יום הולדת

272 14 1
                                    

נ.מ יוליה
קמתי בבוקר בסביבות 7 והתארגנתי, מיהרתי להתאפר ולהתלבש, לבשתי קפוצ'ון אפור של נייק ומכנס גינס עם האג החומות שלי ומיהרתי לצאת מהבית כדי שלא אאחר ללימודים,

מהרגע שהגעתי ראיתי דברים מוזרים, נכנסתי לכיתה וכולם הסתכלו עליי מוזר כאילו פיספסתי משהו וסופי לא הגיעה ללימודים, לא ראיתי את רוז ואמבר בהפסקה ולא הבנתי כלום, לאן כולם נעלמו?

הלכתי לקפיטריה וגם שם לא ראיתי את הבנים בשולחן הקבוע שלהם,
הברזה קבוצתית ולא הודיעו לי?

ממש מוזר, ישבתי קצת בקפיטריה, ואז ראיתי כמה בנים מסתכלים עליי ומתלחששים ומהרתי לקום ולחזור לכיתה.

לא הבנתי, הסתכלתי במערכת שיעור הבאה, היה מגמות זה אומר שאני צריכה ללכת לכיתה של פיזיקה, הלכתי כבר עכשיו כי לא היה לי כוח לחכות שתיגמר ההפסקה. פתאום אוליביה, ילדה בשכבה שלי קראה לי, לא הבנתי מה היא קשורה, אנחנו לא מדברות... לא בקטע רע אבל ממתי?

"היי יוליה מה נשמע? תקשיבי רציתי לשאול אותך משהו במתמטיקה..." היא שאלה איזה שאלה על הנושא האחרון שלמדנו,
מיהרתי לענות לה ולהמשיך בדרכי, לא הבנתי מה היה לה כל כך דחוף עכשיו בהפסקה שגם ככה השיעור הבא הוא רק מחר, אבל לא ייחסתי לזה יותר מדי חשיבות.

הלכתי ללוקר שלי והוצאתי את הספרים של פיזיקה, הכיתה של פיזיקה הייתה בקומה של י"ב, החלטתי שאני כבר יבדוק אם הם שם, הצצתי לכיתה וראיתי רק את ליאם, מה הוא עושה פה? ועוד בלי רוז ,ריף? מה נסגר? הוא קלט אותי מרחוק נופף לי לשלום והתקרב אליי.

"מה נשמע יול? מה את עושה פה?" הוא שאל, מוזר לשמוע שם חיבה לשם שלי, תמיד חשבתי זה שם כזה כמו שהוא, יוליה.

"אני בטוב, איך אתה? סתם חיפשתי את הבנות,הם לא בקומה שלנו והכיתה של פיזיקה פה אז קפצתי לבדוק" אמרתי,
"הבנתי, שומעת רציתי לשאול אותך אם זה באמת בסדר שתעשי את העבודה לבד?" הוא שאל, "כן זה ממש בסדר, אני יגלה לך סוד שאלתי אותך כי אין לי כוח לעשות עם משהו" אמרתי בביישנות, העדפתי להגיד לו את האמת כדי שלא יציק לי, "אאוץ, סתם אני מבין וזה יצא לי מעולה" אמר.

" אני יעשה את זה היום, תעבור עליה כדי שתדע על מה היא מדברת" אמרתי.

"טוב, ביי" אמר וחזר לחברים שלו,
"ביי" אמרתי והתקדמתי לכיתה של פיזיקה, היום הזה מוזר.

כשאני יגיע לכיתה אני ישלח לסופי הודעה, מעניין למה היא לא הגיעה,
נכנסתי לכיתה של פיזיקה, היא הייתה חשוכה לחלוטין, הלכתי למתג כדי להדליק את האור, וברגע שהדלקתי את האור, קונפטי עף באוויר ושירי יומולדת וצעקות של יומולדת שמח הושמעו מהרמקול.

לרגע לא הבנתי למי יש יומולדת, ואז קלטתי ש...לי יש יומולדת, זה מוזר אבל אני אף פעם לא זוכרת את התאריך יומולדת שלי, אני לא מוצאת בו עניין או חשיבות בכלל, אבל עדיין חייכתי והראיתי רגשות של שמחה, "היום יום הולדת, היום יום הולדת ליוליה" כולם שרו ביחד ואני רק מחאתי כפיים וחייכתי, "תודה רבה" אמרתי בחיוך מבויש, סופי עמדה באמצע עם עוגת בנטו שמצוייר עליה 17 בצבעים וורוד ולבן ובאמצע היה תקוע נר.

הזוג המלכותי שליWhere stories live. Discover now