🌹

0 0 0
                                    

                                                                                                                    (20 MART 2023)
 
Olmaz bazen,                                                                                                                                          olduramaz insan olmasını istediklerini.                                                                                         Yapamaz, gidemez, kalamaz…                                                                                           Gitmek için can atan ayakları yürüyemez hâle gelir.                                                                                                    Yapamıyorsun işte, gidemiyorsun.                                                                                                                        Gidemediğin yer değil, kalamadığın yerdir gurbet.                                                                              Gidemedim bari kalayım diyorsun, kalamıyorsun.                                                                     Koskoca şehirde sığamıyorsun hiçbir yere.                                                                                                              Ne verdiğin nefesi alabiliyorsun, ne senden nefesini alanlardan hesabını.                                           Sahi ne yapıyorsun?                                                                                                                   Niye konuşmuyorsun?                                                                                                                                       Ne bu gözlerindeki derinlik?                                                                                                                        Nedendir bilinmezlik?                                                                                                    Yüreğinin yangını mıdır bu kalemi susturan,                                                                                                            Yoksa kelimelerin kifâyetsizliği mi diline kilit vuran?                                                                                      İncindiğin yerin gurbet olmasından mıdır bu mâtemin                                                                                      Yoksa o gurbeti evin belleyip sahiplendiğinden midir esaretin?

MAVİ MANOLYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin