Pov Carlos
Wstałem o 10, dawno się tak nie wyspałem. Ogarnąłem się i zajrzałem do pokoju synka czy już wstał.
Okazało się, że synek już siedzi i ogląda coś na laptopie i trzyma małą gitarę.- Dzień dobry, synku. Co tam robisz?
- Chce się nauczyć grać na gitarze tak jak Madi.
- To super a może ona cię nauczy.
- Nie bo chcę jej zrobić niespodziankę i chce napisać jej piosenkę ale to ty mi potem w tym pomożesz.
- Dobrze, a zapisać się na jakieś zajęcia z gry na gitarze?
- Tak!
- Dobrze to dziś poszukam jakiegoś nauczyciela ale pamiętaj jak chcesz Madison zrobić niespodziankę nic jej nie możesz powiedzieć.
- Dobrze tatusiu, dziękuję. - powiedział i podbiegł do mnie się przytulić.
- To może zrobimy jej teraz niespodziankę i zrobimy naleśniki na śniadanie dla Madi?
- Tak chodźmy.
I tak się stało, zeszliśmy do kuchni i zaczęliśmy robić śniadanie.
*****
Po skończeniu śniadania Liam wymyślił, że zaniesiemy Madison śniadanie do łóżka. Więc szykowaliśmy na tacy naleśniki z nutella i z dżemem a do tego sok pomarańczowy.
Gdy mieliśmy brać jedzenie i iść w kierunku pokoju gdzie śpi kobieta. Madison zeszła na dół do kuchni.
-O dzień dobry wszystkim, myślałam, że śpicie.
- Madi! Śniadanko dla ciebie zrobiliśmy niespodzianka!
- Ojej nie musieliście sie fatygować.
- Ale chcieliśmy - odpowiedziałem tym razem ja.
Usiedliśmy wszyscy razem przy stole i zaczęliśmy jeść naleśniki przyrządzone przeze mnie i przez Liama.
- Bardzo pyszne ale pozwolicie, że ja pozmywam po śniadaniu.
- Nie ty zajmiesz się obiecaną piosenką dla Liama.
- Tak chodź Madi.
- Eh no dobrze ale nie chce przeszkadzać wam pewnie macie jakieś plany na południe.
- Mamy plany na spędzenie po południa z tobą Madison. - Boże dlaczego ja to powiedziałem!?
- No dobrze ale muszę wrócić do domu o.. - nie dałem jej dokończyć.
- Zawiozę cię twoim samochodem o 18 do domu.
- A jak ty wrócisz !?
- Pieszo
- Nie bo będzie za ciemno
- A co martwisz się o mnie ? - musiałem się o to zapytać, może jej zależy a ja nie potrafię kochać więc będę wtedy musiał trochę się oddalić.
CZYTASZ
Nieoczekiwane połączenie
Novela JuvenilMadison Martinez dla przyjaciół Madi. Ma 22 lat, ma piękne długie brązowe włosy, zielone oczy a jej figury może dużo osób pozazdrościć. Madi mieszka ze swoim najlepszym przyjacielem Diegiem Gonzalez. Madison boi się jakiego kol wiek kontaktu bliższ...