28.rész

127 9 0
                                    

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.








Robin:* Végeztem vele.*

Pipper:*Megölted?*

Robin:* Mi? Dehogy! Szakítottam vele.*

Pipper:*Michelítóval?*

Robin* Öhm..igen. Michel-el.*

A klubbház a szokásosnál is csendesebb volt aznap este. Csak pár óra telt el a szakításunk óta, de már éreztem, ahogy a szabadság kezd visszaáramlani belém.

Hunter nem volt a klubhelyiségben, igazából a boltban történtek óta nem is láttuk.

- Robin, nem búslakodhatsz örökké odabenn. Gyere ki, mi meghallgatunk.- hallatszott Hazel hangja. Az ajtó túloldalán voltak. Most az egyszer a kedvemre játszott a szabály, miszerint engedély nélkül nem lehet bemenni más törzsek klubhelyiségébe.

- Hunter nem haragtartó. Beszéljük meg és aztán megkeressük.- mondta Liam.

- Miért nem mentek be hozzá?- ezt a hangot felismertem, ez Electra volt.

- Megtennéd, hogy beengedsz?- hízelgett neki Kilo.

- Persze.- válaszolt Electra, majd fordult a zár, és már bent is voltak a klubhelyiségben. A klubhelyiségben, ahova az emberek elől menekültem. A knapén kuporogtam, pontosan azon helyen, ahova Hunter-el voltunk, miután a piknik záporrá változott.

- Magunkra hagynátok?- fordult Hazel a többiekhez, akik bólintva kiaraszoltak az ajtón. Electra bement a szobájába, és valami halk relax zenét kapcsolt be.

- Hátha ez majd segít ellazulni.- dugta ki a fejét az ajtón.

- Köszi.- mosolyogtam rá, ő pedig szívet formált az ujjaiból.

Hazel leült mellém a kanapéra, és egy ideig a lábamat bámulta. A zene megtette a hatását, viszont egy idő után már altató zeneként ddúdolt a fülemben.

- Tudom, hogy most össze vagy zavarodva, ahogy azt is tudom, hogy ezt nem így akartad. De most ez van, és tudom, hogy ezt is megooldod. Megoldjuk. Nem vagy egyedül, a srácokkal, mi mind melletted vagyunk.- fogta meg a kezem, és hüvelykujjával körözni kezdett a bőrömön.

- Kössz, ez tényleg sokat jelent.-mosolyodtam el, és a fejem a vállára hajtottam.

- Liam beszélt Hunter-el.- törte meg a csendet egy idő után- azt mondta, hogy még nem áll erre készen, de nem haragszik. Ő is tudja, hogy nem a te hibád.

- De, az enyém.- ültem fel- elmondhattam volna neki, hogy már egy kapcsolatban voltam, de mégsem tettem kockára téve mindent.

- Minden rendben lesz.- mosolygott rám. A lábam kinyújtva felálltam, és az ajtóhoz sétáltam.

- Miért van ilyen csönd? Szerintetek menjünk be?- hallottam a fiúkat kívülről. Meglepetésszerűen kinyitottam az ajtót, és a földön guggolva hallgatózó fiúkkal néztem szembe. Vigyorogva tápászkodtak fel, és érdeklődve néztek rám.

Natural Elements Academy 1 -A Villámlás GyermekeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora