נ.מ יוליה
כל השבוע הזה סופי לא מפסיקה להגיד לי שריף בקטע שלי, מה הקשר? אנחנו נטו עשינו שיתוף פעולה קטן כי היחידים שיכלו לנהוג זה ריף וגייקוב, וסופי הייתה פצועה ואמבר פשוט הלכה עם ג'ייקוב אז זה במקרה התחלק ככה... אני לא הבנתי מה היא רוצה.
כל השיעור חשבתי על זה, אני באמת מנסה להבין איך היא הגיעה למסקנות האלה. קול הצילצול של הבית ספר קטע את מחשבותיי,
הסתכלתי לצדדים וחיפשתי את סופי, למה היא עדיין לא הגיעה ללימודים? דאגתי לה...מיהרתי להוציא את הטלפון ולהתקשר אליה, "הלו" שמעתי את קולה צרוד משינה, "אל תגידי לי שרק עכשיו קמת?" אמרתי, "אממ כן" היא אמרה בציחקוק, "למה קמת כזה מאוחר? עשית משהו אתמול?" שאלתי בהתעניינות, "כן יצאתי עם כמה חברים, גם ריף היה שם" ענתה בקול מתגרה.
"אההה, היה כיף?" שאלתי והתעלמתי מהטון שלה, "כן היה ממש נחמד" ענתה, "טוב אני צריכה לזוז לעשות משהו תגיעי לשיעור שאחרי ההפסקה ונדבר כבר" אמרתי, "אוקיי, ביי ביי" אמרה, "ביי ביי מותק" יצאתי מהכיתה וניתקתי.
לא באמת היה לי משהו דחוף לעשות אבל הייתי צריכה לשחרר את המוח שלי מכל המחשבות הסתמיות האלה, מה שמזכיר לי שאני צריכה ללכת להגיד לריף על הסוודר שלו.
הלכתי מהר לכיתות יב וכשהגעתי הלכתי בין הכיתות, איזה כיתה הוא בכלל? בגלל שאני לא יודעת איזה כיתה הוא עברתי בכל הכיתות והוא לא היה באף אחת מהן, חשבתי איפה הוא עוד יכול להיות, רגע הפסקה עכשיו, בטח הוא בקפיטריה, איזה סתומה אני בחיי.
מיהרתי לרדת לקפיטריה, הסתכלתי לצדדים וחיפשתי את החבורה של ריף בעיניי. אחרי כמה שניות זיהיתי אותם, הם ישבו באמצע הקפיטריה, טוב מה ציפיתי... התקדמתי לעברם, ריף כנראה לא שם לב אליי, למה שהוא ישים לב? אפשר לחשוב מי אני...
דפקתי לו על הכתף, אחרי שניה הוא הסב אליי את המבט ומיהר להפנות אליי את כל גופו, "היי יוליה, מה נשמע?" אמר, "בסדר, מה שלומך? לא התכוונתי להפריע רק רציתי להגיד לך שהסוודר שלך מהמסיבה עדיין אצלי ולקחתי אותו לניקוי יבש כי לא ידעתי איך מנקים עור, אז היום בדיוק אבא שלי שלח לי הודעה שהוא הגיע אז רציתי להגיד לך שאני יביא אותו מחר וסליחה שזה לקח כל כך הרבה זמן" אמרתי במהירות שאני תוהה אם הוא בכלל הבין הכל, למה אני כל כך בלחץ לידו אלוהים?!
הוא גיחך "הכל טוב, כבר שכחתי מזה תאמת לא היית צריכה לנקות אותו בכלל, תודה שהשקעת כל כך" אמר ברוגע ובחיוך,
"מה זאת אומרת לא הייתי צריכה לנקות אותו, השתמשתי בו אז אני חייבת לנקות אותו" אמרתי בטון החלטי, "מה שאת אומרת, את מחליטה" הוא אמר."טוב אני הולכת לכיתה עוד מעט מתחיל שיעור" אמרתי, "רגע, סופיה הגיעה היום?" הוא שאל אותי, "לא עדיין לא היא אמורה להגיע בקרוב" עניתי, ואז הוא התקרב אליי ולחש לי "אכלת היום?"
"לא עדיין לא, אבל אני יאכל מאוחר יותר" אמרתי לו בטון שקט, "אוקיי, אני סומך עלייך, נראלי אני גם ילך לשיעור שלי" אמר בחיוך, "שומעים רגע אני הולך לכיתה תבואו לשיעור, זה מתמטיקה" הוא אמר לחבריו, "בואי" הוא אמר לי, הלכנו בשקט עד למדרגות ושם נפרדנו כי הקומה למעלה היא של י"ב ושכבות י"א עדיין בקומת הכניסה.
YOU ARE READING
הזוג המלכותי שלי
Romanceמעניין מה היה קורה אם הילדה שבחיים לא רצתה חבר, הילדה שכל מה שרואים בה זה היופי והביטחון שלה אבל אף אחד לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים, תפגוש אותו. את הגבר שכל התיכון חושקות בו, את הספורטאי החתיך של התיכון, הילד עם החיוך היפה, אבל רק הילדה הזאת חשפה...