17.rész

205 13 2
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.




Visszaérve az akadémiára, Hazel, Liam, Kilo, Luca és én elhatároztuk, hogy ebéd után lemegyünk a tóhoz, mivel amúgyis jó idő volt.
- Készítettem egy Messenger csoportot.- mondta Hazel.
- Akkor beírok, hogy a tónál vagyunk, Kilo és Luca még nincs itt.- mondta Liam, miközben megtörölte a száját, majd a pizza foltos kendőt egy kis zacskóba rakta, ami a kukaként szolgált.
- Mesélj, milyen Fulgur-nak lenni?- fordult felém, és törökülésbe ülve igazította meg a pólóját.
- Érdekes. Mármint, biztos jó, csak én még nem tudom.- magyaráztam, de elég bénán jöttem ki belőle, és éreztem, ahogy elvörösödött az egész fejem.
- Hé, nyugi. Haverok vagyunk, előttem nem kell elszégyellned magad, ha valamit nem úgy mondol, ahogy tervezted.- nyugtatott, én pedig halványan elmosolyodtam.
- Oké..akkor szerintem én kettesben is hagylak titeket.- vigyorgott Hazel, én pedig halkan kifújtam a levegőt, mivel teljesen elfelejtettem, hogy ő is ott volt.
- Nem, maradj.- legyintettem.
- Tényleg megyek. Luca írt, hogy véletlen felborította Goltrude Professzor Pixie-s ketrecét, mennem kell segíteni.- mondta, közben pedig a telefonját nyomkodta, valószínűleg éppen Luca-nak írt.
- Az szívás..- szisszent fel Liam- de mit keresett Goltrude Professzor termében?
- Fogalmam sincs.- röhögött Hazel, majd az akadémia épülete felé indult.

Liam-el a tópart melletti füves réten terítettük le a plédet, rá pedig a hordozható mini hűtőszekrényt, és a piknik kosarat raktuk.
Miután elkészültünk a kirakodással, fáradtan huppantunk le egymás mellé a pléden.
Az akadémia nem messze volt, a diákok nevetését és beszélgetését tompán lehetett hallani, mert elnyomta a tó vizének hullámzása, és a sás susogása.
- Ismered Hunter Whitewell-t?- szólalt meg Liam. Egy Oreo kekszet evett.
- Kit?- nevettem halkan.
- Hunter Whitewell.- ismételte meg.
- Nem ismerős a neve.- vontam meg a vállam, miközben a keze alatt átnyúlva kivettem egy kekszet az Oreo-s zacskójából.
- Pedig ő is Fulgur. Eléggé nagy hírneve van az akadémián.- mondta elgondolkodva, majd közelebb hajolt és a kezét a szája elé emelte, hogy senki ne hallja, amit mond, tekintve, hogy senki nem volt a közelünkben.
- Maradjon köztünk, de még Micheal-nél is híresebb. Amíg Micheal a sportról és a jóképűségéről híres, Hunter a tanulmányi eredményeiről és a párbaj gyakorlati eredményeiről. Habár Hunter is jól néz ki, legalábbis amennyire egy fiú mondhatja a másik fiúra.- mondta, a végén pedig nevetve maga elé emelte a kezét, amolyan védekezés képp.
A plédről felszedve az Oreo morzát Liam-re dobtam, ő pedig nevetve leseperte a pólójáról.
- Ezt mire?- nézett rám röhögve.
Vigyorogva vontam vállat, ő pedig a kosárhoz hajolt, majd kivett belőle három könyvet.
- Ezt a könyvet Hunter adta kölcsön, még a beavatás előtt.- mondta.
- Azt hitte, hogy Ventus lesz, de végül én lettem az, így nekem adta.- nyújotta át a könyvet.
A könyv bársony borítójú volt, finom tördeléssel és kötéssel. Arany hímzéssel ez volt ráírva:
EGY VENTUS KÉZIKÖNYVE
A könyv fedelét felnyitva belelapoztam. Szamárfülek, kiemelések és apró jegyzetek mutatták, hogy a könyv gazdája sok időt töltött a könyv mellett, és ez az idő értékes volt számára.
- Nem is tudtam, hogy könyvmoly vagy.- néztem Liam-ra elmosolyodva.
- Én nem, ő igen.- mutatott a parkban ülő, fekete hajú srácra. A padon ült, nem messze tőlünk és egy könyvet olvasott.
- Minden nap kiül oda és olvassa a kőnyveit. Engem semmivel nem lehetne rávenni az olvasásra, de ha a legjobb barátom adja a könyvet, akkor az értékes számomra.- mondta.
- A legjobb barátod?- néztem rá meglepetten.
- Igen.- mondta, majd felállva felsegített engem is.
- Menjünk oda.- mondta.
- Én nem hiszem...- szabadkoztam volna, de Liam magával rántott.

Natural Elements Academy 1 -A Villámlás GyermekeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora