Baba oluyorsun

244 17 0
                                    

Rojda hastaneden ayrılmış kimseye haber vermeden yürüyerek konağa gelmişti. Yürümek istemiş biraz kafasını dinlemek istemişti. Ne hissettiğini şuan bilmiyordu kafası o kadar karışıktı ki ne düşüneceğini bilmiyordu.Evet çok mutluydu karnında küçücük bir can taşıyordu ve o can onun evladıydı ama korkuyordu o bile şuan küçük bir koz çocuğu gibi annesine muhtaçken, kendi nasıl anne olacaktı veya yetebilecek miydi çocuğuna bilmiyordu ama tek bildiği şey elinden gelen herşeyi yapıp en iyi şekilde bakacaktı bebeğine
Konaktan içeri girmiş, avluya geçmişti.Ortalıkta kimse görünmüyordu aslın da şuan tek istediği odasına çıkıp uyumaktı ama delal hanım'ı görmezse ayıp olurdu.
Oturma odasına geçince delal hanımı ve hiç istemediği birini görmüştü asmin  şuan kaynanası ile oturuyordu.
Neden burda olduğunu bilmiyordu ama asmin iyi görünmüyordu.
İçeri geçince asminin ve delal hanımın dikkatini çekmişti.
Delal hanım gelinine bakıp konuşmuştu.
"Hoşgeldin kızım neden haber vermedin Salih seni alsın" Rojda asmine bakıyordu ama kulağı delal hanımdaydı onun aklı asmindeydi neden buradaydı ve neden bu kadar üzgündü.
"Yürümek istedim delal anne bilerek haber vermedim"
"Arkadaşın nasıl oldu iyi mi ihtiyacı varda kalsaydın yanın da"
"Yok iyi annesi geldi zaten yanın da yalnız değil ben de o yüzden geldim "
Asmin başı önün de ortamda ki konuya karışmıyor ve kimseye bakmıyordu.Rojda şaşkın dı asmin hiç böyle yapmazdı mutlaka o kötü bakışlarını rojdaya sunardı ama şuan sanki hayatta değilmiş gibiydi.
Delal hanım hızla ayağa kalkmış olayı anlamayan gelinine olayı anlatmak için bahane bulup dışarı çıkaracaktı.
"Rojda kızım gel hele benimle mutfakta bişey gösterecem sana" Rojda olayı anlamış delal hanımın peşinden mutfağa geçmişti.
Delal hanım mutfağın kapısını kapatmış ondan açıklama bekleyen gelinine bakmıştı.
Rojda delal hanımın konuşmasına Dorsay vermeden konuşmaya başladı
"Delal anne asmin neden burda ve neden bu kadar kötü durum da" delal hanım sandalye çekmiş oturmuştu ve biraz durup konuşmaya başladı
" evden kaçmış direk buraya geldi ben de bişey diyemedim" Rojda delal hanımın dedikleri ile şok olmuştu evden kaçıp neden buraya gelmişti ve evden kaçacak derece ne olmuştu.
"Evden neden kaçmışki yani önemli bişey olmalı ki kaçsın benim bildiğim dönmemek üzere kaçılır evden" Rojda başının döndüğünü fark edince delal hanıma belli etmeden karşısına geçip oturmuştu.
"Dün babasının arkadaşı gelmiş bunlara oğluna istemiş asmini oğlanı herkes tanır Mardin de pisliğin teki, asminin babası da Sırf zenginler diye birde arkadaşı diye kabul etmiş kimseye sormadanvermiş kızı asmin sonradan öğrenince kaçmış evden buraya geldi" Rojda duydukları ile şok olmuştu bu ne saçmalıktı sırf zengin diye kızını vermişti ve kızına fikrini sormamıştı bu çok büyük cahillikti.
"Mirza birşey yapamaz mı delal anne yani konuşsa vazgeçse işe yarar bence sonuçta Mirza bir ağa sözünü çiğnemez diye düşünüyorum" delal hanım hafif yazmasını genişletmiş başını sallayarak rojdaya cevap vermişti;
"Şilanın kaçışını duymuş karşı taraf ve hemen vazgeçmiş onlar kızın rızası var diye biliyorlarmış çok kızmışlar asminin babasına öyle olunca daha bu evde asminin işi yok benim için öldü demiş asminin babası" Rojda bişey diyemedi evet asmine üzülmüştü durumu kötüydü ama anladığı tek bişey varsa oda bundan sonra asminin bu konakta onlarla beraber yaşayacağıydı.
"Peki Mirza biliyor mu meseleyi yani ne olacak"
"Bilmez mi tüm Midyat duydu neredeyse konuştum geliyor, asmin şuanlık burada kalacak ama bundan sonra ne olur onu en az senin kadar ben de bilmiyorum" Rojda delal hanımın dediklerinden sonra pek mutlu olmamıştı tamam tabi ki de onlara sığınan kızı kapı dışarı etmeyecek kabul edeceklerdi ama asmini biliyordu kocasına olan zaafını biliyordu eğer asmin uzun süre burada yaşarsa rojdayı çok zor günler bekliyordu.
Rojda delal hanım dan müsade isteyip odasına üstünü değiştirmeye çıkmıştı.Mirza gelemden aşağı inmeli ne konuşacaklarını duymalıydı. Özellikle o ikisini azla yalnız bırakmak istemiyordu evet asmin şuan belki o durum da değildi ama niyeti belliydi ve kocasını onunla baş başa bırakmayacaktı.
Üstünü değiştirirken aynadan karnına bakmıştı hafifçe okşadı karnını bebeği hissetsin ona verdiği şefkati benimsesin istiyordu.Bugün için planı çok farklıydı aslın da Mirza ağayla araların da ki kırgınlığı bu süpriz ile bozacaktı ama olmadı Konak bu haldeyken asmin buradayken süprizi bırak,hamile olduğunu bile söylemeyecekti.
Onu neler beklediğini bilmiyordu ama tek bildiği şey asmin burada kaldığı sürece rojdanın huzuru olmayacaktı buna adı gibi emindi.
Çok oyalandığını fark edip hızla odadan çıktı çok açılmıştı birşeyler yemesi gerekiyordu aç olduğu için midesi bulanıyor bu onu Daha fazla rahatsız ediyordu.
Oturma odasına geçmeden önce mutfağa uğradı Zeynep abla akşam yemeği hazırlığına başlamıştı.
Rojda burnuna gelen dolma kokusuyla kendinden geçmişti o kadar güzel kokuyordu ki eğer yemezse acından ölebilrdi.
"Zeynep abla dolma pişti mi"ağzı sulanarak sormuştu soruyu pişmesin umut ediyordu.
"Pişti hanımım yeni kapattım altını" Rojda Zeynep ablanın dediklerinden sonra doğanı açıp bir tane tabak aldı ve dolma tenceresinin başına geçti en büyüğünden bir tane biber dolmasını alıp tabağına koydu
"Hanımım çok sıcak biraz bekleseydin hem ağzın yanar hem de böyle birşey anlamazsın" Rojda çoktan yemeğe başlamıştı evet ağzı yanıyordu ama umrun da değildi o dolmayı hemen yemeliydi.
" bişey olmaz Zeynep abla merak etme ben seviyorum böyle suçla yemeği" tabağı eline alıp masaya geçti be oturdu bir dilim ekmekle beraber dolmasını iştahla yiyip bitirdi aslın da ona yetmemişti ama beklemeliydi.
"Ellerine sağlık Zeynep abla çok güzel olmuş" Zeynep şaşkın şaşkın bakıyordu rojdaya bir dakika da sıcak dolmayı çiğnemeden yutmuştu.
"Afiyet olsun hanımın" Rojda gülümsemiş mutfaktan ayrılmıştı şuan mutluydu çünkü az da olsa karnı doymuş ve o muhteşem dolmayı midesine indirmişti.
Tabi ki mutluluğu odaya girene kadar sürmüştü asmini görene kadar yani
Delal hanım ve asmin oturuyor ikisi de konuşmuyordu.
O da geçip delal hanımın yanına oturdu asmine bakınca ağladığını görüyordu acıyordu ona da bir kadın olarak kendi de kolay şeyler yaşamamıştı biliyordu bu zorlukları demişti ya hani Rojda bu topraklar da kadın olmak zor diye bunu bir kez daha anlamıştı.
Tam asminle konuşacağı sırada Mirza içeri geçmişti.
Asmin başını kaldırmış Mirza ağaya bakıyordu ağlayan gözleri Mirza ağayı görünce hafif gülümsüyordu. Rojda kocasına değil asmine bakıyor,Mirza asmine değil ona bakmayan karısına bakıyordu.
"Hoşgeldin oğlum" diyerek bakışmaları sonlandırmıştı delal hanım Mirza ağa karısından gözlerini çekmiş anasına dönmüştü
"Hoşbulduk ana" demişti düz bir şekilde Rojda anlamıştı ki Mirza ağa şuan öfkeliydi.
Mirza ağa geçip delal hanımın yanına oturmuştu. Asmine bakıyordu uzun uzun asmin bakışların onun üzerin de olduğunu bildiği için başını önüne eğmiş kimseye bakmıyordu.
" Asmin yüzüme bak " dedi Mirza ağa ciddi bir ses tonuyla Rojda merakla ne olacağını bekliyordu.
Asmin zor da olsa başını kaldırmış Mirza ağaya bakmıştı.
"olay çözüldü ben babanla da konuştum karşı tarafla da konuştum bir daha açılmamak üzere kapandı konu sen rahat ol baban seni eve de kabul edecek onu da halletttim ve bundan sonra senden habersiz kimseye bu konu ile ilgili söz vermeyecek. Seni de eve kabul ediyor bu konuyu da konuştum.Sen ne zaman kendini hazır hissedersen o zaman gidersin sana hemen git demiyorum hazır hissedince ama dön evine insanlar zaten konu olsun diye malzeme arıyor kendini kimsenin ağzına düşürme ben sustururum ama hangi birini şuan bile konu sensin ama evine dönersen bu konu burada kapanır" diyerek konuştu Mirza ağa Rojda sadece izliyor bişey demiyordu. Asmin dolan gözlerini silmiş zor da olsa konuşmaya başlamıştı.
"Teşekkür ederim Mirza ağa madem sen konuştun hallettin benim daha burada kalmamın bir anlamı yok döneyim eve dediğim gibi konu oldum insanların ağzına"
"Bugün kal kızım ne acelen var " demişti delal hanım 
Asmin mirzaya bakıyor ondan birşey bekliyordu. Mirza bişey demiyordu o zaten diyeceğini demişti bundan sonrası asmine kalmıştı.
" yok yenge gideyim ben anam da çok üzüldü merak eder beni" Mirza ağa oturduğu yerden dikleşmiş konuşmaya başlamıştı
"Bundan sonra böyle bişey olmayacak ama diyelim ki oldu evden kaçman çözüö değil asmin beni ara babanın bir tek bana sözü geçmiyor ben Hallederim ilk baştan da beni arasaydın konu bu kadar uzamazdı " diyerek uyarmıştı asmini.
"O an düşünemedim sonra dan ben de anladım yanlış yaptığımı ama kaçmam gerekiyordu. Dediğin gibi hallettiysen ben kalkayım artık durmamın bir anlamı yok"
Asmin ayağa kalkmıştı gitmek için
"Salih bırakacak seni dediğim gibi birşey olursa bundan sonra beni ara" asmin başını sallamış. Vedalaşmıştı aslın da onun amacı farklıydı onu amacı burada kalmaktı elinden geleni yapıp mirzaya yakınlaşacaktı ama olmadı yine başarısız olmuştu tabi ki pes edecek miydi hayır elinden geleni yapıp Mirza ağayı kendine aşık edecekti ve rojdayı bu konaktan gönderecekti Mirza ağa asminin olacaktı.
Asmin herkesle vedalaştıktan sonra konaktan ayrılmış ev halkı yalnız kalmıştı.
"Hayırlısıyla evlenseydi şu kız kurtulurdu babasında da artık şu istemediği görücülerden de" Mirza anasına cevap vermişti
"Asmin de istemiyor ana benim kaç arkadaşım istedi kimseyle konuşmadan reddetti bu kız evlenmez" diyerek konuyu kapattı ve ayağa kalktı kapıdan çıkacağı sırada rojdaya seslendi.
"Rojda odaya gel" demiş odadan ayrılmıştı.
Rojda neden çağırdığını merak etmişti delal hanıma bakmış onun da olayı anlamadığını fark edince bekletmemek için odadan hızla çıkmıştı.Kendi odalarının önüne gelince açık olan kapıdan içeri girip kapıyı kapatmıştı.
Mirza ağa arkası dönük pencereden dışarıyı izliyordu.
"Neden konağa gelmek in salihi veya beni aramadın TEk geldin" Rojda duydukları ile şaşırmamıştı hesap verme şurası şuan Rojda'daydı
"Yürümek istedim biraz biliyorsun hiç dışarı çıkmıyorum hava da güzel olunca yürüyüş yapmak istedim"dedi
Mirza ağa yüzünü rojdaya dönmüştü  bir eli cebinde diğer eli belinde rojdayı süzüyordu.
"Yürümek istemene bişey demiyorum Rojda ama keşke benim haberim olsaydı zaten salihi de bekletmemişsin orada göndermişsin hemen bana sormadan neden böyle şeyler yapıyorsun" Rojda hastene olayını öğrenememesi için elinden geleni yapacaktı evet hamile olduğunu söyleyecekti bunu bilmesi zaten en doğal hakkıydı ama bugün söylemeyecekti çünkü Mirza ağa moral olarak iyi değildi böyle özel birşeyi mutlu anlarında söylemek istiyordu.
"Evet Salih abiyi gönderdim çünkü ne zaman geleceğim belli değildi o kadar saat orada beklemesini istemedim. Yürüyerek geleceğimi de sana haber veremezdim çünkü haber verecek bir telefonum yok henüz"
Mirza rojdanın son söylediği imalı lafı dikkatle dinlemiş tek kaşını havaya kaldırarak rojdaya bakmıştı.
"Tamam telefon işini hallederiz ben onu tamamen unuttum  ama sen de bir daha böyle şeyler yapma telefonun yok konağa yalnız dönüyorsun hem de yürüyerek başına bir iş gelse sana nasıl ulaşacaz Rojda ben seni nerede arayacam" diyerek sert bir şekilde uyardı çünkü ondan habersiz hareket etmesi çok sinirini bozmuştu asminin olayından çok moralini bozan buydu.
"Tamam haklısın bir daha olmaz" demişti Rojda daha da birşey demedi.
Mirza ağa yorgun karısına baktı yavaş bir şekilde yanına yürümüş tam önün de durmuştu solgun görünüyordu karısı ve bu Mirza ağanın hoşuna gitmiyordu.
"Neden bu kadar yorgun görünüyorsun yüzün de solgun" Rojda birşeyler anlamasını istemiyordu çünkü bugün olmazdı söylemek istemiyordu.
"Yoruldum çünkü yoğun bir gündü" kısa cevaplar veriyordu çünkü hala Mirza ağaya Kızgındı.
Mirza ağa karısının hala ona kızgın olduğunu anlamıştı. Oda pişman olmuştu ama o sinirle ne söylediğinin farkın da Bile değildi.
Ona bakmayan karısının çenesinden hafifçe tutmuş ona bakmasını sağlamıştı şimdi tam yüz yüzerlerdi.
"Dün sinir anında söylediklerimden dolayı özür dilerim çok sinirliydim ve ne söylediğimin farkında değildim seni kırdım biliyorum ama sen de biliyorsun söylediğimin doğru olmadığını" diyerek anlından öperek bir kere daha özür dilemiş oldu. Rojda öpücüğün etkisi ile gözlerini kapatmıştı bunu düşünmesi,farkına varması bile ona yeterdi.
" ben de hatalıyım sinirli olduğun halde üstüne geldim seni daha fazla sinirlendirdim " Mirza ağa uzun uzun öptü rojdanın anlından karısının bu kokusu bütün yorgunluğunu alıp götürüyordu.
Anlını rojdanın anlına yasladı ikisi de gözleri kapalı öylece duruyorlar sadece birbirlerini hissediyorlardı.
"Ben çok açıktım " diyerek anın büyüsünü bozmuştu Rojda.Mirza ağa gözlerini açmış ona bakan karısına bakıp gülmüştü.
"Çok mu açıktın "diyerek sordu küçük karısına
Rojda yutkunup zorda olsa cevap verdi
"Çok açıktım bayılmak üzereyim hatta" Mirza ağa son söylediğine gülmüş elini tutarak kapıya doğru yürümüşlerdi.
"O zaman bayılmadan inip yemeğimizi yiyelim"demiş göz kırpmıştı.
Beraber aşağı inmiş hazır olan sofraya oturmuşlardı. Masa da asmin konusu konuşulmuş dünkü şilan olayından kimse bahsetmemişti.
Yemekler yenmiş Mirza ağa dosyaları incelemek için çalışma odasına çıkmıştı. Rojda ve Zeynep hızla mutfağı toplamış çayı da hazırlamışlardı.
Rojda bir bardak da Mirza ağaya doldurmuş yukarıya çıkarmıştı.
Kapıyı yavaşça açtı ve Mirza ağanın dosyaları incelediğini gördü.
İçeri girince Mirza ağa karısının geldiğini gördü ve biraz çalışmasına ara verdi.
Rojda çayı masaya bırakıp mirza ağanın karşısına geçip oturdu.
"Teşekkür ederim"diyerek çayından içmeye başlamıştı mirza ağa
Yarın şirkette yemek vardı ve çiftler halin de katılım olacaktı gece rojdaya söyleyecekti ama madem şimdi yanına gelmişti söylemek istedi.
"Rojda yaşın şirketin yemeği var eşlerin katılım sağlayacağı bir yemek haberin olsun yarın akşam yemekteyiz"
Rojda telaşlanmıştı bu şimdi mi söylenirdi
"MirzA ya bu şimdi mi söylenir Ben ne giyineceğim şimdi" Mirza ağa neredeyse sinirden ağlayacak olan karısına baktı ve şaşkın bir şekilde cevap verdi
"Rojda sakin ol daha bir gün var önün de yarın akşama kadar düşünürsün" Rojda Mirza ağanın dediklerinden sonra gözlerini baymıştı
"Sizin için çok kolay bir takım elbise giy tamam ama bizim öyle değil"
"Tamam ben sana yardımcı olurum merak etme işim bitsin gelirim odaya beraber seçeriz" Rojda şok olmuştu kendi teklif etmeden Mirza ağa teklif etmişti ve bu ince düşüncesi onu çok mutlu etmişti.
"Gerçekten mi?" Diyerek emin olmak için sormuştu.
Mirza ağa şaşıran karısına gülmüş beklemeden cevap vermişti
"Evet Rojda gerçekten ana önce işim bitmeli" Rojda ayağa kalkmış odadan çıkmak için hazırlanmıştı.
"Tamam o zaman sen işlerini hallet ben seni odada beklerim" Mirza ağa başını sallamış Rojda ise odadan ayrılmıştı.
Merdivenleri hızla çıkarak kendi odalarına girip kapıyı kapattı. Tam yürüyeceği sırada karnına sert bir kramp girmişti.
Acıdan hafif bir şekilde inlemiş geçmesi için yatağa geçip oturmuştu.Çok hızlı hareket etmişti hala hamile olduğunu unutuyordu artık farkına varmalı ona göre hareket etmeliydi.Eliyle karnını okşamış hafif geçen acıyla konuşmaya başlamıştı ;
"Özür dilerim bebeğim anne biraz fazla heyecanlı seni unuttu yanlış hareket etti ama bir daha olmaz tamam mı seni yerin de rahatsız etmem" diyerek konuşmuştu bebeğiyle hep konuşacaktı annesinin varlığını, onunla iletişim kurduğunu hep hissetmesini sağlayacaktı.
Karnında ki kramp geçmiş biraz da olsa rahatlamıştı.
Mirza bugün onu mutlu ediyordu dünkü olaydan sonra elinden geleni yapıyordu gönlünü almak için Rojda da onu mutlu edip bu gece söyleyecekti hamile olduğunu öğrenmek onun da en büyük hakkıydı başta bugün değil dedi ama söylememesi için bir sebep yoktu sonuçta hamileliği kesin di ve araların d bir sorun yoktu.
Elbise işini tamamen unutmuş haberi vermek için heyecanla Mirza ağayı bekliyordu.Ne tepki vereceğini çok merak ediyordu çok sevineceğine emindi ama yine de merak ediyordu.
Kendi kendine konuşma hazırlarken Mirza ağa içeri girmişti.
Rojda için heyecan şimdi başlamıştı.
"Rojda iyi misin" diyerek endişeli bir şekilde sordu Mirza ağa çünkü karısının yüzü bembeyaz dı
Rojda ayağa kalkmış Mirza ağanın tam önüne gelerek durmuştu.
"Mirza benim sana söylemem gereken birşey var" Mirza ağa karısına bakmış yüzünü incelemişti.Ne diyeceğini merak etmişti
"Hayırdır Rojda iyi misin "Rojda başını sallamış konuşmaya başlamıştı
"İyiyim hasta falan değilim merak etme" Mirza ağa iyice meraklanmıştı
Rojda'nın konuşmasını bekliyordu.
"Mirza ben şey Yani ay heyecanlandım "Mirza daha fazla dayanamıyordu
"Rojda Allah aşkına ne söyleyeceksen söyle çatlatma insanı" Rojda Mirza ağanın dediklerine hak verdi çünkü çok uzatmıştı bir seferde söyleyip kurtulacaktı.
"Mirza ben hamileyim" demiş bitirmişti.
Mirza ağa boş boş Rojdaya bakıyor konuşmuyordu.
"Anlamadım " demiş şaşkınlıktan kekelemişti.
Rojda Mirza ağanın bu haline gülümsemiş tekrar konuşmuştu
"Baba oluyorsun Mirza ağa" Mirza ağa duyduklarına tam emin olmuş gülümsemişti ve gözleri dolmuştu
İki elini rojdanın yüzüne koymuş konuşmaya başlamıştı.
"Ben şimdi baba mı oluyorum Rojda emin misin"
"Evet eminim doktora gittim bugün daha çok yeni şüpheleniyordum kesinleştirmek için gittim ve doğru çıktı hamileyim" Mirza ağa rojdayı kucağına almış etrafın da göndermişti
"Baba oluyorum ulan ben baba oluyorum Mirza ağa baba oluyor" diye bağırıyor rojdayı döndermeye devam ediyordu.
"Mirza dur dur tamam bak midem bulanıyor" Rojda gülüyordu ama çok dönderdiği için midesi bulanmıştı. Mirza ağa hemen yatağa oturtmuştu.
Gözleri dolmuş bir şekilde rojdaya bakıyordu.
"Teşekkür ederim bana bu duyguyu yaşattığın için çok teşekkür ederim" diyerek tekrar tekrar öpüyordu rojdayı.
"Nasılmış bebek bir sorun yok değil mi neden beraber gitmedik"
Rojda heyacanlı bir o kadar da mutlu olan kocasına baktı.
"Bebek çok iyi bir sorun yok kontrollere gidilecek belirli günler de o kadar. Beraber gitmememizin sebebi daha kesin birşey yoktu boş yere seni heveslendirmek istemedim" Mirza rojdanın elini tutmuş konuşmuştu
"Bundan sonra bütün kontrollerde yanındayım ne olursa olsun tamam mı" Rojda başını sallamıştı şimdiden çok iyi bir baba olmuştu Mirza
"Canın birşey istiyor mu ? Bak Kızım canı ne isterse nerede olursa olsun gider alırım" Rojda kızım dediği kısma gülmüştü.
"Nerden biliyorsun koz olacağını bu kadar emin konuşuyorsun"
"Babalar hisseder bende hissediyorum"dedi Mirza emin bir şekilde
Rojda sesli bir şekilde gülmüştü
"Anneler olmasın o karıştırdın Galiba"
Mirza kendinden emin bir şekilde cevap verdi
"Babalar da hisseder babası değil miyim hissediyorum"
Rojda birşey demedi bekleyip göreceklerdi onun tek isteği sağlıklı olmasıydı.
"Bebeğim ve senin için elimden ne geliyorsa yapacam Rojda bundan sonra tek amacın sizsiniz ,sizin iyi olmanız sen de dikkatli olacaksın bundan sonra kendini yormak,üzmek,aç kalmak yok duydun mu beni" Rojda başını sallamış cevap vermişti
"Duydum merak etme doktor da söyledi elimden geleni yapacam bebeğimiz için" Mirza ağa rojdanın anlından öpmüş ardından karnından öpmüştü.
"İkiniz de benim en değerli varlıklarımsınız bunu sakın unutmayın" gece boyunca bebek hakkın da konuşmuşlar,merak ettiklerini rojdaya sormuş Bilgi almıştı Mirza ağa
İkisi de çok mutlu,çok duyguluydu bundan sonra onlar için herşey daha güzel,daha farklı ve en önemlisi daha anlamlıydı çünkü bebekleri aralarına katılacak tam bir aile olacaklardı.
Bundan sonra Arslan konağını neler bekliyordu bilinmez ama torun haberi ve çocuk haberi herkese çok iyi gelecekti bunu biliyorlardı.

Rojda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin