Az ideiglenesen kialakított szobánkban senkit nem találtam Eagal-on kívül. A fekete bagoly ott gubbasztott a ketrecében, a fejét a szárnyai közé fúrva.
Tudta, hogy ott vagyok, de különösebb figyelmet nem szentelt neki. Álmosan emelte meg a fejét, majd egy-kétszer megtekerte, amolyan nyújtózkodás képp, majd rám nézett.
- Jó reggelt.- biccentettem felé, miközben beleharaptam egy csokis kekszbe, ami még az útról maradt meg.
Álmosan pislogva megborzolta tollait, majd a kikészített tálkákhoz lépve belekortyolt a vízbe.
Halk kopogás hallatszott az ajtó felől, lassan odasétáltam és kinyitottam.
- Szia.- köszöntött egy kábé velem egykorú, barna hajú srác.
- Szia.- haraptam bele újra a csokis kekszembe.
- Rick vagyok, Mia bátyja, ő esetleg itt van valahol?- mutatkozott be.
- Robin.- viszonoztam.
- Igen, hallottam rólad, az egész akadémián ez a téma.- biccentett nevetve.
- Csodás.- vigyorodtam el kínosan.
- Mia még nincs itt, legalábbis én nem találkoztam vele.- válaszoltam, a vállam mögött hátranézve, Mia után kutatva a szobában.
- Értem, azért köszi.- mosolyodott el, és csak a biztonság kedvéért ő is bekukkantott a szobába a vállam felett.
- Akkor szia.- intett búcsút.
Egy kézfeltartással köszöntem el, mert a szám tele volt csokis kekszel.A hajam kifésülve, felhúztam a fekete bakancshoz hasonlító cipőt, majd a tükör előtt megállva szemügyre vettem magam.
Az egyenruha tökéletesen állt rajtam, aminek nagyon örültem, viszont a frissen fésült, amúgymeg enyhén hullámos hajam, kissé jobbra-balra szállt.
Sóhajtva igazítottam meg, majd Eagal-tól elköszönve a Nagy Csarnok felé indultam.A diákok sereglettek a hatalmas helyiségbe, páran a csarnok kapuja előtt beszélgettek.
Bent végeláthatatlan asztalok nyújtóztak rakásig megpakolva étellel. Legelöl, valahol messze, pedig a professzorok asztala húzódott.
- Szia.- fogta meg valaki a vállam, mire ösztönösen ökölbe szorítottam a kezem.
- Hé, nyugi. Csak én vagyok az.- lépett elém Luca.
Meglepődve pislogtam rá, hiszen az érkezésünk óta nem is láttam.
- Hol voltál?- kérdeztem.
- Oh, szereztem pár új havert, egyébként meg jól eltűntél.- bökött hátra egy csapat srác felé, akik, nem meglepő módon, mind felénk nézelődtek.
- Csodás.- hajoltam Luca takarásába.
- Neked sikerült szocializálódni?- érdeklődött a kezét a nadrág zsebébe dugva.
- A két szobatársam érkezésük után eltűnt, az egyetlen ember akivel szóba állok rajtad kívül az Hazel, aki körbe vezetett. Ahhoz képest, hogy mindenki ismeri a nevem, elég kevés barátom van.- vontam meg a vállam, amolyan, csak a szokásos stílusban.
- Lehetsz velünk is.- fordult a fiúk felé, akik vigyorogva súgtak össze.
- Kösz, kihagyom.- ráztam meg a fejem.
- Ahogy gondolod.- vonta meg a vállát.
Valamelyik fiú szólt Luca-nak, aki megfordulva magyarázott valamit. Csak akkor vettem észre, a Cadmus pályán látott Terra fiút. Észrevéve kedvesen integetett felém, amit mosolyogva viszonoztam. A többi fiú, beleértve Luca-t is, értetlenül pislogtak hol rám, hol Micheal-re.
- Ti ismeritek egymást?- kérdezte az egyik srác.
- Igen.- válaszolt Micheal.
- Honnan?- pislogott zavartan Luca.
- A Cadmus pályán láttam, miközben körbevezettek.- mondtam, Micheal pedig bólogatva nézett a fiúkra, akik fancsali arcot vágva forgatták a szemüket.
- Egy baráttal több.- csapta össze a tenyerét Luca és olyan arcot vágott, mint aki abban a pillanatban nyerte meg az ötös lottót.
- Gyere, ülj le.- csúszott arrébb Micheal, így helyet adva nekem is. Hálásan mosolyogva a szoknyám a combomhoz fogtam, úgy ültem le mellé.
- Mesélj, tudsz valamit apádról?- hajolt közelebb az egyik fiú.
- Hagyd már, biztos unja, hogy folyton ezzel zaklatják!- lökte meg a vállát a mellette ülő.
- Nem, nem gond.- csitítottam a helyzetet, hiszen éreztem a levegőben a feszültséget, pedig nem is voltak annyira feldúltak.
- Igazából egészen a szünetig abban voltam, hogy apám egy autó balesetben halt meg.- húztam el a szám.
- Neeee!- hüledeztek a srácok.
Micheal értetlenül rázta meg a fejét, majd felháborodva így szólt:
- Dehát apád halála a varázsvilág legnagyobb feláldozásai közé tartozik. Apád nem úgy halt meg, mint egy személy, akit menekülés közben átkoztak el, nem. Ő maga ment, hogy megvédje az iskolát és a szeretteit, beleértve téged is, Robin. Persze mindezt nem egyedül tette, de képes volt a saját életét adni mások életéért.- mondta Micheal- és ezt nem csak, hogy eltitkolni szégyen, de hogy egy autó balesetként állítják be....- csalódottan megrázta a fejét, én pedig egyre kényelmetlenebbül éreztem magam.
Ezt valószínűleg észrevehette, mivel nyugtatóan a vállamra tette a kezét.
- Ne haragudj, nem rád mondtam. Csak számomra felháborító, hogy egy ilyen dolgot így lefátylaznak.
- Semmi gond.- válaszoltam gyengéden, majd mindannyian a professzorok asztala felé kaptuk a fejünket.
- Egy kis figyelmet kérnék!- kopogtatta meg a poharát egy kanállal egy idősebb férfi, aki valószínűleg az akadémia igazgatója volt.
Az egész csarnok elcsendesült, néha halkan fel fel duruzsolva.
- Szeretettel köszöntök minden egyes diákot és professzort a Természetes Erők Akadémiáján! Nagy megtiszteltetés számomra, hogy idén is én köszönthetem az új diákokat a megnyitó ünnepségen.- mondta, és mindenki egy emberként tapsolta meg, voltak, akik fel is álltak.
- Röviden közlöm a megnyitó ünnepség folyamát. Turnusz Professzor fogja végezni a beavatási folyamatot, kérlek benneteket, hogy kövessétek a tanárok utasításait.- mondta, majd a helyére ülve intett, mire az egész csarnok újra feléledt.
- Kíváncsiak vagytok, hogy hova kerültök?- hajolt közelebb hozzánk az egyik srác, akit addig észre sem vettem.
- Kérdezhetek valamit?- merült fel bennem a kíváncsiság.
- Persze.- bólintott Luca, és a fiúk közelebb hajoltak, hogy a hangzavarban is hallhassanak.
- Apám milyen törzsbe tartozott?- raktam a bal combom a jobbra, amit a fiúk érdeklődve néztek végig.
- Szerintem valamelyik erősebb törzsbe.- mondta a Micheal mellett ülő fiú.
- Ja, neki volt az egyik legmenőbb ereje.- mondta egy másik.
- Nem így értem.- ráztam meg a fejem- hanem, hogy melyik törzs?
- Szerintem Fulgur.- mondta Micheal.
- Az mit jelent?- néztem rá felvont szemöldökkel.
- Ez a legerősebb természeti erők törzse.- felelte, miközben beletúrt szőkésbarna hajába.
- Szerintem ezek az este végére eltűnnek a hálóban.- súgta Luca a mellette ülőnek, eléggé hangosan ahhoz, hogy halljuk.
Micheal-re pillantottam, aki unottan forgatta a szemét.
- Rendben! Kérem, az újoncok fáradjanak a csarnok kapuja elé.- mondta az egyik ősz hajú, hatalmas szemüveget viselő Professzor.
A diákok lassan felálltak, majd hatalmas csapatokba verődve elindultak a Csarnok kapuja elé.
- Na, eljött a mi időnk.- fordult körbe Luca.
A fiúkkal együtt én is felálltam, csak Micheal maradt a helyén, aki két ujját össze fonva kívánt szerencsét.
A szoknyámat kisimítva, a fiúkhoz csatlakoztam, akik megvárták, hogy felálljak, majd együtt indultunk az egyik lányokból álló csapat után.
- Szerintem Terra leszek, apám is az volt, ez amolyan családi vonás.- magyarázta az egyik srác. Csak akkor esett le, hogy azon kívül, hogy hogy néznek ki, nem igen tudtam többet róluk.
- Én már bemutatkoztam, viszont a ti neveteket még nem tudom.- szóltam, miután megálltunk a hosszan tekergő sorban.
- Liam Murphy.- nyújtotta a kezét a szőke srác.
- Carl Lorenz.- mutatkozott be egy másik, majd szép sorban követte Arnold Kapf, Zack Morn.
- Kilo Yi.- mosolygott rám a srác, aki végig Luca mellett ült.
- Nézzétek! Florenz a Terra-ba került!- mondta Liam, miközben az előttünk állók feje fölött mutatott át a a beavatás felé.
- Az mi, amit a fejükre öntenek?- hunyorogtam, mert a sok embertől alig láttam magam elé.
- A Beavatási Víz.- mondta Luca- ezt öntik a fejedre, majd megjelenik a fejed fölött a képességed szimbóluma.
- Érdekes.- biggyesztettem az ajkam, majd lábujjhegyre állva próbáltam megnézni, hogy ki van soron.
Épp a volt szobatársam, Mia állt a kis emelvényre. Izgatottan nézett körbe, majd a Professzor a fejére cseppentette a vizet és lassan egy zölden pislákoló fény jelent meg a feje fölött, ami egy levél alakot öltött.Ahogy az idő telt, fogytak a beavatásra váró diákok, és már csak két ember maradt előttünk, akik közül az egyik Terra lett, a másik pedig Aqua.
- Kérem üljetek a törzseteknek megfelelő asztalokhoz.- utasította őket a Professzor. Az asztalaiknál ülő diákok mind csendben figyeltek minket.
- Liam Murphy.- mondta a Professzor, Liam pedig izgatottan lépett fel az emelvényre.
A Professzor Liam fejére cseppentette a vízet, ami lassan szürkévé vállt és egy orkánt formált.
- Ventus.- mondta a Professzor, Liam pedig egy 'ez az!' hangot hallatva ült le a Ventus-ok asztalához, ahol szívélyesen fogadták.
- Robin Davian.- szólított a Professzor, majd ellenőrzés képp újra a névsoros papírra nézett, majd bólintva nézte, ahogy felálltam az emelvényre.
A Csarnok el csendesült, tudtam, hogy mire gondolnak.
- Luke Davian?- kérdezte halkan a Professzor, én pedig bólintva néztem ki magamnak egy pontot, az emberektől távol, hogy ne izguljak.
Amint a víz a fejemet érte, lilás fekete, cikázó fény homályosította el a látásom.
- Fulgur.- hallottam, ahogyan a legtöbben suttogtak.
Lassan megemeltem a fejem, és egy villám cikázott el a szemem előtt. Összerezzenve kerestem a tekintetemmel Luca-t, aki észre véve kétségbeesettségem, nyugatólag elmosolyodott, de az aggodalmat nem tudta elrejteni az arcáról. Micheal a diákok között sietett Luca mellé, és a szemébe nézve láttam az ijedtséget a tekintetében.
- Na jó, visszaszívom. Ez a legmenőbb erő.- mondta a srác, aki szerint pár perce még apám ereje volt a legmenőbb.
- Rendben, jöjjön.- hallottam a Professzor hangját, viszont már nem mellettem állt, hanem valahol mögöttem.
Az igazgató lassan mellém sétált és kedvesen elmosolyodott.
- Luke Davian lánya, hah?- húzta mosolyra a száját.
Óvatosan biccentettem, próbáltam leplezni az ijedtségem.
- Nos, üdvözlünk a NEA-ban!- mondta, és gyengéden megveregette a vállam.
- Ülj szépen az asztalotokhoz.- mondta, miközben kisimította a szakállát, majd a szónokszékhez állva csendre intette a Csarnokot.
- Jövőhéten kezdődik a tanítás, most pedig mindenki menjen a hálójába!- mondta, aztán a Professzorokkal együtt elsőként vonultak ki a csarnokból.
YOU ARE READING
Natural Elements Academy 1 -A Villámlás Gyermeke
AdventureRobin Davian, egy átlagos tizenkilenc éves lány, akinek édesapja relytéjes módon meghalt, még kiskorában. Egyik nap egy érdekes levelet kap, miszerint felvették egy mitikus, Natural Elements Academy (Természetes Erők Akadémiája) nevű iskolába. Robi...