הכנות

309 15 0
                                    

נ.מ יוליה
אני וסופי קבענו שנבריז היום מהלימודים
ונלך לקנות דברים למסיבה,
קבענו בקניון בשעה 11. השעה 10 מה שאומר שיש לי שעה להתארגן, קמתי מהמיטה במהירות, הלכתי למקלחת, שטפתי פנים, צחצחתי שיניים והלכתי לארון לקחת את הבגדים, בחרתי בגד גוף ירוק זית עם כתפיות עבות ומחשוף שגדול עם מכנס ג'ינס גיזרה נמוכה ונעלי נייק בצבעים לבן עם ירוק, התאפרתי ויצאתי מהבית.

כשהגעתי לקניון חיכיתי לסופי בכניסה,
ראיתי אותה מרחוק אז התקדמתי לכיוונה, כשהתקרבתי אני שמה לב שרוז ואמבר נמצאות איתה. לא הבנתי בהתחלה אבל זרמתי עם הסיטואציה,
בסדר הם ממש נחמדות וגם הם מוזמנות למסיבה זה יהיה נחמד אם נתחבר יותר,
אני יתן להם הזדמנות, למה לא בעצם?

"היי מה קורה? איך אתם?" שאלתי
"בסדר איך את?" סופי ענתה "אני בטוב"
עניתי בקצרה.
"טוב מאיזה חנות אתם רוצות להתחיל?"
סופי שאלה
"בואי נעשה את זה מעניין, נעשה אבן נייר ומספריים ומי שתצא תבחר אוקיי?"
אמרה רוז
"יאללה" אמרתי.

הראשונה הייתה אמבר, היא בחרה ללכת לזארה, אחלה בחירה אם תשאלו אותי.
הלכנו לזארה ומצאתי שם חולצה לבנה מכופתרת וחצאית ג'ינס קצרה שממש אהבתי.

עברנו לחנות הבאה שסופי היית צריכה לבחור, היא בחרה בחנות מעצבים קרובה שהייתה שם, כשנכנסנו ישר ראיתי את שמלה ממש יפה. ארוכה, עם כתפיות ועם שסע שמגיע עד אמצע הירך מבד סטן, היא כל כך יפה! קניתי אותה, אני אשתמש בזה בטוח מתישהו, מעניין מה ריף יחשוב עליה... איכ לא למה שיהיה לי אכפת בכלל, לא, לא אכפת לי אני לא רוצה חבר, אני רוצה להתמקד בלימודים. מיהרתי לצאת מהתא מדידה והלכתי לקופה.

יצא תור רוזי ופחדתי שזה מה שהיא תבחר אבל כן היא בחרה שנלך לאכול. הלכנו למסעדה בשרית, אני לא יכולה להכניס את כל זה לגוף שלי, אני לא יכולה איך אני יוריד את זה אחר כך?
מה לעשות שיט נווו פאק,
כולם לקחו המבורגר והסתכלו עליי "אני לא רוצה לאכול עכשיו יש לי בחילה ממש" אמרתי
"אוקיי" רוזי אמרה, ישבנו לאכול דיברנו אחרי כמה דקות המשכנו ללכת.

היה תורי, אני החלטתי שהולכים לספורה,אנחנו שדדנו את החנות לקחתי כמעט מכל מוצר אחד.

הסתובבנו בעוד כמה חנויות, וקניתי בגדים למסיבה. חזרנו לבית בסביבות שבע, הבנות הגיעו אליי לישון כי כבר ממש נהיינו חברות, אני ממש מחבבת אותם. כל אחת בחרה לשניה פיג'מה מהארון שלי, אני בחרתי לאמבר פיג'מה סגולה , רוז בחרה לי פיג'מה וורודה, סופי בחרה לרוז פיגמה ירוקה ואמבר בחרה לסופי פיג'מה בצבע שמנת.

לכולם הייתה אותה גזרה של פיג'מה. מכנס רחב וחולצה מכופתרת עם בד נעים.

התקלחנו בתורות במקלחת שבחדרי,
עשינו מסכות פנים ושיחקנו משחקי קופסא. אמבר הציעה רעיון לעשות קופסת טלפונים, זה היה רעיון מצויין! אף אחת לא הייתה בטלפון ובאמת ניצלנו את הסיטואציה כדי להכיר אותם.

הזוג המלכותי שליWhere stories live. Discover now