🌹

0 0 0
                                    

(8 EYLÜL 2023)
 
Gecenin sessizliği örterken bedenimi                                                                                                  İzbe sokaklarında kaybolup giderken yollar                                                                                         Ölüm bir nefes kadar yakınken damarlarıma                                                                                       Gözlerimi kapatsam düşer miyim şu boşluğa?
Bir umut meşalesi yaktım ömrümün kenarına                                                                         Kuytulardan bir ses çağırdıkça yanına                                                                                      Daha kaç kalemi tutar ellerim                                                                                                       Şu bembeyaz sayfalara
Kaç gözyaşı yağmur olup yağar bu şehre?                                                                                               Kaç gece sızar ay ışığı penceremden?                                                                                                      Kaç bahar beklerim şu zamansız ömrümde?                                                                                                       Kaç kurşun dizilir yüreğimin boşluğuna?
Kaç yara alır fani bedenim?                                                                                                                          Kaç diken kanatır avuç içlerimi?                                                                                        Hangi düğüm çözülür küflenmiş bir bıçakla?                                                                                                                     Hangi sabah kapanır üzerime bu dünya?

MAVİ MANOLYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin