλοιπα παιδιά σταμάτησαν να προχωρούν επειδή ήθελαν επίσης να φύγουν και γυρίσουν σπίτια τους.
YOU ARE READING
Άλλαξες τη ζωή μου
Teen FictionΕκείνη ήταν ένα "κακό κορίτσι" που κατέληξε στην πορνεία. Εκείνος ήταν ένα "φυτό" με άριστους βαθμούς χωρίς κανένα φίλο. Άραγε θα συμβεί κάτι μεταξύ τους ή η κοινωνία θα σταθεί εμπόδιο; Όλο αυτό το αντικειμενικά εξωτερικό και το δήθεν εσωτερικό σκοτ...