بعد از تموم شدن اجراشون سومی دستشو گرفتو پشت خودش کشوندش.
نزدیک دیوار بردش و توی گوش یونجون فریاد کشید:خیلی کارت خوبه.
چشماش برق میزدن و اونقدر ذوق کرده بود که یونجون نمیدونست چی بهش بگه.
زمزمه کرد:واقعا؟
سومی به جمعیت اشاره کرد:چشمای همه روی تو بودن...امشب کلی پیشنهاد سکس بهت میشه.
یونجون دست سومیو فشار داد:اما من نمیخوام با کسی بخوابم.
سومی ابروهاشو بالا برد:ولی پولش خوبه ها؟
یونجون سرشو به چپو راست تکون داد:حقوقم برام کافیه.
همون لحظه فلیکس درحالی که مچ دستش توی دست مردی بود از پله ها بالا رفتن.
سومی رد نگاه یونجون رو دنبال کرد و گفت:ببینش...فلیکس بایسکشواله و با اینکه یئون وو رو میکنه شبا به این مرتیکه میده...وحتی نمیتونی فکرشو بکنی اون هوانگ هیونجین حاضره چه کارا براش بکنه فقط اگه فلیکس انقدر احمق نبود.
یونجون با تعجب پرسید:دوست دختر فلیکس همون یئونه که رقص میله میره؟
سومی سمت اتاق خودشون راه افتاد:بیشتر برای اینکه باهاش زندگی کنه باهاش رابطه داره...چون جایی برای موندن نداره و از هیونجینم فقط درحد وان نایت هاشون پول میگیره.
یونجون پشت سرش وارد اتاق شد:حقوق اینجا که خوبه چجوری نتونسته برای خودش یجاییو پیدا کنه؟
سومی دکمه هاشو باز کرد و پیراهنشو روی چوب لباسی گذاشت:قرض زیاد داشت...حالا اینجاهم درسته پولش از بقیه جاها بیشتره ولی با ماهی 150تا چیکار میشه کرد...خونه ها خیلی گرونه من خودم خونه...
یونجون دیگه به بقیه حرف های سومی گوش نکرد.
فقط ماهی 150هزاروون؟
حقوقی که توی قرار داد یونجون بود ماهی 450هزاروون بود.
یعنی حقوق یونجون از همه بیشتره؟!
بین حرف های سومی پرسید:هممون فقط همین 150تارو میگیریم؟
سومی سمتش چرخید:آره دیگه...پول وان نایتامونو که از سکس پارتنرمون میگیرم نه از لینو.
همون لحظه در اتاق باز شد و لینو سرشو داخل آورد:سومی مشتری داری برو vip3...و تو چوی یونجون لباساتو عوض کن و بیا پشت بار کمک جین.
یونجون پیراهنشو کنار پیراهن سومی آویزون کرد و از اتاق بیرون رفت.
لینو کنار در ایستاده بود:فکر کنم قراره امشب درخواستای زیادیو رد کنی...نصف بیشتر مشتری های ما گی ان.
یونجون با خودش فکر کرد:یعنی لینو خبر داشت؟از گذشته اونو سوبین؟
لینو زاه افتاد اما یونجون سرجاش ایستاده بود.
YOU ARE READING
"upside down👥️"
Fanfiction"upside down" Writer:"Lony" Couple:"Soojun" Genre:"Romance"Smut"Dram"Angest" "از با من دوست میشی تا من یه نفرو دوبار نمیکنم🖤"