Pov Madison
Siedziałam w salonie u Carlosa, czekałam na Liama, bo powiedział mi że ma dla mnie niespodziankę.
- Madi zamknij oczy! - krzyknął Liam.
- Już!
Poczułam, że Liam siada mi na kolanach i jakaś osoba siada obok mnie, zaniepokoiłam się bo Carlos był w pracy a z jego gosposiami nie rozmawiałam.
- Otwórz oczka. - odezwał się chłopczyk.
Zobaczyłam Liama ubrany cały na zielono i jego tatę Carlosa, który siedział obok mnie.
- A Pan nie miał być w pracy?
- Madison nie Pan tylko Carlos, mordo, stary chociaż aż taki stary nie jestem. - powiedział przez śmiech.
- Dobrze, więc Carlosie dlaczego nie jesteś w pracy?
- Mam wolne przez tydzień ale ty masz normalnie chodzić do pracy i dziś jedziemy na wycieczkę do..... ?
- ZOO! - dokończył chłopak podnosząc się z moich kolan i biegnąc ubierać buty.
Nie spodziewałam się tego, że pojadę z nimi do zoo.
Jechaliśmy jego samochodem ja jechałam z tyłu z Liamem bo chłopak bardzo chciał, a Carlos prowadził.
W radiu leciała piosenka która bardzo lubię Liam musiał to zauważyć bo poprosił mnie abym zaśpiewała ją.
I should've locked the door
Pinned myself to the floor
Made someone cover my eyes
'Cause when the devil's on my left
Tellin' me to go ahead
You're right back in my mind
I'm a human tug of war
How do I cut the cord?
Feel like I'm stumbling blind
And with the angel on my right
Tellin' me to pick a side tonight
Too hard to fight
Heart over mindOh, you make me wanna throw my body into the fire
Should've known better 'cause you're dangerous
A painful love
Too nice, too hard to fight
Heart over mind
Oh, you make me wanna take you in and swallow my pride
Should've known better 'cause you're dangerous, a painful love
Too nice, too hard to fight
Heart over mind, ohToo nice, too hard to fight
Heart over mindYou should've stayed away
Known what a mess you'd made
Said it's a bad idea (such a bad idea)
Should've picked kindness over cruel
What a stupid thing to do
Now I, I can't rewind
Heart over mindOh, you make me wanna throw my body into the fire
Should've known better 'cause you're dangerous
A painful love
Too nice, too hard to fight
Heart over mind
Oh, you make me wanna take you in and swallow my pride
Should've known better 'cause you're dangerous, a painful love
Too nice, too hard to fight
Heart over mind, ohToo nice, too hard to fight
Heart over mindShould've known better 'cause you're dangerous
A painful love
Too nice, too hard to fight
Heart over mindZaśpiewałam całą piosenkę, gdy przypomniałam sobie, że nie śpiewam tego tylko przy Liamie od razu zrobiłam się czerwona ale dlaczego!?
- Bardzo ładny masz głos. - pochwalił mnie Carsol!?!?!?
- Dziękuję. - odpowiedziałam cicho.
Po kilku minutach dojechaliśmy na miejsce, nie tylko było tu zoo ale także wesołe miasteczko.
- Dobra to gdzie najpierw Brzdącu? - zapytał Carlos syna.
- Do zoo a potem do wesołego miasteczka!
I tak zrobiliśmy, staliśmy przy kasie a gdy nadeszła nasza pora na zakupienie biletów. Chciałam zapłacić za siebie jednak Carlos mi na to nie pozwolił. Miło z jego strony ale jednak wolałabym zapłacić za siebie.
Chodziliśmy alejkami co chwilę do różnych klatek i wybiegów dla zwierząt ale najdłużej spędziliśmy czasu przy żyrafach. Carlos powiedział mi, że są to ulubione jego zwierzątka.
Siedzieliśmy na ławce chyba z dwie godziny oglądając żyrafy. Liam oglądał i zachwycał się każdym ich ruchem. A ja z Carlosem siedzieliśmy cały czas w ciszy. Jednak nie do tego momentu.
- Więc śpiewasz już długo ?
- Emm nie, dokładnie śpiewam od dziecka, jednak nigdy tak profesjonalnie nie miałam okazji aby się uczyć doszkolić.
- Okey, jakie masz o mnie zdanie ?
- A dokładniej co masz na myśli?
- To czy uważasz mnie za materialistę bo jestem miliarderem.
- Szczerze nie, bo widzę jak bardzo kochasz swojego syna i starasz się dla niego jak najlepiej. Jak i wolisz często z nim spędzać czas. A materialiści tego nie robią.
- Nie znamy się wcale a już dużo o mnie wiesz. A ja o tobie nie wiem nic. Jedynie to co potrafiłem znaleść w internecie i to co Liam mi opowiada.
Najbardziej bałam się tego, że Carlos będzie chciał mnie bliżej poznać. Bo moje wspomnienia i przeżycia z przeszłości do mnie powracają i bardzo mnie to boli.
- No widzisz takie, życie czasami ludzie nie chcą pokazywać światu to co w nich jest i to co przeżyli bo może to odstraszyć ludzi od ich.
- Wiem dużo na ten temat sam to przechodzę.
Zdziwiły mnie te słowa, nie spodziewałam się tego po słynnym miliarderze Carlosie, że przeszedł jakąś traumatyczną przeszłość.
Jeszcze chwilę posiedzieliśmy w ciszy ale to była przyjemna cisza na przemyślenie tego wszystkiego, bo teraz wiemy, że obydwoje zostaliśmy bardzo zranieni i ucierpieliśmy wtedy najbardziej.🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒
🩷pozdrowionka🩷
CZYTASZ
Nieoczekiwane połączenie
Novela JuvenilMadison Martinez dla przyjaciół Madi. Ma 22 lat, ma piękne długie brązowe włosy, zielone oczy a jej figury może dużo osób pozazdrościć. Madi mieszka ze swoim najlepszym przyjacielem Diegiem Gonzalez. Madison boi się jakiego kol wiek kontaktu bliższ...