תכירו את יוליה אדיסון, הילדה שכל בני שכבת י"א חושקים בה אך היא לא מעוניינת בהם בכלל.
יוליה ילדה עם עניים חומות דבש, שיער גלי-מתולתל חום בהיר שמגיע עד המותניים, גוף שזוף, מטר 60,
ריסים ארוכות ופנים רכות וחמודות.
ילדה מלאת ביטחון אך גם יפה ועדינה,
לא מתביישת להגיד את מה שהיא חושבת גם אם זה לא האמת היפה, היא מלאת אנרגיות ואוהבת הרפתקאות, אם יש משהו חסר צדק היא הילדה שתדבר.
היא לא מפחדת מאף אחד אם זה ההורים, מורים, מנהל ותלמידים אחרים.
היא טובה בלימודים ולמרות שהיא "טיפה" חצופה המורים אוהבים אותה מאוד, היא מצטיינת בכל השיעורים ונציגת הכיתה שלה במועצת התלמידים.
היא הילדה שבטוחה שלא יהיה לה חבר בתיכון ולדעתה התיכון הוא זמן להנות ולבנות את עצמך, למרות שהציעו לה כמה וכמה פעמים היא רווקה וטוב לה,
היא לא מחפשת אף אחד וגם כשמחפשים אותה היא חוסמת מיד. היא לא מעוניינת בקשר כזה או שאפשר לומר קצת מפחדת היא לא רוצה להפתח לאף אחד כרגע, היא לא מאמינה שיש מישהו שירצה אותה ברצינות, היא לא רוצה לקחת את הסיכון הזה.אחרי שהכרנו את יוליה נעבור לדמות לא פחות מעניינת.
ריף סקוט. ריף הוא י"בניק אבל לא סתם י"בניק. הוא הנסיך של התיכון, הוא הגבר שכל אחת רוצה. ובתכלס, איך אפשר שלא? הוא מטר 80, שרירי,יש לו עיניים ירוקות עם טיפה תכלת בתוכן, שיער חום בהיר, וסטייל יפה.
ריף ידוע בחיוך היפה והשמח שלו,
הוא בחור טוב, הוא עוזר למי שצריך גם אם זה הדבר הכי גדול וגם אם זה דברים קטנים.
הוא קפטן נבחרת הכדורסל, מוצלח בלימודים ובשעות הפנאי שלו הוא מתנדב במקלט לכלבים חסרי בית בנוסף לשני הכלבים שהוא אימץ כבר, הוא ידוע בתור הגבר המושלם. הוא טוב בהכל או לפחות זה התדמית שיצר לעצמו.
ריף גר אצל דודתו שהבת שלה לומדת איתו בתיכון בשכבה מתחתיו,
אבל אף אחד לא יודע באמת למה, וגם כששואלים הוא לא באמת עונה על זה ומתחמק מתשובה.
לריף יש אח קטן ששמו טיילר. הוא שומר עליו מכל משמר, ברגע שמישהו נוגע באחיו, ריף כבר לא הבחור הטוב שהוא.
הוא נחמד וטוב לב עד שזה נוגע לאנשים שחשובים לו- בת דודתו רוז, ואחיו וחבריו הקרובים ג'ייקוב וליאם.
ריף רוצה חברה הוא פשוט מחפש את האחת שבאמת תתפוס את תשומת ליבו,
ריף בשונה מחבריו לא מחפש סטוצים. הוא מחפש משהו רציני, מישהי רצינית, מישהי שירגיש בנוח איתה ומישהי שהיא שתרגיש שהוא הבית החם שלה.(ה.כ- התמונות של הדמיות למעלה)
YOU ARE READING
הזוג המלכותי שלי
Romanceמעניין מה היה קורה אם הילדה שבחיים לא רצתה חבר, הילדה שכל מה שרואים בה זה היופי והביטחון שלה אבל אף אחד לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים, תפגוש אותו. את הגבר שכל התיכון חושקות בו, את הספורטאי החתיך של התיכון, הילד עם החיוך היפה, אבל רק הילדה הזאת חשפה...