אוליבר

194 12 2
                                    

נ.מ יוליה

עבר כמה זמן מאז שהייתי בבית הספר ועכשיו אני חוזרת ישר לתקופת מבחנים. למזלי הספקתי להשלים את כל החומר לפני שחזרתי לבית ספר ככה שאני בקצב אבל מה שמפחיד אותי יותר זה שעכשיו כולם יודעים את הסוד שלי ואני מקווה שאף אחד לא יעשה עם זה כלום למרות שלא נראלי שזה מה שיקרה... אחרי הכל ריף עכשיו הוא הבן זוג שלי ולא נראלי שאני אצא מהסיטואציה הזאת בזול ולא שאני מזמנת את זה אליי אני פשוט מודעת.

נכנסתי לכיתה וכולם דפקו לי מבטים נסתרים. הם חשבו שהם נסתרים אבל זה פשוט לא היה נסתר, לעין שלי לפחות.

"שלום לכולם, בוקר טוב" אמרה המורה ונכנסה במהירות לכיתה. היא העבירה מבט בין כל התלמידים ומבטה נעצר עליי, "יוליה, איזה כיף שחזרת אלינו" היא אמרה ואני רק הנהנתי, "באמת כיף" אמרה סופי בחיוך, "וואוו לנו הולכת להיות שיחה כל כך ארוכה אחר כך" אמרתי לה והיא החזירה לי מבט שואל, "מתחיל ב ג נגמר ב נ ויש לו שם של נעל" אמרתי לה בחיוך והיא ישר הסמיקה, "אחרי הלימודים" היא אמרה, "אוי את כל כך חיה בסרט, אני ישר סיפרתי לך מה קרה ביני לבין ריף" אמרתי לה בכעס מזויף, "טוב טוב אני באמת שמחה שחזרת אבל זה לא אומר שאת יכולה להפר את השקט" המורה אמרה לנו וישר השתתקנו.

אחרי שני שיעורים רצופים הגיעה ההפסקה אבל לפני שאני וסופי הספקנו לקום נעמדו מול השולחן שלנו נבחרת המעודדות, "צריכות משהו? סופי שאלה אותם בנימוס, "את יולי?" האמצעית שאלה. אפילו לא ידעתי איך קוראים לה ונראה שהיא גם לא ידעה איך קוראים לי, "יוליה" תיקנתי אותה בזמן שארזתי את חפציי, "בסדר אותו שיט, תקשיבי הבנתי שאת יוצאת עם ריפי" היא אמרה ואני וסופי דפקנו אחת לשניה אותו מבט של למה לעזאזל היא קוראת לו ריפי?? ועוד שאת רואה את הבת זוג שלו מול העיניים שלך אני חשבתי שהרגע הזה ביום יגיע אבל לא חשבתי שהוא יגיע כל כך מהר, "הבנת טוב" עניתי בקצרה בזמן שאני ממשיכה לארגן את דבריי, "תסתכלי עליי כשאני מדברת איתך. אני לא מבינה מה הוא מוצא בך, את רק כלי חלול" היא אמרה לי בזילזול, "יש לך הרבה דעות עליי בשביל ילדה שלא ידעה את השם שלי עד לפני שניה" אמרתי לה.

מתקדמת לכיוון הלוקר להכניס את הספרים, "השם שלך לא משנה, ברבי" היא אמרה לי באותו טון מזלזל, "לברבי יש עיניים כחולות ושיער בלונדיני" אמרתי לה, "וגם גוף יפה. שכחתי, סליחה, הדבר היחיד שמתאים לך ולברבי זה שיש לך כסף. וגם זה לא שלך, זה של אבא שלך" היא אמרה בנימה עוקצנית ופגעה בדיוק איפה שרצתה לפגוע והשאירה אותי בלי מילים.

"עכשיו שהבנו שאת לא ברבי וגם לא תהיי בחיים ברבי כי לפי איך שזה נראה לא משנה כמה תרעיבי את עצמך עדיין תהיי מכוערת, אז תקשיבי. ריף הוא קן, לא משנה מה תגידי, ואת לא ברבי. ריף טוב מידי בשבילך ואת סתם גוף חלול, שבור, ומכוער אז כדאי שתכניסי את זה טוב מאוד למוח שלך" היא אמרה לי ובאה ללכת אבל לא יכולתי פשוט לתת לה את מה שהיא רצתה, "תקשיבי לי טוב, נכון את צודקת ברבי אני לא. אני לא יפה כמו ברבי ואני לא עשירה כמו ברבי אבל אני לפחות עוזרת לבנות כשיש להם בעיות. אני מרימה לבנות שיש להם בן זוג חדש לא משנה אם רציתי אותו ואם לא. לקחתי לך את הגבר? אני מצטערת אבל לכי תדברי איתו כי בפעם האחרונה שראיתי ברבי, קן בחר בברבי לא משנה מה ראקל עשתה, אז תכניסי את זה טוב טוב למוח שלך, ולהזכיר לך שוב? קן בלונדיני עם עיניים כחולות. ריף ההפך מזה. ותקשיבי לי טוב, אם אני אשמע שאת יורדת פה על עוד ילדה על איך שהיא נראית או על הקשיים שלה זה ייגמר כבר אחרת כי אני מילא, אני לא שמה עלייך, אבל בנות אחרות זה יכול לשבור לרסיסים" סיימתי לדבר והלכתי בכעס מהכיתה משאירה אותה שם שתעשה חושבים עם עצמה.

הזוג המלכותי שליWhere stories live. Discover now