Part5"The fall of an angel"

242 50 32
                                    

با سرعت توی پیاده رو میدوید و به آدمها تنه میزد...همزمان گوشیش کنار گوشش بود و بوق های رو اعصاب رو میشنید.

صدای کریس توی گوشش بین نفس نفس زدنای خودش شنیده شد:دیر کردی...

یونجون با صدایی که به زحمت درمیومد گفت:یکم...فقط یکم دیگه صبر کن...دارم میرم پول بگیرم.

کریس خندید:آفرین پسر خوب...منتظرتم...سوزی کوچولوهم داره بستنی میخوره.

یونجون دادزد:اگه دستت بهش بخوره...

گوشی روش قطع شد و نتونست تهدیدای پوچ و توخالیش رو به کریس بگه.

بلاخره به جاییکه میخواست رسید و سرجاش ایستاد.

اون سمت خیابون کلاب FALL با نورهای قرمزش مثل جهنم بنظر میرسید ولی یونجون چاره ای نداشت.

از بین ماشین ها رد شد و خیابونو رد کرد و با پاهای خودش وارد جهنمش شد.

--------------------------------------------------------------
ماگ بزرگ پر از شیر کاکائو جلوش گذاشته شد و لینو جلوش نشست:امروز روز تعطیلیو تمیز کاریه برای همین کسی نیست.

و بعدش ماگ بزرگشو بالا آورد:و روز بدون الکله...رئیسم ازم خواسته یروز در هفته رو روی زمین باشم نه هوا.

یونجون با استرس ماگ رو برداشت و شروع به خوردن کرد.

لینو هم شروع کرد و با نگاهش به طبقه بالا نگاه میکرد.

جاییکه سوبین ایستاده بود و در سکوت با حاله تاریکی که دورش بود داشت به عشق اولش نگاه میکرد.

این وضعیت برای لینو زیادی سرگرم کننده بود.

یونجون ماگشو روی میز گذاشت و پرسید:شغلم چیه؟

لینو به استیج اشاره کرد:گفتی بلدی برقصی؟
دنسرامون بیشترین پولو اینجا میگیرن...اگه بتونی برقصی حقوق خوبی میگیری.

یونجون به استیج و میله های باریک وسطش نگاه کرد:بلد نیستم با میله برقصم.

لینو خندید و دستاشو توی هوا تکون داد:این چیزی که من دارم میبینم...آه پسر تو خیلی خشگلو ظریفی...بار اول که دیدمت فکر کردم یه دختری...فقط کافیه یکم بدنتو تکون بدی لازم نیست به میله ها دست بزنی اونا برای کاربلداس...صاحبای خودشونو دارن...دخترای خشگلی برای اینکار داریم.

یونجون سرشو تکون داد.

لینو گفت:ولی یچیزای دیگه ای هم این وسط هست.

یونجون با دستای حلقه شده دور لیوان گرمش پرسید:چی؟

لینو شروع کرد:ببین اگه مشکلی با وان نایت نداری توی قراردادت اینو ذکر میکنیم...میدونی که فقط یبار با یکی بخوابی چقدر پول گیرت میاد؟...باکره ای؟...مشکلی با خوابیدن با مردا و زنای غریبه نداری؟...گرایشت چیه؟

"upside down👥️"Where stories live. Discover now