Part12"!صاحب این بدن چوی سوبینه"

329 46 48
                                    

کانسپت جدید دنسرا زیادی لختی بود.

یونجون دیر تر از همه رسیده بود و وقتی لباس هارو دیده بود احساس شرم کرده بود.

سینه های سومی به وضوح دیده میشدن و رون های فلیکس شدیدا خودنمایی میکردن.

مثل اینکه چندتا تورو پاره کنی و چندجاشونو به هم بدوزی و بعد بهش بگی لباس!

سومی سمتش اومد و ناخونای البالوییش رو نشون یونجون داد:ازین لاک میخوای بهت بدم؟

یونجون سرشو به نشونه منفی تکون داد و نگاهشو سمت پایین انداخت.

سومی خندید:برو بپوشش کم کم بهش عادت میکنی.

یونجون لباسو جلوی چشماش بالا برد:بعد پوشیدن این ادمای اون بیرون زندمون نمیذارن.

فلیکس سمت یونجون اومد:همینو هم میخوایم...شل بگیر پسر.

سومی دستشو سمت زیپ سوییشرت یونجون برد و پایین کشیدش:فقط به پولش فکر کن.

زیپ رو پایین کشید و رکابی مشکی یونجون توی دیدش قرار گرفت:خیلی سکسی هستی جونی...بپوشش زودتر... میخوام ببینم چه شکلی میشی.

یونجون گوشه ای رفتو و تور مشکی رو روی بدنش کشید.

شلوارشو دراورد و گذاشت تور پاهاشو بپوشونه.

حداقل قسمت کمیش رو.

سومی کمی برق لب به لبها و گلیتر به ترقوه های همشون زد و درو باز کرد:بریم که بترکونیم.

صدای موزیک و جیغ اونقدر بخاطر دیدن کانسپت جدید بلند بود که یونجون چشماشو بست.

روی صحنه ایستادن و با پلی شدن موزیک کاری کردن که دیک همه افراد حاضر راست بشه.

اونقدر پیچو تاب خوردن و از خود بیخود شدن که یونجون یجا شاهد کیس رفتن فلیکس و سومی بود.

و حتی نگاه هیونجینی که سومی قبلا معرفی کرده بود از چشماش دور نموند.

مرد با سیگار دستش مثل گرگیکه به گوسفند نگاه میکنه به فلیکس نگاه میکرد.

احتمالا دوسش داره و الان روش حساس شده.

دستشو روی رونش کشید و تور رو کنار زد و همزمان نگاهشو دور کلاب چرخوند.

کسی هم بود که از دیدن اینکه اون چجوری خودشو به نمایش گذاشته ناراحت بشه؟

اهنگ به اخراش رسیده بود و یونجون بی احتیاط سمت لبه استیج رفت.

دستها دراز شدن و پاهاش رو گرفتن.

به سرعت و با ترس خودش رو عقب کشید به دیوار چسبید.

بلافاصله اهنگ قطع شد و سومی دستشو گرفتو جلوی همه خم شدن و سمت اتاقشون رفتن.

انگار که چندتا آیدل معروف بودن.

"upside down👥️"Where stories live. Discover now